منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 04-14-2019, 08:45 AM
قديم 04-14-2019, 08:45 AM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
مشاركات : 37

نسوانجي جديد

المشاركات : 37
الجنس : ذكر
بحر الظلومات غير متصل

افتراضي خالد والقواده وعائلة حبيبتو .. الجزء العاشر 02/6/2019

انا اسمي مرون من حي شعبي عندي21سنه طلب في كلية عين شمس وشغال في مطعم بعد الكليه عندي اخواتي بنتين وولد اميره25سنه وفاطمه 18سنه اميره شغاله في مصنع للملابس الجاهزه وساره اعقده في البيت كلو همها هو النت والكلام عليه. وامي عبير 45سنه وولدي اتوفي في حدثه ف اطرت امي تنزل الشغل للي كانت شغاله في اميره لحد ما انا لاقيت شغل وخليتها اعقدة بس الاعقده دي حاجه ضايقتها اوي مكنتش اعارف ليه في الاول في يوم من ايام الشتاء
اميره: صباح الخير يا ماما
عبير:صباح الخير يا ميرو صاحيه متاخر يعني انهارده
اميره :اصل حاسه بجسمي متكسر اوي
عبير :معليش ما انتي مش مرياحه نفسك
اميره: انا اتصالت بيهم وقولت هاخد انهارده اجازه
عبير: تمام يابنتي
فاطمه:صباح الخير عليكم
اميره: صباح النور انتي اي علي طول الخره ده في ايدكي مش بتسبه
فاطمه :اه وملكيش دعوه بيا
عبير: خلاص. انتو الاتنين
اميره :انا هروح البس عشان نزله مع واحده صاحبتي نجيب شوية حاجات
عبير :ماشي بس متتاخريش
اميره: ماشي
رحت اميره علي الاوضه تغير الهدومها فا وقع من ايدها حاجه علي الارض بتوطي تجيبها لاقيت خياره مرميه تجت السرير من جوه قالت يمكن وقعه غلط دخلت تجيبها لاقيتها رحتها فيه طعم غريب فا شاكة ان في حاجه غلط بتحصل ورحت رميها تاني مكانه ولبست وكل تفكيرها الخياره دي بتعمل اي في الوضه واي الريحه دي اللي عليه رحت اميره نزلت تشوف حبيبها اللي بتكلمو من وراء امه عشان متعرفش اسمو خالد صايع ساكن عندهم في المنطقه معروف عنو ان كل حاجه بيعملها شمال بس
اميره:انتا فين يا خالد انا عند الكافيه انتا فين
خالد:ثواني يا بطل هكون عندك
اميره: انتا بارد اوي علي فكره
خالد: اهو انا اقدمك اهو اصاروخ
دخلو الكافيه اعقدو شويه اقلها مش يلا بينا
اميره: يلا بينا فين
خالد: نروح عند خالتي اللي قولت ليكي. هعرفك عليه عشان تاجي معايا ل امك عشان اطلب ايدك منه
اميره: بص بطل هبل قولت مليون مره لا
خالد: براحتك انا غلطان يلا بينا عشان عندي كام مصلحه
اميره:لا و**** انتا مش قولت هتعقد معايا لحد العصر
خالد: اصل انتي اقفلتني الصراحه وانا مش هعقد اتحايل عليكي انا بحلف ليكي
اميره: اصل يا خالد مينفعش اروح معاك
خالد: براحتك انا عشان بحبك قولت ليكي تعالي اعرفك عليه عشان هروح نخطوبك انا مقولتش كده لاي واحده من اللي عارفهم عشان كلهم شمال
اميره: طيب ماشي يلا بينا
خالد:يلا ندا علي الجارسون وحاسب وماشو
ركبو تاكس وصلو منطقه شعبيه بس مطرفه روح نازلين فيها
اميره :فين البيت ده يا خالد واي المنطقه دي
خالد :متلاقيش انتي معايا البيت اهو هناك
وصلو عند بيت اقديم طلعو الدور التاني خبط خبطتين. الباب الفتح واحده شكلها مش كبير اوي حاجه كده 35سنه. اهلا اهلا. مين خالود اهلا عامله اي يا خالتي دي خالتي نوال اللي قولت ليكي عليه ياميروعامل اي
خالد:ازيك اخالتي خوشي يا ميرو
نوال: اهلا يا حبيبتي
اميره: اهلا يا طنط
خالد: خليكم اعقدين تتعرفو علي بعض عقبل ما ادخل الحمام. دخل خالد المطبخ حط برشامه في العصر اللي خالتو مجهزها. برشامه تهيج اي واحده حته لو اي. وراح. طلع بره ليهم تاني
نوال ;هقوم اعمل ليكم حاجه نورتي يا ميرو
اميره ;شكرا يا طنط
خالد:شوفتي مكنتش بكداب اهو عليكي
اميره: حبيبي يا خالد
نوال: اتفضلي يا حبيبتي
امبره شربت العصير وشويه لاقيت نفسها جسمه بيسخن ومن علي بعضها وعامله تجيب عرق نسيت اقولكم اميره دي حاجه كده تختوخه كل حاجه فيه كبيره. وعريضه يعني من الاخر بزازها حاجه كده بظيختين ولا الطيز يا لهوي اي حاجه كسره للطبيعه. المهم
خالد:مالك يا ميرو
اميره:مش عارفه يا خالد يلا بينا معليش
خالد لا تعالي ورح حطط شفايفو علي شفايف اميره واميره مش اقدره تقوم الشهوه اكبر منها وخالد عمال يقطع في شفايفها جامد هي شويه ولاقيت نفسه اندمجت معاها ومبقتش حاسه بنفسه غير وهي في اوضة نوم وعريان خالص وخالد نازل تحت عند كسها بيلحس فيه جامد وهي تقولو بتعمل اي يا خالد بس
خالد: بس يا شرموطه اسكتي ده كسك ده كان فين من زمان
اميره: بس كفايه مش اقدره
خالد: بيلحس بلسانو في كس اميره وايدو بيدخل صوبع في كسه. وبيلحس في زنبورها
اميره: اه اه اه اه احيه كفايه اه اه اه وتشد في شعر خالد تقربو من كسها اكتر
خالد: اي الكس ده يا متناكه طلع لمين ابت الكس ده
اميره: ساكته مش عارفه غير تقول اه. اه اه وتعض علي شفايفه
خالد: راح ضربها با ايدو علي كسها انطقي يا بنت المتناكه يا شرموطه كسك ده طلع. ل مين حلو كده
اميره: مش عارفه
خالد: طالع ل امك المتناكه اللي كل ما تشوفني تبص ليا بقرف المتناكه اللي كل الحته بتنكها.
اميره: بس يا خالد مش قدره ومتقولش كده
خالد:راح ضربها تاني علي كسها وبزازها المره دي
اميره: اه اه ايو خلاص طلع ل امي كسي طلع ل امي بس ارحمني ونبي كفايه
خالد: تعالي مصي يا كسمك زبي اللي هفشخك بيه
اميره:لا اقرف
خالد: راح شدد اميره من شعرها نزلها تحت عند زبو وقالها يلا ياشرموطه يا وسخه مصي
اميره: حاضر دخلت زبو في بوقه واعقد تدخلو وطلعو وهو يزوق دماغه اكتر علي زبو لحد ما جبهم في بوقها راحت مرجعه خالد اشربي كلو يا متنااكه يلا
اميره: حاضر شربت اميره كل لبن خالد
خالد:اقومي عشان افشخك في كسك الملبن ده
اميره: لا ونبي بلاش. ونبي بلاش
خالد:صعبتي عليا طيب لفي واديني المتناكه الكبيره اللي نفسي فيها من زمان
اميره :لا وراء لا مينفعش
خالد: راح ضربها ولفها عافيه وراح مدخل صوبع في طيزها الكبيره
اميره: اه اه اه طلعو. طلعو
خالد :راح وخد مياه من رايقو. وحط علي فاتحة طيز اميره وعلي زبو وراح مدخلو مره واحده دخل حته صغيره بس راح نايم وفوق ضهر اميره شويه. وهي مبتقولش غير طلعو بيوجعني. راح مدخلو كلو تاني راح داخل كلو مره واحده اعقد ينيك فيه ويقولها. طيزك احله والا طيز امك وهي تسكت يروح ضربها علي طيزها. وراح مدخل ايدو عند كسها من اقدم بيلعب فيه ساعتها كانت اميره خلاص مش قدره قالها ها طيزك ولا طيز امك قالت لا طيز امي مش كبيره انا طيزي كبيره قالها انتي متناكه قالت ليه أه متناكه اوي وشرموطه اوي اوي وهموت واتناك. في كس دلوقتي قالها اي ده انتي طلعتي متناكه كبيره اه وشرموطه ولبوه كمان بس خالص يلا. راح خالد مقدرش وراح جيبهم في طيز اميره من بره. وراحو نايمين جنب بعض علي السرير
نكمل في جزء تاني انتظروني
الجزء الثاني


