منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 07-19-2019, 02:32 PM
قديم 07-19-2019, 02:32 PM
 
مـــوقـــوف
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,774

مـــوقـــوف

المشاركات : 1,774
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Hematology 012 غير متصل

افتراضي انا واصحابي حتي الجزء الأول 19/7/2019

سمي احمد 24 سنة شغال فوتوشوب القصة دي حصلت معايا من خمس سنوات


الشخصيات
احمد(24سنة طويل وبلعب جيم وطولي 175 سنتي ووزني 30 كيلو)
محمود(صاحب احمد الروح بالروح 24 سنة ومعضل وشبح في نفسه)
ريهام(اخت احمد 22 سنة بزازها كبيرة وطيزها متوسطة وجسمها كيرفي)
مازن(صاحب احمد 25 سنة بيلعب جيم ووسيم ومفتول العضلات)
حنان(ام احمد 50 سنة طولها متوسط طيازها مرفوعة وبزازها متوسطا)
جمال(ابو احمد 60 سنة عقيد جيش)

الجزء الاول
( بيت احمد)
ماما: يا احمد قوم الجامعة
انا: (بزعيق) حاضر يا ماما
بابا: (بنرفزة) قوم يا خووول
انا:حاضر يا بابا
ريهام:اخلص وديني الجامعة
انا:هتتؤمري (رحت ضاربها بالقفا) اطلعي برررررا
ريهام:اخلص ويلا
انا: حاضر يا زفتا

(مشهد الجامعة)

انا: منور يا حودة
محمود: اي يا عرص انتا
انا:ماشي يا متناك بئلك تعال نسلوا علي اي مزة
محمود:نجيبوا مان انيكها انا وياك
انا:هرن علي هدير عشان تبقا عارفا انحنا رايحين لها
محمود: اخلص يا بضان انتا
انا:الو اي يا هدير هنجيلك النهاردة الساعة 5
هدير: ماشي يا احمد وجيب محمود ومازن معاك
انا: ماشي يا متناكة سلام
هدير:سلام
انا: يا محمود هرن علي مازن ائكد علي النهاردة الساعة 5 عند هدير
محمود:ماشي يا اوفر
انا: الو اي يا مازن هنروح لهدير الساعة 5 هتيجي معانا
مازن:لاروحو انتم وانا ابقا اروح فأي وقت ماشي يا احمد
انا: ماشي سلام
محمود:مش هيجي ليه
انا:عندو ظروف علي الساعة خمسة هرن عليك
محمود: ماشي يا زبي
انا:سلام يا كس
انا: (بزعيق) ريهههههههام لاقيت واحد بيعاكس فيها رحتلوا
ريهام: ابعدو يا ولاد الكلب عايزين مني اي وبتشبشبلهم
الشبح:عيزين ننام معاكي
انا: بتضرب في البنت لي يا شبح
الشبح: وانتا مال كسمك
انا:خخخخخخخخخخخخخخخخخ احااااا كسمي انا يبن المتناكة ونزلة فيه
بالحجورة والعصيان وضربتوا تلات بكسات مع روصية وشو جاب دم
ريهام:يلا يا احمد بدل ميفوا
انا: كسما ابن المتناكة ده
ريهام: يا قليل الادب احترم نفسك
انا: يلا نروحوا

(بيت احمد)
ماما: اي المعورك فوشك دا يبني
انا: اتخبط في با الجامعة وانا طالع مس واخد بالي
ريهام:ماما عايزا اكل انا جعانا
ماما: حاضر وانتا يا احمد جعان
انا: لا مش جعان هروح الاوضة بتاعتي
ماما: ماشي
انا: روحة الاوضة واتصلت علي هدير عشان ائكد عليها الموعد
انا: الو يا محمود هنزلك علي القهوة عشان شوية كدا وهنروح لهدير
محمود: مستنيك سلام

(مشهد القهوة)
محمود: هنروح ايمتا يا بضاني
انا: فطيزك هههههههههه
محمود:ايفيه فاشل
انا: عم نبيل عم نبيل دا بتاع القهوة
عم نبيل: عايز اي يا احمد
انا: هات قهوة سريسوكي (كلها سكر) وانتا هتشرب اي
محمود: مش هشرب دنا اتبضنة
انا: اي ياض قاعد مع خول ولا اي
محمود: هتلي شيشة يا عم نبيل
انا: يلا نروحوا لهدير
محمود: يلا بينا

(مشهد بيت هدير)

الشخصيات الجديدة
هدير(23سنة صاحبة احمد في الكلية طيزها مربربة وبزازها يتاكلوا اكل)

انا: افتحي يا هدير
هدير: حاضر
محمود:ملكة جمال العالم ادمنا
هدير: بطل سخافة
انا: هتيلي شاي
محمود: وانا كمان
انا: هدير عملتلنا الشاي وشربنا واعدنا نمدح في جملها
انا: لابسا بيبي دول اسود يجنن عليها وفوئي قميص احمر
محمود: عايز انيكك يا هدير
هدير:تعالي بوسني
انا: اقعدنا نبوس فيها ونقفش في بزازها وقلعناها الهدوم واعدت الحس في كسها
هدير: احححححححح اااااااااااه اوووووووف مش ادرا يلا دخلوا
انا: قعدت افرش في كسها بزبي وهيا تقولي دخلوا
انا:قعدنا ننيك فيها انا ومحمود انا في كسها ومحمود في طيزها
هدير: اححححححححح اووووووووف حرام عليكو موتوني ااااااااااااه
انا: هجيب هجيب اجيب فين
هدير: علي بزازي
انا: نطرطهم علي بزازها ومحمود جاب في طيزها
ولقينا الي واقف فوق راسنا يا تري مين هو هتعرفوا في الجزء الثاني


تعليقتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
لو سمحتم ممكن الجزء الثاني : ألبوم كامل للمحجبة إيمان 165 صورة الجزء الأول VIRGIN BOY طلبات الأفلام و الصور للأعضاء 3 04-04-2020 03:12 AM
أفندينا صور سكس عربي 35 02-06-2017 06:29 AM
انا واخي السجائر و بداية المحارم .. الجزء الرابع...تم الغلق للدمج مع الجزء الأول وصال الحائرة قصص سكس المحارم 6 01-12-2017 05:02 AM
صورة عائليه جماعيه - الجزء الثاني ..دمج مع الجزء الأول والثاني crystal clear قصص سكس المحارم 5 01-07-2017 04:37 PM
معاناتي مع مؤخرات عائلتي (الجزء الأول)و(الجزء الثاني) Geekoi22 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 5 10-01-2016 06:13 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
19/7/2019, الأول, الجزء, واصحابي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 11:39 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -


صورمنزليه بلدي نسوانجيكيف.ناكني.طالبي.الجزء نهر العطشاجمل قصص سكس محارم عرب نار اهات واف واحنيك.سعودي.زوجه.الكفيلنيك محارم بعد الخصام site:forum.lazest.ruالود ينك أخت مرتوزوجتي تركب على زب عشيقهاقصه سكس تهيج نسوانجي الصفحه1 site:foto-randewu.ruقصص جنس سكس نيك 2018اه من كسي طلع قصص سكس site:forum.lazest.ruقضض محارم تقوله اركبني واعشرنيالطرطور قصه جنسيه محارماااه.براحه.عليا زبك.كبير قصص.سكسنيك في شاطي العراءصورسكس كساس عربي مثيرة منتديات نسوانجيقصة المبتدي الحياة الجامعيةسكسي نيك اجيباقصق اثارة نيك منيوكات محارم نارقصص نيك خالتي هندمرا تى جسم مربربسكس عربي زنق في وناكه اماميشديدة الهيجان اغوتنيالمنتدى الشامل لى قصص سكسقصص نيك جباره مع الكس منهارهكس اشطان لزبقصص سكس محارم متلسلسه جديدة قصص سكس الارشيف عائلة كامله site:forum.lazest.ruكانت اول نيكه لطيزي وكس اختي في ليلة العيد ناار site:forum.lazest.ruقصة ولد بنوتي عريانمليف ٣٣اجمل قصص مثيره شقاوه من ارشيف نسواجيسكس مطلقات بدويات عزةسكس في مستشفي حكومي مع معرضه مطلقهقصص سكس محارم نسوانجي جديده site:bfchelovechek.ruقصص سكس انا والانسه السعوديهقص سكس مصورة الغرفة البيضاء كاملةصور سكس لمخنثين مربربمنتديات نسوانجي قسم المثليه والشيميل وتعارف رد عليسكس ليبيجديد طرابلسقصص سكس عربي الإرشيف الصفحة 800دخلت تصحي ابنها بس فكرت انها تتناك منه احسننواسجينسوانجي طعمشميلات قوياتسكس.عربي.صفحه.١٢٣قصص سكس اجزاء كامله رحلهقصص سكس صيدليةقصص سكس محارم خالتي سميحه وعتريس الحمار كاملهكس,مصريه,نيك,من,الزقازيق,رهزسكس شارع مروان قصص في مكروباصقصص سكس شهوه مراهقينصور وحيات ممثلات البورنو نسونجيصور قصص سكس كرتون القناص مترجم عربي صور.شراموطه.مصريه.تعرص.كسهانيك الاخت اختي المطلقه ممحونه وتشتي زبي الكبير مترجمراجل خول معرص وزوجة مسترجلة جنسمنتديات نسوانجي فرحان علياه اح اح اح احووو كسك يا شرموطةصور سكس انجليناجواليصور ادخال ادوات النيك العنيفه في سكس منفوخطياذ لف اجنبيقصص سكس متسلسلة العائلةقصص سكس صورسكس منتدي العنتيل سكسقصة سكس انيك محارمك ياخول صور نيك 70صورظبياء بنت الكويتقصة الزبال مع شيماء سكسقصص ديوث محارم نسوانجيقصص سكس امهات وابنإ من منتدي زبراويصورسكس جديدخايف داهيه اجمل قصة نيك محارم وفيديوهاتقصص سكس نيك وامي تنتك من زوج جارتنانيكالاخت المتناكة الجزء العاشركس بنت مشعرصور زبي اسعرديوث اختي منالقصص نيك مولعه نار مصورهصورنيك فكتوريا جوني سكسقصص سكس شادي ومراتومنتديات نسوانجي قسم المثليه والشيميل وتعارفافلام سكس كامل خادم مع ست البيتتع نيك قصص وشبعنيشاب ينيك كبيرهقصص لواط حماتيصورسكس اطياز مولعه جاهز زبي صورPORNSTAR:قصص نيك صديقي وسالب وام site:forum.lazest.ruقصص نيك مهرقصص forum neswangy ممحونه بنت جدة سكس زبرك يرحمنيصوركس جديدةطازةقصة متناك صوركسس سمر ملبن مثيرصورسكس مطيزةسكس محارم عارينسوأنجي عارضات ازياءصورسكس عربي لاتكسقصص سكس زوجتي والفلاحقصص جنس منوعه مصوره