بعد ما في الجزء اللي فات خالد ناك اميره من طيزه ونامو جانب بعض علي السرير ،،،،،،،
خالد:قام وجاب الموبايل صور اميره وهي عريانه علي الموبايل وراح اقوم اميره يلا عشان متتاخريش علي امك ابت
اميره:مش قدره اقوم حسه ان جسمي مكسر
خالد: لا قومي اروح امك يلا بدل ما اسببك وامشي
اميره: لا خلاص هقوم واقامت بعافيه
خدها خالد ونزلو اخدو تاكس وروحو طلعت اميره البيت وهي مش اقدره اصلا تامشي داخلت من الباب لاقيت امه بتقوله كونتي فين رنة عليكي انتي في اي مالك ابت
اميره :اصلي كونت في المول مع صاحبتي والموبايل كان في الشنطه. وكمان وقعت كمان علي رجلي مش قدره
عبير: طيب ادخلي المطبخ هتلاقي الاكل كلي
اميره: لا شبعانه انا هدخل انام
دخلت اميره رمت نفسه علي السرير. ورحت في النوم. ماقامتش غير علي الساعه 1بليل طلعت من الاوضه لاقت فاطمه اعقده جنب البلكونه في الضلمه بتتكلم في الموبايل
اميره: دخلت المطبخ اكلت ورحت كملت نوم لحد الصبح صحيت ولبسة وراحت الشغل بس طول اليوم بترن علي خالد وهو مش بيرد عليه وهي ترن لحد ما روحت بليل وهي مضايقه دخلت الاوضه لاقيت فاطمه نايمه لبسه قميص نوم ولاقيت الموبايل بتاعها بيرن بصت لاقيت اللي بيرن مكتوب اسمو جوزي المستقبلي راحت عاملت نفسه ما اخدتش بالها عشان مش عاوزه تتعارك مع اخته عشان هي كل دماغها في النصيبه اللي حصلت ليه اعقدة اسبوع علي ده الحال. تتصل با خالد وهو مش بيرد لحد ما في يوم لاقيت خالد بيتصل بيقوله
خالد: الو اي اميره.
اميره:هو انتا كونت فين يا خالد انا برن عليك كونت فين
خالد :انا كونت مشغول شويه
اميره:هتاجي امته با خالتك ل ماما
خالد: اه شويه
اميره: خالد مالك في اي اتغيرت معايا ليه كده
خالد: مفيش بقولك عاوز اشوفك عشان تعبان اوي وعاوز استريح.
اميره: انتا قصدك اي انا مش هعمل الحاجه دي تاني ابدا غير بعد ما اتجوز
خالد "هو بمزاجك اكسمك في اي يا متناكه مالك
اميره "انتا وسخ ومتكلمنيش تاني
خالد "استني اكسمك براحتك بكره تلاقي صورك والفيديو بتاعك علي كل موبايل في الحته
اميره "احيه انتا بتقول ايةيا لهوي. يا لهوي
خالد "بكره تكوني عندي وتلبس قميص نوم من بتوع المتناكه امك فاهمه
اميره"بتعيط تقولو حرام عليك هو عشان بحبك تعمل كده
خالد"جره اي يا متناكه انتي ناسيه كونتي بتعملي وبتقولي اي. المره اللي فتات خلاص براحتك انا هنزل الصور والفيديو علي النت وبراحتك
اميره "خلاص حاضر.
اميره بتفكر في النصيبه اللي هي وقعت نفسه فيه. اعقدة سرحانه لاقيت الساعه بقت 10 طلعت بره في الصاله سمعت صوت اه. اه اه جايه من ناحية الحمام قالت يمكن تكون امها او فاطمه وقعو في الحمام. راحت براحه تبص لاقيت فاطمه بتتكلام في الموبايل. وقلعه خالص وماسكه خياره في ايدها وعماله تدخل الخياره جوه كسها جامد وتقولو براحه انتا من المره اللي فتات تعبني اوي كسي وسع اوي من كتر ما بدخل الخياره انتا رجع امته من السافر عاوزك تتطفي نار كسي اللي تعبني اه اوي اوي وتطلع الخياره وتمص فيه وتدخله تاني. اميره اتصدمت من اللي شافتو فاطمه اختها الصغير طلعت شرموطه ومفتوحه بس ما كل ده لاقيت كسها بيجيب عسل ولاندر بتاعها بقا غرقان من العسل جارت علي الاوضه وساعتها عرفت ان الخياره اللي كانت تحت السرير بتاعت. فاطمه. رحت غيرت الاندر وراحت نامت صحيت الصبح اكن هي رايحه الشغل زي كل يوم. رحت داخله الحمام لاقيت سلة الغسيل خدت قميص من بتوع امها ورحت وخده اندر من بتوع امها كمان بس. هي من جوها بتقول هو قالي قميص بس اخد اندر ليه انا فعلا شرموطه ومتناكه زي فاطمه وخالد ما بيقولي راحت طلعت اخدت الشنطه ونزلت راحت علي العنوان اللي خالد كان وخدها فيه المره اللي فتات بيت نوال خبطت علي الباب فتح شاب كده عندو 18سنه كده قالها نعم قالت خالد موجود قالها اه اتفضلي داخلت لاقيت خالد اقلع واعقد بشورت والفانله. وقالها تعالي هنا يا بطل راحت وقفه مكانه متسمره. قالها في اي امتناكه ما احنا كويسين اهو متزعلنيش راحت رايحه اعقده جنبو قالها خدي الكوبايه دي هتخليكي. طيره شوية خمره
اميره "لا مش عاوزه حاجه انتا ازاي جايبني هنا ومين ده
خالد "ده سيد صاحبي وحبيبي متخفيش
اميره "انا عاوزه امشي
سيد "في اي اموزه مالك ما تقولها ان انا عارف كل حاجه اخالد
اميره "حاجة اي
سيد "ان انتي جايه هنا عشان تتناكي
اميره "ضربتو با القلم وجايه تامشي
خالد شدها هو سيد في الارض ورح سيد مسك القميص بتاع اميره اقطعو. وبان السنتيان بيضه راح شددها سيد وماسك بزاز اميره اللي زي البرتقاله كل واحده اد الكف واعقد يلعب بلسانو في الحلمه ويشد جامد وخالد ماسك ايدها راح سيد نزل مقلع اميره البنطلون ونزل الاند بتاعها واعقد يلعب بلسانو في كس اميره.
اميره "اه اه بس حرام عليكم مش قدره وتقفل رجليها بس مش عارفه
خالد "مالك يا متناكه. اتناكي بمزاج احسن ما هتتناكي غصب عنك
سيد"اي الكس ده يا خالد احيه ده عسل انا عاوز اكلو اخربيت شفايف كسك
اميره "خلاص استسلمت للامر الوقع. وحسة ان هي هتجيب شهوتها في بوء سيد. اعقد يشفط كل نقطة عسل نزلت من اميره
خالد "قومي يلا يا متناكه البس قميص امك عشان هموت وناكها
دخلت اميره الحمام اقلعت هدومها ولبست القميص بتاع امها ولاندر وطلعت لاقيت خالد بيقولها ارقص يا لبوه واقلعي واحده واحده وقولي تعالي نيكني يا خالد يلا.
وفعلا اميره رقصت واقلعت القميص والاندر وقالت تعال نيكني يا خالد مش قدره. بس اتصدمت لما اقالها تعالي يا عبير يا متناكه اللي عامله فيه شريفه يا لبوه سكتت اميره راح مزعق خالد يلا تعالي مصي زب دكرك يا متناكه راحت اميره تمص زب خالد بس المره دي بحترافيه ولا اجدع شرموطه وخالد يقولها اي عجبك زبي يا لبوه تقولو اه يا دكري كل ده وسيد بيصور. اميره وهي مش حاسه
خالد "تعالي يا عبير يا متناكه لما ادخلو في كسك ولا انتي مش عاوزه تتطفي نارو
اميره "براحه ازاي يا خالد انا مش مفتوحه
خالد "اصبري هتعرفي راح خالد وخد اميره علي الكنبه وراح مدخل زبو براحه في كسها وهي مش قدره.
اميره "لالالالا بلاش
خالد"راح مداخل زبو في كس اميره مره واحده واعقد ينيك فيه جامد شويه براحه شويه وهي عملها تقول اه براحه براحه كسي هيتقطع وهو بيدخل ويطلع
خالد"عجبك زبي يا عبير يا متناكه
اميره "اه جامد. اه اه اف اح يا لهوي هموت براحه
خالد"انتي مين يا متناكه
اميره"انا عبير البوه المتناكه الشرموطه القحبه. بس ونبي كفايه كسي علي الاخر
خالد "اه انا هجيب يا لبوه
اميره "هاتهم بره. ااه اه اه اه
خالد راح جايب لبنو علي بطن اميره وراح نايم جانبها. شويه واميره مش في وعيها لاقيت ايد بتلعب في طيزها وهي نايمه يا طاره مين
انتظروني في الجزي القادم

الجزء الثالث

اميره "اي ده انتي بتعملي اي عيب يا طنط
نوال "في اي مالك ما انتي كونتي زي الفل. وكسك العسل ده افتح وبقيت شرموطه خلاص
اميره "الاحق شوف خالتك دي بتقول عليا اي
خالد "بس يا متناكه انا تعبان خليه تعمل اللي هي عاوزه
نوال "نزلت تلعب بلسانه. في بزاز اميره وبتلعب في الحلمه خالت اميره تهيج اوي ورحت منزلها ايدها علي كس اميره واعقدة تلعب فيه جامد
اميره "اه اه اه انتي بتعملي فيا اي
نوال"بنيكك يا كسمك رحت نوال قلعه هدومه نوال دي حاجه كده شبه الهام شاهين مقلوظه وراحت نزله بلسانه علي كس اميره تلحس وتعض في شفرات كسها وتدخل لسانها جوه
اميره "اه اه اه الحسي اكتر ورحت قفله رجلها علي راس نوال. لحد ما جبتهم في بوء نوال وعلي وشها طلعت نوال تبوس شفايف اميره وقالت ليه تعالي اعملي زي ما انا عملت يلا رحت اميره ماسكه كس نوال اعقدة تلحس فبه اكنها كانت حعانه ولاقيت اكل.
نوال"بتصرخ حامد اخربيت اهلك براحه علي كسي يا متناكه لحد ما جبتهم في وش اميره رحت نوال قالت انتي شرموطه اوي اميره بعد ما خالصت مع نوال سبتهم ورحت لبسه هدومها واخدت قميص من دولاب نوال مكان اللي قطعو سيد. روحت اميره بدري البيت ملاقتش حد موجود طلعت الموبايل قالت ارن علي امي اشوفه فين
اميره "الو انتي فين يا ماما
عبير "انا في البيت يا اميره هكون فين يعني
اميره "اصل قولت اسال عليكي خلاص
عبير "انا بخير يا حبيتي متلاقيش
اميره "طيب سلام
اميره بتفكر ليه امه كدابة عليه وقالت ان هي في البيت وهي مش في البيت بصدفه معديه رايحه الحمام سمعت صوت امه جاي من عند شبك المطبخ بتاع جارهم استاز. حسن رحت بصه من بعيد لاقيت امها مع حسن في الحمام بيستحمو وبتقولو يلا يا رجل بسرعه البنات زمانهم رجعين انا مصدقة البت فاطمه نزلت مع صاحبتها قالها طيب يا متناكه ما انتي اللي كسك مش بيشبع نيك اعمل اي انا
عبير "ما خلاص راحت علي الرجاله
حسن " بامارة ما كونتي بتصوتي جوه يا لبوه. في الاوضه
عبير "ما انتا اللي بتدخلو جامد وانا بحب الرومنسيه وراحت ضخكه
اميره "بقا انا اللي كونت مفكره نفسي شرموطه اكتشف ان فاطمه شرموطه وامي اللي مفيش راجل لمسها بعد ابويا تتطلع متناكه كبيره
دخلت اميره الحمام استحمت ودخلت اوضتها نامت. صحيت علي بليل لاقيت فاطمه اعقده بتروق في ادولاب بتاعها
اميره "مساء الخير يا بطه
فاطمه "بطه اي الحنيه دي كلها
اميره "ما انتي اللي. متعصبه دايما مني يا بطه
فاطمه "لا عادي اتعصب منك ليه
اميره"بس اي الحلوه اللي انتي فيه دي
فاطمه "انا زي ما انا متغيرتش
اميره "اه تبقا توطي صوتك بعد كده وانتي في الحمام عشان مروان ميكنش معدي ويسمعك يبقا يومك اسود
فاطمه وشها جاب. الوان فاطمه انتي اقصدك اي يا اميره
اميره "قصدي بعد كده متعمليش فيه ست البيت مدام طلعتي شرموطه فهمه
فاطمه "اخسري واعقدة تزعق لحد ما عبير جت وفتحت الباب وسلكت بين فاطمه واميره
عبير "في اي مالكم انتو الاتنين علي طول كده انا هقول لمروان يشوف صرفه معاكم
اميره سبيتهم وطلعت بره بتبص من البلكون لاقيت سيد وقف في الشارع بيبص علي البلكون عندهم رحت قفله وداخله رحت اعقدة اقدم التلفيزيوت جالها رساله علي الوتس فيها مقطع فيديو بتفتحو لاقيت الفيديو بتاعها هي وخالد وهو بيقولها تعالي يا عبير يا متناكه راحت مصوته امها جت جري هي وفاطمه في اي مالك يا بت
اميره "مفيش اصل شوفت فار تقرينا. ورخت اقايمه داخله الحمام لاقيت تحت الفيديو انا مش عاوزك انيكك انتي انا عاوز انيك امك يا اما هخليا كل المنطقه تشوفه الفيديو ها لو موفقه كلمني فون اعقدة تفكر وهي بتعيط ماعرفش اعقدة اد اي في الحمام لحد ما فاطمه خبتط علي الباب يلا انا عاوزه الحمام طلعت اميره وهي بتفكر راحت اوضتها ورحت رنه علي الرقم طلع رقم سيد
سيد "كونت عارف ان انتي هتوفقي
اميره "انتا بتتطلب حاجه صعبه
سيد"مفيش حاجه صعبه عليكي اشرموطه
اميره "طيب ازاي
سيد"قالها ازاي دي خليها عليا
اميره "قالت ماش ومن جوها بتقول ما هي شرموطه بتتناك من حسن عيحصل اي لما تتناك من حد تاني
تاني يوم صحيت. لبسة وراحت الشغل لاقيت رساله حت ليه في ظرف هتلاقي عند باب البيت من جوه في الخطه والحاجه اللي هتعملها
اميره خلصت شغل ورحت علي اللبيت لاقيت الظرف في حبايه فياجره بس حريمي ومكتوب في الظرف حطي دي ليه في الشاي واول ما تشربو رني عليا. اميره رحت كلت ولاقيت امها اعقد بتتفرج علي التلفيويون قالت ليه انا عاوزه اتكلم معاكي
عبير "خير تعالي
اميره "هعمل شاي واجيلك تشربي معايا
عببر "ماشي
دخلت اميره عاملت الشاي وحطط الفياجره وراحت اعقدة مع امها بتتكلم في اي موضوع لحد ما لاقيت امه عملها تفتح رجلها علي الاخر ومش علي بعضها رحت رنة اميره علي سيد شويه وسيد وصل وراح داخل من الباب الشقه هي قالت ليه اعقده في الصالون.
سيد "دخليها اوضة النوم يلا
اميره "تعالي ادخلي حوه بدل ما انتي شكلك تعبان راحت اقايمه عبير ودخلت الاوضه لاقيت سيد اعقد علي السيرير وزيو اقدمو مترين راحت صرخه فيه وبتجري تتطلع لاقيت الباب مقفول راح ليه سيد عند الباب واقالها متخفيش محدش هيسمعك بنتك المتناكه شغلة الاغاني عشان محدش يسمع
رحت ضربه سيد با الاقلم راح سيد ضربها وشدها. علي السرير اقلعها العبايه بقت عبير با الكلوت والسنتيانه بس. راح رمي سيد نفسو علب عبير وهي كانت خلاص هايجه رحت ماسك شفايفه واقطع شفايفه ولسانها وهي عامله نفسه بتقاوم لكن في الخقيقه هي مستمتعه با اللي بيحصل شويه ورح مطلع بزها واعقد يشفط فيه. راحت ماسكه عبير جامد من راسو وقالت ليه بقا انتا والمتناكه اللي بره دي متفقين. راح ماسكه ونزل لحس في السوره ونزل لحد كسها وهي خلاص مش اقدره
سيد"من زمان نفسي انيكك يا متناكه. انتي كسك ده احله كس شوفته
عبير "نيك يلا وخالص مش قدره كسي بطلع نار. الحس جامد ورحت اقغله برجلها عليها جامد
سيد "شفط كل نقطة عسل نزلت من كس عبير لحد الاخر راح سيد طلع زبو من البنطلون هي شافت زبو راحت مدخله كلو في بوءها وتمص جامد ولا اكن عاوز تاكلو. وسيد خلاص هيموت من المص بتاع عبير لحد ما قالها هجيبهم قالت ليه لا استنا رحت زقها علي السرير وطلعت فوق زبو ونزلت عليه وتتطلع وتنزل ولا في رشقة كسمها فراشه طلعه نزله. وبزازها بتترج جامد راح ماسك سيد بزاز عبير واعقد يلعب با صوابعو في الحلمه وهي طلعه نزله علي زبو لحد ما طلع من كسها. قالت طلع ليه ابن المتناكه ده خلو تاني مش عاوزه زبك يطلع تاني اه اف ابن المتناكه رجعني. عشرين سنه انا كان لازم اتناك من شاب صغير من زمان. عشان احس با بزب ده اه يا بن المتناكه وسيد خلاص مش اقدر. رح قلها انا هلتص هجيبهم قالت هاتهم خليا كسي يشرب ويشبع من االبن. جبهم جوها بركان لبن بينزل من كسها وتاحد من اللي بينزل وتلحسو با صوبع ايدها. راحت اقالت ل سيد يلا اقوم البس وانزل عشان البت فاطمه زمانها جايه. وهات رقمك عشان هبقا اكلمك قالها انا عاوز استحمها قالت استحمها في بيتكم يا روح امك رن سيد علي رقم عبير وسجل الرقم ولم هدومو وراح لبس وفتح الباب ونزل وكل ده واميره كانت بتتفرج بره من خرم الباب علي امها وهي بتتناك من ترتيبها راحت عبير استحمت ورحت داخله نايمه لحد الصبح صحيت لاقيت مروان بيقولها هي فاطمه فين من امبارح متعرفيش حاجه عنها.
نكمل

الجزء الرابع

عبير .اي اللي بتقولو ده يا مروان اختك فين
مروان.معرفش انا امبارح اميره كلمتني بتقولي اختك مرجعتش لحد دلوقتي
عبير.احيه ليكون حصل للبت حاجه
مروان. ان شاء **** لا متخفيش انا هروح اشوفها عند صحابها
عبير.استنا هغير هدومس واجاي معاك
مروان .ماشي وانتي يا اميره خليكي هنا عشان لو حصل حاجه تكلمني
اميره .ماشي حاضر
نزل مروان وامو يشوفو فاطمه عند صحابها او في المستشفيات
اميره.قامت تاخد شور لقيت الجرس بتاع الباب بيرن راحت تفتح لقيت فاطمه شكلها متبهدل خالص ومش اقدره توقف علي رجليها
اميره.مالك يا ابت افاطمه
اخدت اميره فاطمه لحد الاوضه ونايمتها علي السرير وراحت اتصلت با مروان وقالت ليه ان فاطمه رجعت وان هي كانت عند واحده صاحبتها وهي مروحه خبطتها عربيه وراحت علي المستشفي ولما فاقت الناس جبوها علي هنا
مروان.اقفلي انا جاي
رجع مروان البيت لقي فاطمه نايمه راح طلع واقالهم انا هروح الشغل ولما ارجع ابقا اطمين عليه سلام
عبير. اي اللي حصل لفاطمه
اميره .معرفش انا قولت اللي اعرفو
عبير.انا خايفه لتكون شرمطتك وصلت ل اختك كمان
اميره .ههههههه متخفيش بنت فاطمه شرموطه مش محتاجه حد يعلمها بنتك متحوزه عرفي
عبير .انتي بتقولي اي يا وسخه اطلعي بره مش عاوزه اشوف وشك تاني هتوسخينا
اميره .هههههههه انا بردو ولا انتي اللي ميفيش حد منكيش
عبير .اخرسي واقمت تضربها بقلم
اميره .انتي عاوزه تضربني وتطردني بره عشان البيت تعرفي تاخدي راحتك انتي وحسن صح
عبير .حسن يا وسخه
اميره حسن جارنا بامارة الحمام بتاعو من يومين ها فكره
عبير راحت ساكته اميره ايو كده جدعه انا دخله النام دخلت اميره تنام لقيت فاطمه صحيت بتقولها انا نايمه من كتير
اميره .اه من بدري
فاطمه .انا اي اللي حصل ليا
اميره.هههههه تقربنا الليله كانت جامده شويه عشان كده مقدرتيش تروحي
فاطمه .اخرسي انتي مفكرني شرموطه زايك واقمت تمسك في اميره
عبير دخلت عليهم بس اي اللي بتعملو ده
فاطمه .بنتك الوسخه دي شوفي بتقولي اي
اميره .بقولها شكلو كان جامد عليكي عشان كده معرفتيش تروحي
عبير .بس بقا هتخريبي البيت هتفضحينا بشرمطتك دي
اميره .انا بردو ولا انتو واحده بتتناك من جارها والتانيه متجوزه عرفي والدنيا حلوه طيب خدو بقا النصيبه الكبر سيد وخالد معاهم فيديوهات ممكن تفضحنا طول العمر
عبير.يا لهوي يالهوي روحنا في داهيه خلاص
اميره .لا متخفيش انا مرتبه خطه حلوه بس هتساعدوني فيها
عبير .خطة اي ونصيبة اي
اميره اسمعي فاطمه هتنزل تجيب من الوله الصيدلي الخول اللي بيعاكسها ده منوم بس يكون الماده ضعيفه يعني يكون حساس وتتكلم بس مش اقدر تتحرك وانتي تكلامي سيد وتقولي ليه تعالي وحشتيني والبنات نزلو عند خالتهم والوله في الشغل عبير لما نشوف اخرتها اي نزلت فاطمه جابت المنوم وعبير كلامت سيد وقالها عشر دقايق وهكون عندك طلع سيد البيت وخبط علي الباب
عبير .مين
سيد .افتحي يا مره
عبير فاتحت الباب دخل سيد عبير اوع يكون خد شافك وانتا طلع سيد متخفيش يا لبوه اي صح كسك مبيهدش خالص ولا اي
عبير .ههههههههه بس بتكسف راح سيد ضربها علي طيزها اقلها عاوزين نجرب الشيلات دي انهارده ابطل
عبير . ماشي بس اعقد الاول ونشوف الموضوع ده
سيد .اعقد اي انتي اللي هتعقدي عليه
عبير .هعقد وهعملك كل حاجه بس اعمل فنجان قهوه عشان اظبط دماغي واظبطك اعملك معايا
سيد .ماشي ابطل
دخلت عبير عملت القهوه وحطت المنوم في القهوه وطلعت لقيت سيد بيلف سجارتين جايه تعقد جانبو قلها تعقدي اي قومي ارقص ليا يلا امره
قامت ترقص وتهز في طيزها وبزازها وتتمايل عليه راح ضربها علي طيزها قلها اقلعي بقا حته حته اقلعت عبير كلو لا السنتيانه والكلوت بتبص علي سيد كان خلاص راحت منديا علي اميره اخدو سيد لحد اوضة النوم وقلعتو الهدوم وجابت الموبايل وخليت فاطمه تصور وجابت كريم الشعر وخياره ودهنت الخياره كريم وراحت مدخله الخياره في طيز سيد
سيد .اه اه اه بتعملي اي ابت المتناكه كانت عبير ماسكه ايدو الاتنين تقسير المنوم مقدرش يقوام راحت اميره مدخله الخياره واحده واحده وسيد بيصرخ من كتر الوجع مش اقدر راحت مطلعه الخياره ودهنت خرم سيد با كريم تاني ودهنت الخياره ودخلتها تاني بس المره دي حته كبيره وبقيت تتدخل وطلع تتدخل وطلع وسيد خلاص مش اقدر من كتر والوجع بيصرخ اجدع من الشرموطه اميره طلعت الخياره سيد اه اه الهواء دخل في خرم طيز سيد مبقاش اقدر قالها دخليها تاني امتناكه
اميره .مص الاول وانا احطها
سيد.هز دماغو با الموفقه
راحت اميره حطيت الخياره عند بوء سيد اعقد يمص جامد في الخياره
اميره شاطر مدام طلعت جدع انا كمان هطلع جدعه واخليك تنيك بصيت عبير ل اميره اميره متبصيش مش انتي جايبه سيد هنا عشان ينيكك ولا اي راحت قايمه عادي لابسه قميص النوم علي اللحم وبزازها منفوخه وقابه وشويه شويه لقيت جسمها سخن من عند بزازهاورحت مقلعاها قميص النوم وفضلت بالكلوت وانا لمات شفت بزازها عريانه اعجبت بيهم اوي وقلتها سدرك حلو اوي يا ماما وكبيرهورحت شاده الكلوت ونزلته بين فخادها القشطه وهي كانت بتلبس كلوتات شورت علشان العرق ما يسمرش وراكها واوف علي البايض بتاع كسها وزنبوره الباظظ لونه الوردي والشعر الي حواليه حاجه تهبلاحححححححححححح اههههههههههه ايدك ساقعه ساقعه كفايه بقه وانا عماله ادعك وابتدي كسها يفرز سوائل لزجه ووتظفلط في ايدي ورحت نازله علي كسها ببقي الحس واشفط وهي اههههههههههه اخخخخخخخخخخخخخ احححححححححححححح اوووووووووووووووف وتقولي اشفطي اوي اووووووووي وعضعضي زنبوري اححححح لقيت سيد قام ورحت زقني ومدخل زبو فكسها وهي كانت خلاص امش قدره احححححححح هموت حرام عليك هموت وتشخر الشخره من ضوافر رجلها ونزل علي بزازها اخد بز يرضع فيه وهو بينك
عبي .بتقولي ارضعهم قطعهم افشخني نييييييك حرام عليك انا خلاص مش اقدره جسمها بقي يترعش ويعلي ويوطي من عند وسطها ولاقيتها جابت حنفيه من كسها وبتقولو نيكيني بقي افشخ كسمي قتلتني
سيد.لسه بدري يا كسمك
عبير. انا عايزه ابقي لبوتك طول العمر ابقي شرموطتك تقتلني نيك تفشخني
سيد.متكيفه يا شرموطه
عيبر.اول مره اتناك في حياتي كده احححححححححححح افشخني بقي دخله بقي هموت نيكيني كسي مولع
سيد . اهو بيرزع جامد لحد ما جبهم في كسها
نكمل في الجزء الجاي

الجزء الخامس

اميره .صباح الخير ياست الكل
عبير .صباح الخير يا اميره امال فين فاطمه اختك لسه نايمه
اميره .اه لسه نايمه اصلا كانت تعبانه طول الليل
عبير .تعبانه مالها فيه اي
اميره .لا متخفيش تعب تاني كان معاها مكلمه بس تقيله شويه كانت كله اههههههههههه اخخخخخخخخخخخخخ احححححححححححححح اوووووووووووووووف احححححححححححح افشخني بقي دخله بقي هموت نيكيني كسي مولع
اميره وهي بتحكي شايفه ملامح وش امه هاجت من كلام
اميره . مالك يا بيرو هو بقا ياكلك كده علي طول اول ما يسمع نيك ولا اي
عبير .يس ابت وروحي اعملي الفطار واي انتي مش ناويه تنزلي شغلك تاني ولا
اميره .لا خلاص لقيت شغلنها هتجيبلي فلوس يامه اوي
عبير .شغل اي ده بقا اللي هجيب فلوس كتير
فاطمه.صباح الخير فلوس كتير اي الحكايه انا معاكم مدام في فلوس
اميره .متخفيش يا عروسه صباحيه مباركه الاول اكيد معانا في الفلوس الكتير راحت اميره عملت الفطار وفطر
عبير .انا نزله رايحه ل ايمان صاحبتي في الشارع اللي ورانا
اميره.مش ايمان دي اللي جوزها عجز
عبير .اه ليه بتسالي
اميره .اصل سمعت ان مفيش حد في المنطقه مطلعش عندها الشقه وناكها بلاش تروحي عندها كتير
عبير .ده كدب ايمان كويسه اوي هما الناس كده مش بيخلو حد في حالو انا نزله لو في حاجه ولا مروان سال عليا كلمني علي الموبايل
اميره.ماشي بس تبقا تحكيلي هتقولو اي ههههههههههه
عبير .انتي بقيتي وسخه اوي انا رايحه اعقد معاها مش رايحه اتناك يا وسخه نضفي البيت لحد ما اجاي يلا سلام
اميره قامت دخلت الحمام تاخد شور وطلعت لقيت فاطمه اعقده با فيزون ابيض مبين لون الكلوت
اميره.اي ابت مش خايفه حد من الجيران يشوفكي كده
فاطمه لا متخفيش انا قفله الشباك
اميره . اه طيب اي حكاية الوله اللي بتكلمي ده واي الدنيا معاكي انا خايفه عليكي
فاطمه.طارق ده بيحبني اوي وهنتجوز اول ما يخلص الكليه بتاعتو
اميره. في حد في كليه هيتجوز واحده مش متعلمه ونبي
فاطمه اه ده حته قالو ل ابو انتي عارفه ابو اكبر بتاع قطع غيار عربيات
اميره .وهيتجوزك انتي ههههههه علي اي
فاطمه قامت اقدم المرايه علي حاجات كتير ملكيش دعوه
اميره .طيب براحتك بس خفي شويه عشان اخوكي مروان ميخدش بالو انتي كونتي مزودها امبارح اه واف اوح اي ماشي
فاطمه .اصلو جامد اوي يا اميره
اميره هو اي اللي جامد ابت
فاطمه زبرو بيفشخني
اميره بس اوسخه اسكتي
فاطمه مش انتي اللي بتقولي خفي اخف ازاي وهو زبو كبير اوي بموت منو
اميره لدرجه دي فاطمه اه يا اميره واكتر من ده اميره ورني كده صورتو
فاطمه صورة زبو
اميره .لا صورتو هو
فاطمه تعالي اوريكي الاتنين
اميره اي ده ده جامد اوي ابت
فاطمه هو اي زبو ولا هو
اميره لا زبو ده حاجه تانيه
قربت اميره من شفايف فاطمه وراحت بيسه فاطمه من شفايفها وارحت تلعب باايدها في كس فاطمه
فاطمه بتعملي اي يا اميره
استني زبو هيجني اوي وهي بتلعب في كس فاطمه لحد ما فاطمه هاجت وراحت ماسكه راس اميره واعقدة تبوس في شفايفها جامد نزلت اميره لحد كس فاطمه قلعتها الفيزون والكلوت بدات في لحس نزلت واستمريت بلحس كسها وهي مسكت شعري و بدأت تشدني ناحية كسها بقوة ..و انا مازلت الحس شفراتها و بمص زنبورها .

و هي : أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأااه هجيبهم يا بنت الكلب هجيبهم يا بنت القحبة .

و انا زاد هياجي مع كلماتها ورحت أكله كسها بشكل أكبر و هي أرتعشت جدا و جسمها كله بدأ ينتفض و لبنها نزل كله في بقي و انا رحت شافطاه كله لبقي مخلتش ولا نقطة منها تروح بعيد عن بقي راحت دفعتني من فوقها و أرتميت على الارض و هي هجمت عليا و بدأت تبوسني من شفايفي و تعضض بيها لدرجة اني حسيت بشوية وجع كان ظاهر وراحت نزلت على بزازي و بدأت تلحسهم بجنون و أنا جسمي بقا زي الافعى بيتلوا يمين وشمال من متعتي و محني و هيجاني
هأقوللها : أأأأأأأأأأأاوووووف بالراحة يا بت الوسخة ايه هتاكليهم ولا ايه ؟
وهي بتقولي : دا انا هخلي جسمك كله معلم من إللي هعمله فيكي وراحت فاطمه حاطه صباعها جوه بقي و انا عماله امصه و هي بتطلعه و تدخله جوا بقي و انا هايجة اووووي بمصه و صوتي بقا صوت شراميط وراحت دخلت ايدها من تحت الكيلوت و بدأت تبعبصني في كسي و انا ركبني الهياج لحد ما صرخت ..فاطمه اي مالك يا لبوه الناس هتعرف ان انتي بتتناكي
فاطمه .ايه هتققعدي تبعبصي بس ؟نيكيني يابت الشرموطة نظام شوق ولا تدوق ده مينفعش مع كسي يا لبوة
اميره .طيب تعالي يا لبوه نزلت تلحس كسي بلسانها ولكن جسمي أرتعش بقوة و بدأ ينتفض معلنا عن وصول مية كسي لمخرجها وهي ما سبتني و راحت شافطه كل ميتي و بدأت تعيد لحس كسي مرة ثانية .
فاطمه .كفايه يا لبوه مش اقدره حرم عليكي تعملي في اختك كده
اميره.آه يا شرموطة دا انتي عايزة نيك للصبح . حسيت ان جبت شهوتي يمكن أربع مرات على الاقل
راحت اقامت فاطمه وعدلت اميره وبقت اميره مكان فاطمه قلعت فاطمه اميره الشورت والبدي ونزلت علي بزازها لبعب وعضض فيهم جامد
اميره. اااااااااه ااااااااوووووفففففهههه اااااااااااحححححح كليهم أكثر يا لبوة يا منتاكة كلي بزاز الشرموطة اختك أفشخي بزاز المتناكة أفشخيني يا لبوة. نزلت فاطمه لحد كس اميره تلحس فيه
اميره.أأأأأأأأأاه اأأأأأأأأااه أأأأأأأأاه أأأأأأأاه نيكني اوووي يا لبوة افشخيني قطعيني يا كسمك نيكي كسي أوووووووي يا بنت المنتاكة . لحد ما جبتهم في بوء اميره وراحو اقامو دخلو الحمام استحمو وطلعو فاطمه دخلت الاوضه تلبس واميره دخله وراها حسيت ان كان في حد في الشقه بتفرج عليهم ونزل بسرعه راحت تبص علي الباب ملقتش حد ولا طلع ولا نزل اميره يمكن بيتهياء ليا اعقدة تفكر ل يكون خد غريب راحت تدخل لفاطمه الاوضه تقولها لقيت لبن علي باب الاوضه فا عرفت ان كان في حد بيفرج عليهم هاج ونزلهم علي الباب ولما حس ان احنا طلعين جرها نزل هنعرف بقا مين اللي شاف فاطمه واميره وهاج عليهم في الجزء الجاي

الجزء السادس




سوري علي التاخير بس كان عندي مشكله في الشغل وده اللي خليني امعرفش اكمل القصه
الجزء السادس
اميره .بت افاطمه محستيش بحد بره من شويه
فاطمه .لا ليه بتقولي كده
اميره.لا مفيش خلاص
شويه وكانت عبير دخلت الاوضه علي اميره وفاطمه بتقولها سيد كلمني وانا عند ايمان واقالي ان هو عاوز ياجي ليا وان لو موفقتش هيفضحني با الفيديو اللي معاها
اميره.سيبك منو متخفيش انا بس عاوزكي تقولي ليه ياجي تحت عند البلكونه ويفتح الشار وان انتي هتبعتي ليه صوره ليكي بس جامده وتبعتي ليه الفيديو وهو بيتناك مني وتقولي ليه لو فكرة تفضحني انا واحده وعادي لكن انتا بقا هيبقا شكلك اي لما الحته كله تشوف اميره بتنيكك في طيزك واقفل في وشه علي طول
وفعلا عبير عاملت كده بس بعد ما قفلت سيد اتصل بيه واعقد يشتم ويقولها انا هموت ليكي ابنك وهتشوفي عبير خافت علي مروان
عبير .اميره كلامي مروان اطميني عليه اصل خايفه للي اسمو سيد ده يعمل فيه حاجه
اميره .متخفيش مروان كلمني من شويه وقالي ان هو اعقد مع واحد صاحبو وهيسهر واحتمال يبات عندو
عبير.طيب الحمد **** لما اخرت اللي خليتنا نعملو ده اي
اميره .بقولك اي متخفيش
عبير .طيب انا دخله الاوضه انام شويه لما مروان ياجي صحيني
اميره .ماشي
دخلت عبير الاوضه اتصالات علي حسن
عبير .حسن انتا وحشيني اوي
حسن وانتي كمان يا قلبي
عبير .ما واضح عشان كده ناسيني
حسن .انا اقدر بقولك اي ما تقولي للاولاد اي حاجه وتعالي اشوفك عشان وحشيني
عبير .مينفعش انهارده انا لسه راجعه من عند ايمان من شويه خليه بكره
حسن .طيب هستناكي بكره
عبير .ماشي يا قلبي
قفلت عبير مع حسن ونمت وكانت لبسه قميص نوم قصير اوي بعني طيزها باينه منو وكسها كمان
الساعه جت ٣الفجر رجع مروان لقه البيت كلو نايم راح يدخل الاوضه بتاعتو اللي جنب الاوضه بتاعت عبير فا عينه جت علي الاوضه لقه عبير نايمه علي بطنها والقميص مرفوع لفوق. وكسها باين اوي وطيزها كمان معرفش يتحرك من اللي هو شايفو ومش عارف يبلع ريقو فا طلعت اميره من الاوضه من غير ما مروان يحس لقيت مروان مطلع زبو من البنطلون وبيضرب عشره علي منظر عبير وهي نايمه لحد ما حبهم علي باب الاوضه وراح جاري علي الاوضه عرفت ساعتها اميره ان مروان هو اللي شافها هي وفاطمه وضرب عشره عند الباب. بدات اميره تفكر ازاي تجيب رجل مروان عشان تبقا اي حاجه بعد كده سهله ليه قطع تفكير اميره رنة الموبايل بتاعها اميره قفلة الموبايل ورحت نمت الصبح صحت عبير وجهزت نفسه عشان تروح ل حسن وقالت ل اميره خالتك امال تعبانه هروح ابص عليه واجاي ماشي
اميره.ماشي
اميره .مش معاها اصل هي بتفكر في ازاي تجيب رجل مروان عشان تبقا مفيش حاجه خايفه منه بعد كده
نزلت عبير من البيت وشويه ورحت رجعه تاني طلعه لشقة حسن اول ما دخلت خدها حسن في حضنو ومسك شفايف عبير قطعهم بوس وراح مقلعها العبايه كانت لبسه تحت العبايه سهر لابسة بابي دول اسود على برا اسود ف احمر...مع كلوت فاتله راح وخده لحد الانتريه ورمها عليه ونزل لحد كسها يلحس كسها و ويحرك لسانو على زنبورها لحد ما طلعت اهاتها اااااااااااااهاوفففففففففففففف لحد ما جبتهم في وبقو راحت شده حسن لحد شفايفه مسكت شفايفو تكلهم وتقولو مابقتش قادره خلاص يلا تعال نيكني يلا فتح رجليها...و بدأ ينيكها ...و يطلع ويدخل زبرو ..بسرعه ف كسها جامد
عبير. اااااااااااااااه اوففففف..اح... وبدأت تشخر..خخخخخخخخخخخخخ.....وتقول نيكنى نيكنى قوى..نيكنى يا روحي نيك المتناكه...نيكنى اوى لغاية ما نزلت اكتر من مرة
حسن. انا هانزل
عبير. قالتلو نزل ف كسي نزل ف كس شرموطتك نزل ف كسي المتناك كس اللبوة بتاعتك
كلامها هيجو اكتر لحد ما راح نطر لبنو ف كسها و نام جنبها وشويه و فاق حسن لقه عبير قعد تمص ف زبرو وتلحس ف بيضو لغاية زبرو ما وقف تانى راحت طالعه فوق وقعدت على زبرو و تطلع و تنزل مسك حسن بزازها ببوقو و بدا يرضعهم ... و بقا بينكها وبرضع ف بزازها ف نفس الوقت اتجننت عبير
عبير. لاالاتنين مع بعض لااااااااااه وفففف فف.مش قادرة و تصوت لغاية ما نزلت لبنها سرع حسن في نيك عبير لحد ما حس ان هو هيجبهم
حسن .انا هنزلهم
نزلت عبير زي المجنونه ومسكت زبو وقعدت ترضعه لغاية ما نزل ف بوقها مصت لبنو لاخر نقطه و بلعته كله مافيش نقطة نزلت ع الارض نامو ع الانتريه
هنكمل في الجزء اللي جاي

الجزء السابع
اميره كل تفكيرها ازاي تجيب رجل مروان اعقدة تفكر لحد ما لقت فكره راحت علي الاوضه فاطمه اصحي عاوزك
فاطمه .اي عاوزه انام سيبني
اميره.عاوزه منك خدمه معليش
فاطمه .يوووو بقا خير
اميره.عاوزك تعملي دلوقتي ليا اميل فيس بوك عشان عاوزه ضروري
فاطمه .ده من امته
اميره .معليش عاوزه و****
فاطمه .طيب معاكي رصيد
اميره.اه خدي.
ثواني فاطمه كانت عملت اميل ل اميره بس اميره طلبت من فاطمه متخليش الاميل ولا با اسمها ولا برقمها وفعلا فاطمه عملت ده. وكمان علمتها ازا تتعامل مع الفيس طلعت اميره بره واعقدة تلعب في الفيس وعملت بحث علي رقم اخوها لقيت اميلو بعتت ليه طلب صداقه وشويه كانت عبير رجعت من عند حسن بس مش اقدره تقف علي رجليها اقالت ل اميره اختك صحيت
اميره .اه وهي اصل مش مع عبير هي بتفكر في موضوع مروان
دخلت عبير استحمت ودخلت نامت بليل لقيت اميره مروان بعت ليه مين
اميره.انا سيف وانتا
مروان.انا مروان
اعقد يتعرفو علي بعض لمدة يومين ولحد ما اميره بعتت لمروان
اميره.انا عاوزه اخد رايك في حاجه.
مروان.قول
اميره.انا امبارح وانا رايح الحمام عديت من جنب اوضة امي لقيتها نايمه بس قميص النوم بتاعها كان طلع لحد فوق والاندر كان باين اوي وكسها كمان واعقدة اضرب عشره عليه وهموت وانيكها
مروان قفل ومردش
بعد يومين اميره بتفتح الفيس لقيت رساله من مروان
مروان مش عارف
انا كمان كونت عاوز اقولك حاجه انا وانتا بينا اصحاب وانا عاوز اقولك حاجه انا كمان حصل معايا كده ومش عارف اعمل اي انا كمان نفسي انيكها في كسها
اميره جايه ترد لقيت الموبايل بيرن بتبص لقيت خالد
اميره مردتش
شويه لقيت رساله من خالد لو مردتيش اكسمك انا هنزل الفيديوهات علي النت وهفضحك المتناكه رن تاني ردت اميره
اميره. الو
خالد.اي امتناكه لازم يعني ابعت رساله عشان تردي
اميره .انتا عاوز اي
خالد .هكون عاوز اي انيكك هكون عاوز اي وحشيني كسك المقلبظ
اميره..لو محترامتش نفسك هقفل السكه
خالد .طيب بصي اكسمك بكره لو مجتيش الشقه اللي اتنكتي فيه قبل كده هتلاقي الفيديو علي كل موبايل في المنطقه سلام
اميره .اعقدة تعيط مش عارفه تعمل اي مكنتش عامله حسابه في موضوع خالد ده
طلعت فاطمه من الاوضه لقيت اميره بتعيط
فاطمه.مالك يابنتي
اميره .مليش وبتعيط
فاطمه .قولي مالك
اميره.حكيت ل فاطمه كل حاجه ورحت راميه نفسه في حضنها وبتعيط
فاطمه .بصي انتي لازم تروحي ليه عشان ميعمليش ليكي فضيحه وحاول تاخدي منو الموبايل مز غير ما يحس فهمه وامسحي الفيديو من عليه
اميره سكتت وفكرة في كلام اختها
فاطمه امك فين
اميره.في الاوضه تقربنا
فاطمه تعالي نشوفها
راحو هنا الاتنين ولسه هيفتحو الباب سمعو
عبير.لا مينفعش ده عيل صايع اللي بتقوله ده
ايمان .ده طلع ليا المره اللي فاتت وقالي لو عبير مخليتنش انيكها متزعلش مني هخطفها وهنيكها وخليا المنطقه كله تنيكها
عبير .احيه. والحل اي يا ايمان عاوزني اسيب العيل ده يعمل فيا كده
ايمان.طيب هنعمل اي
عبير.يعني عاوزني اتناك منو وده من المنطقه
ايمان .وفيه اي مدام هيعمل مشكله ليكي وكمان ما حسن من المنطقه
عبير.حسن حاجه تانيه
ايمان .هو قالي لو مجتيش بكره علي اول الشارع واتكلمتو هيعمل اللي قولت ليكي عليه ونصيحي مني عشان بناتك
عبير .ماشي مدام انتي شايفه كده اروح واشوفو عاوز اي
فاطمه سمعتي يا اميره مين العيل ده اللي عاوز يناك امك ده
اميره.معرفش
فاطمه .احنا لازم نعرف امك كده هتعمل لينا فضيحه
اميره.اه طبعا
فاطمه. انتي بكره تخلصي موضوع اللي اسمو خالد ده وبعدين نشوف موضوع امك ده
تاني يوم اقامت عبير استحمت وجهزت نفسها وطلعت لقيت اميره بتلبس ونزله
عبير .رايحه فين
اميره .رايحه ل مروه صاحبتي امها تعبانه
عبير .ماشي متتاخريش
نزلت اميره واتصلت علي خالد
اميره.الو انتا فين
خالد.معليش ابطل بجيب شوية حاجات عشان الاعقده وجاي وراكي المفتاح تحت الباب يلا سلام
قامت لبست عبير وجايه هتنزل
فاطمه اي رايحه فين علي الصبح كده
عبير.اصل طنطك ايمان رايحه المستشفي وانا رايحه معاها
فاطمه .ايمان بردو ههههه ومستشفي طيب
نزلت عبير وطلعت علي اول الشارع لقيتو وقف مستني اخدها وراحو علي الشقه
خالد بيفتح الباب اميره.اي ده انتي اللي جابك هنا
عبير .اي ده بتنيلي اي هنا
خالد بس خشو جوه كده دخلهم بصو بقا يا حلوين انتي يا اميره اتنكتي مني كتير. وده عادي وفيديوهتك معايا وانتي يا عبير مكلمتك بتاعت ايمان امبارح معايا وانتي عارفه ان انتي جايه تتناكي هنا اقدمكم حل واحد تنزلو واتفضلو بس متزعلوش واو تدخلو تغيرو الهدوم ونعدي اليوم ونباء حبيب ها
عبير.كلو منك انتي شوفتي عملتي فينا اي
اميره.عاملت فيكي اي طيب انا جايه عشان مينزلش الفيديوهات بتاعتي. لما كان معشمني ان هو بيحبني وهيتجوزني. لكن انتي بقا ماسك عليكي اي
خالد انا معنديش وقت يلا دخلو الاتنين يغيرو
خالد جوز شراميط يحلوا من على حبل المشنقه جهز خالد القعده.كم قزازة بيره و لف سجاير الحشيش واعقد طلعو من الاوضه الاتنين
خالد اوباااااااااااا اميره لابسة بابي دول ببض على برا احمر ف احمر.مع كلوت فاتله.وعبير لابسة قميص نوم ابيض شفاف و مفيش تحته حاجة
خالد زبرو وقف من منظرهم قلهم تعالوا تعالوا في حضنى ..دا انا هافشخكوا
خالد.قلهم شغلوا حاجه ارقصوا عليها
بدأوا يرقصوا و يهزوا طيازهم وبزازهم بشكل مغري ابن متناكه.و يميلوا على بعض بشكل مغري اوى خالد شد عبير وخدها بوس من شفايفه اقطعهم واقال ل اميره تعالي الحسي كس امك يلا نزلت لكس عبير قلعتها الاندر. وبدأت تلحسلها كسها عبير.ااااااااااه اوفففف احححححححححح..كمان يا بنت اللبوة .كمان يا اللبوة افشخى كس امك بلسانك نيكينى بلسانك ااااااااااااهاوفففففف ففف ساب خالد عبير ونزل ل اميره وهي عطيا طيزها وبتلحس ف كس امها و نزل يالحس ف كسها اول ما لسانو لمس كسها.شهقت اعد يالحس كسها و يحرك لسانو على زنبورها طلعت اهاتهاو بدأت تاكل كس امها لحد ما جبت اميره عسلها في بوق خالد خدها خالد في حضنو وقعد يارضع ف بزازها نزلت عبير تمص زبر خالدو اميره سحبت نفسها ونزلت تمص زبرو مع امهاو كل واحده تلحس بلسانه في ناحية من زبرو ويبوسوا بعض لحد ما خالد نطر لبنو علي وشهم هما الاتنين سحب خالد اميره و نيمها ع السرير و فتح رجليهاو بدأينيكها .وطلع ودخل زبرو بسرعه ف كسها ... وراحت عبير اقاعده تلعب ف بزازها و ترضع فيهم.....و تبعبص ف كسها بصوابعها سرعت اوى في وهى تصوت ااااااااااااااه اوففففف..اح.وبدأت تشخر..خخخخخخخخخخخخخ.
اميره مش اقدره عملها نيكنى نيكنى قوى..نيكنى يا ابن المتناكه نيكنى اوى نزلت اميره اكتر من مرة.
خالد هانزل
اميره . نزل ف كسي ...نزل ف كس شرموطك....نزل ف كسي المتناك.....كس اللبوة بتاعتك.و نام جنبها ع السرير لحد وكمان عبير نزلت عسله واعقد تلحسو من علي صوابعها ونمت جنبهم شويه وقام خالد شرب من قزازة بيره وولع سيجارة حشيش وراح ناحية عبير وهي نايمه وراح نزل يلحس كسها ويشد زنبورها بلسانو وهي مش في مش قدره وراح قايم مدخل زبزو في كسها مره واحده صارخت صراخه سمعت المنطقه كلها واعقد ينيك. فيه ويدخل ويطلع وهي ااااااااااااااه اوففففففففففف وتقولى افشخنى...افشخ كسي افشخنى كمان ااااااااه اعقد يسرع خالد لحد ما نزلهم في كسها ونام جانبها وشويه قامو لقو الساعه ٣ قامو التلاته ع الحمام وراحو بيغسلوا كساسهم خالد شاف المنظر زبرو وقف تاني واميره كانت لاقيتها مطيزالو راح مدخل صوبعو ف خرم طيزها فنست اميره بطيزها.لخالد راح مدخل زبرو على طوووووووول ف خرم طيزهاصوتت بدا خالد يدخل و يطلع ف طيزها ويسرع بقت اميره تصوت من الهيجان
اميره.ااااااااااااااه اوففففففففففف.. وتقولى افشخنى فشخ طيزى افشخنى كمان ااااااااه
بداخالد يسرع ويسرع اكتر.لغاية ما نزلت عسلها وخالد لسه ما وقفش نيك ف طيزها
اميره. كفاية كفايه فشختلى طيزى
لحد ما خالد نزلهم جوها طيزها وطلع زبرو بيبص لقه عبير هاجت هى كمان و قعدت تلعب في كسها وتبعبص ف طيزها لحد ما نزلت عسلها. وقامو استحمو هما التلاته وخرجو لبسو هدومهم ونزلو
انتظارو الجزء الجاي

بعد ما نزل خالد واميره وامها من الشقه راحو علي البيت جايه تفتح اميره الباب سمعت صوت جاي من جوها حد بيقول اه اه اه اه اه. افففف براحه
اميره. في حد بيتناك جوها
عبير.حد بيتناك ليكون مروان جاب واحده من الشارع وبينكها هنا فتحت اميره الباب براحه دخلو لحد ما لقو الصوت جاي من اوضة اميره فتحت اميره الباب لقيت فاطمه اعقد علي زوبر ايمن بتاع وصلة النت في المنطقه
عبير .احيه اي ده انا لازم ادخل اموتهم
اميره .اصبري لما نفهم بدل الفضايح
فاطمه طلع نزله علي زوبر ايمن. بسرعه. اه اه اه اه اه براحه كسي ورم **** يخربيتك
ايمن .كسك ده متناك لازم يتفشخ يا متناكه
فاطمه .افشخو يلا هاتهم بقا انا تعبت
ايمن بيدخل ويطلع زبرو جامد لحد ما اقلها. هجيبهم
فاطمه .هاتهم في اي حته يلا
جبهم ايمن علي وش فاطمه. راحت فاطمه قامت اخدت برو في بوقها واعقدة تمص وتبلع البن كلو ومفيش نقطه نزلت علي الارض راح قايم لبس ايمن وفاطمه بتقولو بسرعه قبل ما ياجو زمانهم جاين لبس ايمن ونزل دخلت اميره وعبير علي فاطمه وهي لسه عريانه عبير عاوزه تضربها فاطمه امت فاطمه تخبي جسمها با ايدها.
اميره .اهدي اهدي وخدي البس هدومك
عبير .انا لازم اموتك
اميره.اهدي يا ماما نفهم ازاي ده حصل
لبست فاطمه قميص النوم واعقدة علي طرف السرير
اميره.يلا احكي بقا
فاطمه .احكي اي دي نصيبه
اميره وعبير.نصيبت اي انطقي يلا
فاطمه .بصي انا في يوم كونت مع انجي صاحبتي بندفع اشترك النت فا هي مكنش معاها فكه فا ايمن قالها روحي فكي فا انا كونت بتفرج علي الاكسسورات اللي عندو بتاعت الاجهزه مخدتش بالي ان انجي طلعت فا ببص لقيت ايمن بيقولي بتفك بس. استنيت شويه لقيت ايمن بيقولي بس حاضرتك كده
انا .خير خاضرتك
ايمن .ادني الموبايل
ببص لقيت فيديو ليا وانا حطه الخياره في كسي وبنيك نفسي وطارق بيكلمني وصورة بيني وبين طارق وفيديوهات تانيه
انا. اي ده واتصدمت انتا جبت الحاجات دي منين
ايمن .عادي انا لو عاوز اجيب حاجه هجيبها
انا .طيب عاوز كام وتديني الحاجات دي
ايمن.فلوس فلوس اي انا طمعان في حاجه تانيه
انا.انتا قليل الادب. يا حيوان
ايمن .طيب خلاص اهدي براحتك شويه واخدهم كوبي وانزلهم علي كل الجهازه اللي عندي وكلو يتفرج
انا .بعيط طيب انا زي اختك حرام
ايمن.اختي يا متناكه انتي
انا بعيط لقيتو قالي بصي ادخلي من جنب البترينه دي هتلاقي باب ادخلي فيه هتلاقي مخزن بتاع البضاعه استني جوها وانا جاي وراكي
انا .وانجي صاحبتي
ايمن .قولها جالك موبايل مشيتي علي طول يلا
وفعلا لقيت نفسي بعمل كل اللي وهو قالي عليه .وشويه ولقيتو دخل ورايا المخزن راح قافل الباب وشددني مني ايدي وضمني عليه
انا. ونبي بلاش انا مستعدها اعملك اي حاجه بس تديني الحاجه
ايمن .انا تعبان وعلي اخري
انا .بعيط ومش عارفه اقوم ولا اجري ولا اصرخ وااتفضح
لقيتو راح مسكني من وسطي
انا .انا :: مينفعش كدة ياايمن ن وبقيت عمالة اشيل ايده من علي وسطي وهو يرجع يمسكني تاني وراح ضاممني له اوووي
وبقت ايده علي ضهري وعمال يضمني وحسيت بزبه وقف وبقي دخل فيا وبنزل لطيزي با ايده وبقي عمال يحسس عليهم ويمسكهم بأيده لدرجة اني حسيت بصوابعة وهي بتغرز في لحم طيزي وزبه دخل فيا اكتر واكتر وشفايفة راحت لشفايفي
وبقي عمال يمص ويرضع فيهم
بدأت احس ان اعصابي بتسيب واقام
مسك ايدي وبقي بيحاول ينزلها لزبه وانا مش قادرة وهو مصمم لغاية ماخلاني مسكت زبه من فوق البنطلون
وهو عمال يبوس في شفايفي ولسانة بيروح بين شفايفي ويلمس لساني
فوكنت حاسة شهوتي بينزل في الكلوت
وراح مطلع بزازي من البضي وبقي عمال يمص ويرضع في حلمات بزازي وانا حاسة بمتعة رهيبة مع كل مصة بيمصها لحلمات بزازي لدرجة اني بدات اتأوه
اهات مكتومة وايدي علي راسة وبضمة علي بزازي علشان يقطعهم من المص
شوية وخلاني لفيت للحيطه نزل علي ركبة ونزل البنطلون انا روحت لفيت بجسمي وورفعت تاني البنطلون
ايمن .في اي يا متناكه
وراح لفني للحيطة
لفيت وهو نزل البنطلون تاني وبقي بلسانة عمال يلحس فخادي وايده ماسكة طيزي عمال يضمهم ويفعص فيهم
وانا مكنتش اقدره لدرجة اني محستش وهو بيشد الكلوت بتاعي وبينزلة
فتح طيزي بأيده ودخل بلسانة وبقي عمال يلحس في خرم طيزي
اوووووووووف ولسانة بيتحرك علي خرم طيزي .. كان نفسي لسانة يدخل جوايا وبيفضل يتحرك كأنة بينكني

وقف علي رجليه ونزل بنطلونة وطلع زبه وفتح طيزي ودخل زبه بين الفلقة وراح يحك راس زبه في خرم طيزي وانا بتأوه اه اه اه اه بس بقا كفايه هتعور كده
ايمن .استني ياشرموطه هيدخل اهو دانا هموت علي طيزك من زمان يا بنت المتناكه
انا .اه اه اه اه براحه طيب
فضل يحك زبه في طيزي ويضغط بجسمة عليا وايده ماسكة في بزازي تقفيش وتقفيش لغاية ما حسيت زبه دخل في خرم طيزي مبقاتش قدره خلاص هده شويه وبعدين فضل يرزع في طيزي جامد وانا مبقاتش خلاص اقدره اتحرك عاوزه يفضل جوها طيزي لحد ما نزل لبنو في طيزي وطلع زبه من طيزي ونزل الباقي علي طيزي وغرق حتي الكلوت اللي كنت لبساه
بعد ما جابهم علي طيزي .. مسح زبه في هدومي وطلع وهو طلع اقالي بقولك اي دي علي خفيف المره دي وراح واخد رالموبايل بتاعي ورن علي نفسو وقالي المره الجايه عاوزك تبقا عروسه عشان اعمل ليكي دخله بدل ما ياعيني اتفتحتي من غير دخله وراح طلع واقالي في باب صغير بيطلع علي باب العماره اللي جانبي اهو عشان محدش يشوفك وانتي طلعه من عندي يا متناكه
وارحت فعلا ماشيه وانا مش قدره لحد ما وصلت البيت وبعد اسبوع لقيتو بيكلمني بيقولي عاوزك ابطل انا رديت عليه وقالت ليه المره دي وتديني الحاجات اللي عندك قالي ماشي وقالي تعالي الشقه بتاعتي وادني العنوان ورحت وفتح ليا ايمن ودخلت بسرعه لقبتو بيقولي ااقلعي يلا عشان هموت عليكي روحت قلعت الطرحة بتاعتي وقعدت ببضي نص كم علي البنطلون
ايمن .اقلعي يابنت المتناكة
انا .طيب طيب حاضر
ورحت قلعت البضي والبنطلون وبقيت بالكلوت والسنتيان
ايمن . كلة يالبوة اقلعي كلة
وراح هو كمان قالع هدومة وبقي قدامي عريان ملط وانا كمان قلعت ايمن .انا عايزك بقي تتطلعي الشرموطه اللي جواكي وتعقدي علي السرير وتفتحي رجليكي وتلعبي في كسك
انا .وده ليه ما تنيك وتخلص عشان اخلص واخد الحاجه وانزل
لقيت ايمن اتعصب عليا اوي وقالي اي امتناكه انتي هتتشرطي اكسمك يلا بت المتناكه واقام ضربني بقلم علي وشي
انا :: حاضر
وفعلا قعدت علي السرير وفتحت رجليا وانا ساندة ضهري علي السرير وبقيت بطرف صباعي بلعب في كسي
شوية وبدأت احس ان انا بقيت هايجه من كتر ما بلعب في كسي بسرعه
وهو اعقد علي الكرسي يلعب في زبه وشويه وجاها يحط ايدو هو في كسي روحت انا حطه ايدي علي ايدو
ايمن .شيلي ايدك يابنت المتناكة .. لما اشوف كسك الجامد ده .. شلت ايدي . وراح مدخل صباعين ايده جوا كسي وشويه وراح ماسكني من شعري وشدني وقالي قومي
يالبوة تعالي علشان تمص زبي قعد علي السرير وهو شددني من شعري وخلاني نزلت علي زبه اللي كان باين اوي انة وتخين جدا
ايمن .مصي يا شرموطة
فتحت بوقي وبقيت بمص وبرضع في زبه وهو ماسك دماغي وزنقني علي زبه
ايمن .ايوة كدة يا بنت الشرموطه. مصي زبي زي الشراميط
انزلي بقي علي بيضاني يا شرموطة
نزلت بلساني وبقيت عمالة الحس في بيضانة واطلع لزبه بلسانة وامص راس زبه
وبعد ما خلاني امص زبه اكتر من خمس دقايق
قالعي تعالي يا لبوة اقعدي علي زبي بكسك المتناك ده
قومت وطلعت وروحت قاعدة علي زب ايمن اللي كان سيخ حديد وقف وبعد ما زبه دخل في كسي راح ماسكك بزازي وبقي عمال يفعص فيهم ويرضعهم وانا طالعة نازلة علي زبه اللي كان عامل زي الوتد في كسي
كنت حاسة ان زبه واصل لزوري من كتر ما كان تخين
وانا بتناك من ايمن ماخدتش بالي ان هو حطط كاميره وبيصورني وهو بينكني
ايمن. قومي واطلعي وانزلي علي زبه جامد يا متناكه
قومت واعقدة جامد بقيت اطلع وانزل بسرعه وهو رفعني بأيده تحت طيزي وراح منزلني علي زبه اللي دخل في كسي وبقيت عمالة اطلع وانزل علي زب ايمن اللي ساندني من طيزي وبيرفعني لفوق وينزلني
وبعدين راقام من تحتي ونيمني علي ضهري وهو بقا فوقي مني ورفع رجليا ودخل زبه تاني مره واحده
وانا بتأوه واتشرمط اه اه اه اه اففففففف اخربيت زبك يا ايمن زبك جامد يا وله انا حس انة خلاص هيجبهم خلاني قومت ومصيت زبه وجاب لبنة في بوقي وخلاني بلعت لبنة وقام خدني ودخل بيا الحمام وراح خليني الف للحيطه وراح جايب شوية شمبو وراح لعب في خرم طيزي وحط صا بعين في خرمي واعقد يوسع في خرمي وراح مدخل مره واحده زبه في طيزي واعقد ينيك فيا لحد ما جبهم في طيزي تاني. وراحنا وخدين شور وطلعنا. قالي البس وامشي يلا عشان انا تعبان وهدخل انام
انا .طيب هات الفيديوهات
ايمن .فيديوهات اي امتناكه انتي مفكره دخول الحمام زي خروجه امشي اكسمك لحد ما كسك يوحشني ابعت ليكي وراح رايح فاتح الباب بص يمين وشمال بعد كده شدني من ايدي اقالي يلا اكسمك مش هتباتي هنا انتي وراح مطلعني بره نزلت بسرعه علي السلم عشان محدش يشوفني وانا بعيط ونزله لحد ما وصلت البيت هنا واعقد كل يوم يتصل بيا ويقولي ابعتي صوره لكسك ومره يقولي تعالي الدكان وياخدني المخزن لحد ما قالي ان اختو جايه تعقد عندو شهر عشان متعاركه مع جوزها وهو عاوز ينيكني يا اما هيفضحني وبعت ليا الفيديو اللي بينكني في الشقه بتاعتو لحد ما لقيت اليوم اللي قولتي ليا علي موضوع خالد. وبصدفه حصل موضوع امك اتصلت بيه اول ما انتو نزلتو. وجاه. وحصل اللي شوفتو.
اميره. يانهار اسود كل ده مخبيه
فاطمه .لا ده في نصيبه اكبر من كل ده
اميره .نصيبة اي انطقي
فاطمه .عارفه خالتك ام هاني
اميره .مالها خالتك اي شافتك. ولا اي هتفضحيني وسط العيله
فاطمه .افضحكم اي ونصيبة اي
اميره.امال اي
فاطمه .ايمن ساب الموبايل الصغير بتاعو اللي بيتكلم منو بس لكن التاتش ديما في جيبو. وده في ايدو وراح دخل الحمام اول ما جاه. لقيت رساله جت ليه وبصدفه عيني جت علي الرساله لقيت مكتوب ام هاني فتحت الرساله بصيت لقيت رقم خالتك بتقولو تعال بسرعه كمان ساعه. هاني رايح الدرس بتاعو والخول جوزي مسافر البلد وهريجع علي بليل وممتاخرش عشان زبك وحشيني اوي يا روحي
اميره. احيه حته خالتك ام هاني سمعه يا اماما حتي اختك كمان طلعت شرموطه كبيره
عبير .احيه وانا اللي كونت مفكره شريفه طلعت اوسخ وحده واي الحل دلوقتي يا اميره
اميره.تعالي البسي بسرعه ونروح لخالتي اكيد هو لسه عندها وانا في السكه هفهمك كل حاجه. وقومي انتي البس واستحمي عشان عاوزكي لما ارجع
فاطمه .ماشي حاضر
لبست فعلا عبير العبايه بسرعه ونزلت هي واميره وراحو علي بيت ام هاني ساكنه بعدهم بكام شارع
نكمل في الجزء الجاي

الجزء التاسع
بعد ما نزلت عبير واميره وارحو ل ام هاني اللي اسمه اصلا عايده عايده دي شبه فيفي عبدو حاجه سمراء البشره متزوجه من الاستاز محمود الاستاز محمود رجل غلبان يجري وراء لقمه العيش ويعمل ليل نهار . يرجع اخر الليل وينام علي ظهره ويشخر من التعب حيث يعمل اكثر من 14 ساعه باليوم
الست عايده جسمها جسم فيه ملمس ونعومه الثعبان .
لو شفت الست عايده لازم زوبرك يقف لو شفتها لازم تضرب عشره عليه كانت دايما تلبس محترام في الشارع عبايات وسعه وحجاب ومحدش بيسمع صوتها ابدا عندها هاني في الاعداديه
وصلت عبير واميره عند البيت بتاع ام هاني. طلعو وخبطو علي الباب شويه.
ام هاني .مين اللي بره
عبيرواميره.احنا يا خالتي افتحي
ام هاني .ثواني طيب
اتاخرت شويه وفتحت
اميره .اي كل ده كونت جايه من اسوان عشان تفتحي يا خالتي
ام هاني .اصلي كونت نايمه بقا عمك محمود في البلد عشان اخوه تعبان ولسه مسافر وهاني لسه رايح الدرس
عبير .اممممم بس انتي لسه صاحيه صح
عايده .اه ليه بتسالي
عبير .اصل شعرك مبلول يعني كونتي بتستحمي مش كده
عايده .اه بس اي لزوم الاسئله دي
عبير. لا مفيش حاجه
اميره .اصل وحشتينا وجينا نبص عليكي
عايده .وانتو كمان و****. بس اعمل اي اديكي شايفه
عبير .ربنا يكون في عونك بتتعبي معليش
عايده .اه شغل البيت والوله لما اقوم بقا اعمل ليكم حاجه تشربوها
قامت عايده ودخلت الاوضه بتاعتها
ايمن .مين اللي بره
عايده .دي اختي وبنتها
ايمن . وده وقتو ماشيهم
عايده .اصبر هعملهم عصير واعمل ليهم اي حكايه عشان ينزلو
ايمن .بسرعه امره يلا عشان لو زبي نام انا هخليا يومك اسود هفتح كسك با ايدي واخليا الحته كله تركبك
عايده. بتميل علي ايمن ياريت بس انا مش عاوزه زبه غير زبك انتا ههههههههههه راح ايمن ضربها علي طيزها
ايمن.ماشي يا شرموطه انا هنام شويه بسرعه تخليهم يغورو في داهيه
عايده حاضر
طلعت عايده من الاوضه وقفلت الباب
وراحت علي المطبخ تعمل عصير ل عبير واميره
اميره.بقولك اي ادخلي المطبخ ليه اتكلامي معاها في اي حاجه لحد ما ابص في االبيت بسرعه هو اكيد ملحقش ينزل
عبير .ماشي
قامت عبير ودخلت علي عايده عايده اتخضت عبير اعقدة تتكلم مع عايده في اي كلام. لحد ما قامت اميره وبصت في كل البيت لحد ما وصلت للاوضه بتاعت عايده فتحت الباب براحه لقيت ايمن لبس بوكسر ونايم علي وشو راحت مطلعه الموبايل بتاعها بسرعه وصورت ايمن في اوضة عايده وعلي سريرها كمام صوره ورجعت مكانها تاني بسرعه
عملت عايده العصير وطلعت هي وعبير للصاله واعدو عبير بتبص ل اميره واميره راحت ضحكه
عايده. اي مالكم بتتضحكو علي اي ضحكوني معاكم
عبير .الا اصل افتكرت ان اميره مش بتحب العصير الموز ههههههههه بتحب عصير الجزر يا اما الخيار. ههههههههه ورحو ضحكين بشرمطه هما الاتنين
عايده .بس عيب يا عبير البت اعقده
عبير. ههههه نسيت معليش
شويه وشربو العصير وعايده عملها تبص علي الباب بتاع الاوضه وعلي الساعه. خايفه ابنها ياجي وايمن جوها لسه
اميره.مالك يا خالتي
عايده .مالي انا زي الفل
اميره.اصلك مش علي بعضك
عايده .لا اصل تعبانه وعاوزه ادخل انام
عبير. يعني قصدك نقوم ننزل طيب
اميره.اه اصل خالتي عندها ضيوف يا ماما
عايده .ضيوف مين اللي عندي انتو صاحب بيت
اميره .مش احنا يا خالتي. انا قصدي علي دول ورحت موريا عايده الصور وش عايده اصفر ومبقتش عارفه تتكلم
اميره .اي مالك اخالتي ساكته ليه
عايده .وهسكت ليه اي الصور دي اصلا
عبير .دي صور ايمن اللي بينكك وهو موجود هنا دلوقتي بصي يا عايده احنا عرفين كى حاجه اقومي ماشي اللي جوه ده عشان نعرف نتكلم
عايده مش هينفع امشي ايمن دلوقتي روحو انتو وانا هاجي بليل ليكم البيت
اميره .لا بصي انا عندي حل ليكي عشان انتي شكلك تعبان انتي تتدخلي تقولي ل ايمن ان احنا نزلنا واحنا هنفضل عشان لو هاني جاه نعقد معاها وميحسش بحاجه وتتفضحي
عايده .اصل
عبير .بلا اصل بلا فصل يلا عشان تبردي نارك يلا بسرعه .وفعلا اقامت عايده ودخلت الاوضه وقالت ل ايمن ايمن اصحه ماشو يلا
ايمن .ماشي استني افوق بس قلعت هدومي ونمت علي السرير وانا لابسة قميص نوم ابيض فووووق الركبة وهو قام وقلع البوكسر راح قايم ايمن وطلع فوق مني وايدو علي بزازها وبقي بيحسس عليهم براحة ونزل بشفايفة يبوسهم ويبوس تحت رقبتها وايدو راحت لغاية كسها
وبقي بصباعو بيلعب في كسها من فوق الكلوت وشفايفو بتمص في شفايفها
عايده .انا حسه ان صباعك خرم الكلوت اللي انا لابساه وصباعك بقي جوا كسي وبيدخلة جامد اوي اي براحة ي انا كدة هتعور في كسي
ايمن .طيب خدي يا متناكه خدي جامد
عايده. طب براحة بقي كسي وجعني اووووي ياايمن اااااااه
نزل ايمن بين فخادها وهي نايمه علي بطنة وراح مقطع الكلوت بأيدو ونزل لكسها
ايمن اي يا مره الكس ده
عايده .عاجبك كسي يا روحي
ايمن. كسك عاجبني اوي يا شرموطه وتاعبني اوي
نزل بطرف لسانو وبقي بيحركة علي كسهت كدة
عايده :: اااااااااح اححححححح ااااه يا قلبي الحس حامد اوووي اووووي
ايمن. انا عايز افضل الحس في العمر كلة اووووف علي كسك وجمال كسك
عايده. الحس زنبوري ياايمن ومصه بشفايفك وهي اقصدها تتشرمط وتسمع عبير واميره
مسك زنبورها بشفايفو وبقي بيضغط عليه وهو بيمصو
عايده. اناحسه بحرقان جوا كسي وهيجان فظيع
روحت حاطة عايده صباعها جوا كسها وايمن طلع من كسها الغرقان بشهوتي وبقي عمال يمص في بزازها
عايده بقيت عمالها اتلويه تحت منو
عايده . انا هايجة اوي
لف ايمن عايده علي بطنها ونزل بلسانو علي خرم طيزيها وطرف صباعو بيدعك في زنبورها
اااااه اااااه ياايمن اااااااه . احححححححح
بعبصني بعبصني في طيزي وفي كسي
ااااااااااه ااااااااااااه
صباعو بقي بيدخل في طيزها وعايده مسكه بزازها بأيديها وعمالة تلحس في حلمة بزازها اللي كانت وقفه قامت عايده وهجمت علي ايمن وخليتو ينام علي ضهرو وراحت طلعه و نزلت زبه زي المجنونة
كان واقف زبه ومشدود وشكلة مثير جدا
م وبقيت عمالة تتطلع وتنزل عليه زي المجنونه
زبك ده انا عيزاه يفشخني يا قلبي
ايمن. طب انزلي مصي الاول بشفايفك يا متناكه علشان اعرف نيكك
عايده .ينكني في كسي ده اووي
ايمن .مالك هايجه ليه انهارده يا مره
عايده .كسي وكلني يا روحي
ايمن .خلاص هنيكك اووي فيه هفشخك يا لبوه مصي زبي اووووي ااااااه اااااه
عايده .مانا بمصة اهو انت مش حاسس بشفايفي ولا ايه .. ااااااه ااااه يالهوووي علي زبك ده قوم بقي نكني
ايمن .انتي شفايفك متناكه وكسك متناك وكلك متناكه يا روحي
عايده .انا شرموطتك بس يلا بقي نكني
ايمن. انيكك فين يا متناكه
عايده.في كسي نكني في كسي يا ايمن بقي
نمت علي ضهرها ورفعت رجليها
راح قام فتح رجليها ومسكهم بأيدو ودخل بزبه وراح علي فتحت كسها وبدا يدخل فيها
عايده .اااااااايوووووه كدة دخل زبك ده في كسي ااااااااااااه ااااااااه ياايمن ااااااااااه
ايمن . مالك يا وليه هايجة كدة ليه انا شكك فيكي انتي وخده حاجه يا مره
عايده زبك ياروحي زبك جميل اووووي
يالهوووووووي يالهووووووووي
اووووف زبك بيدخل في كسي وبينكني
ااااااااااه نكني اوووي نيك الشرموطه
ايمن مانا بنيكك اهووووو اوووووووف ايمن عمال يدخل زبه ويطلعو جامد وبسرعه
عايده .انا مش قدره خلاص اوووووي اااااااه اااف ااااح يا لهوي
طلع ايمن زبه من كس عايده ودخلو في خرم طيزها
عايده . اه. انا عايزة اتناك في طيزي المتناكة دي
ايمن. هي طيزك بس اللي متناكة ياشرموطه انتي كلك متناكة
عايده .طب يلا بقي نيك المتناكة.
عايزة زبك يدخل في كل حتة فيا .. عايزة اتناك منك انتا زبك موتني مش زب جوزي الخول اللي مبيلحقش وبيجبهم
وقف ايمن وراها وشدها من وسطها علي زبه اللي اول ما راسه خبطت في خرم طيزها
عايده .انا حسه بخرمي وهو بيفتح من اول وجديد علي ايدك
حط زبك علي خرم طيزي براحة في خرم طيزي ودخله في طيزي دخلة يا ايمن اااااااحححححححححححح
زبك بقي كلة جوايا مش عاوزه يطلع من طيزي ابدا مسكها ايمن منزوسطها وعمال يدخلة لغاية اخره وبعدين يطلعو براحة ويرجعة يدخلة تاني
اكتر من ربع ساعة بينك في طيزها وكسها لحد ما شهوتها جت اقام مطلع زبه وراح حبهم علي وشها. وراح واخد منديل مسح بيه زبه وقالها انا مستعجل عندي شغل لما المتناك جوزك يبقا مش موجود كلمني سلام ورح طلع من الاوضه بعد ما لبس. وراح نزل كل ده وعبير واميره كانو بيتفرجو وغير كده اميره صورة كل حاجه علي الموبايل بتاعها
دخلو عليه الاوضه لقه نايمه عريانه والبن بتاع ايمن علي جسمهاا
عبير . يا اختي يلا كونت مفكرك ان انتي شريفه طلعتي اجدع من اجدعها شرموطه
اميره.بس يا ماما دي خالتي طلعت فنانه كبيره
قمت عايده ولبسة القميص
اميره.بصي يا خالتو بليل تعملي حكايه لجوزك هنتطل عليه اقولو قول لخالتي ام امي تعبانه وعوزها وانتي تاجي عشان عاوزكي فاهمه
عايده .ماشي حاضر بس يلا عشان اقوم اخد شور قبل ما هاني ياجي
انتظرو للجزء الجاي

الجزء العاشر
بعد ما نزلت عبير واميره من عند عايده وهما في الشارع مروحين شافو سيد وقف مع ايمان
عبير .مش ده سيد اللي وقف هناك مع ايمان
اميره.اه اي ده هما ليهم كلام مع بعض
عبير .تعالي نشوفهم ونعرفهم ان احنا شوفنهم
اميره.لا سيبهم اكيد في حاجه وانا لازم اعارفها
عبير.حاجة اي انتي دماغك بقت عامله ليه كده كل حاجه عندك وراها حاجه
اميره.اصبري وهتشوفي بعينك
روحو هما الاتنين دخلو لقو مروان اعقد مع فاطمه بتفرجو علي التلفيزيون
عبير . اي مروان اي جابك بدري كده
مروان.اصلي اخدت اجازه مفتوحه
عبير.اجازه مفتوحه ازاي
مروان . اصلي المطعم اتقفل الحكومه اقفلتو عشان المعلم بيقولو ان هو بتاجر في المخدرات واهو اديني اعقدة خالص
عبير .متزعلش ان شاء **** هتلاقي شغل احسن منو
مروان. انتو كونتو فين اصلا
عبير .كونا عند خالتك عشان تعبانه
مروان.امممم لا الف سلامه عليه
دخلت اميره وفاطمه الاوضه
اميره.اي اخوكي هيفضل اعد وهيعرف النصايب اللي احنا فيها
فاطمه .والحل يا اميره
اميره.مش عارف بس اكيد هلاقي حل اطلعي انتي ل امك قولي ليه اميره عاوزكي في الاوضه
فاطمه .ماشي بس قولي ليا عاملتو اي عند خالتك
اميره.روحي بس وهبقا احكيلك
فاطمه. .ماشي
طلعت فاطمه من الاوضه ورايحه علي الاوضة امها لمحت حد موطي عند خرم الباب بيبص منو. رجعت جري علي اوضة اميره
فاطمه.اميره الحقي مروان بيبص علي امك من خرم الباب
اميره.بتقولي اي
راحت اميره وفاطمه يبصو من بعيد لقو مروان موطي بيبص علي عبير من خرم الباب ومطلع زبه من البنطلون وبيلعب فيه اعقد يلعب في زبه لحد ما جبهم وراح بص يمين وشمال. وراح رايح علي الحمام فاطمه .احيه يا لهوي مروان بيضرب عشره علي امو
اميره .بقولك اي امك متعرفش با للي حصل ده لحد ما اقولك
فاطمه .ازاي لا لازم تعرف
اميره.بقولك اي انا بقولك متقوليش ولا عاوزه اخوكي الخول ده يعرف فضايحك
فاطمه.لا خلاص حاضر
اميره.ومش بس كده انتي هتساعديني في خطه بتاعتي
فاطمه .خطه اي
اميره .هتعرفي بعدين الاول تلبس وتنزلي تروحي للصيدلي صاحبك عارفه تجيبي من عندو واحده منوم و واحده فياجره حريمي واحده فياجره الرجالي وتعدي علي خالتك تقولي ليه تعالي بدري شويه بلاش متاخر
فاطمه .انتي هتعملي اي
اميره .هتشوفي بعينكي
نزلت فعلا فاطمه جابت البرشام من الصيدلي صاحبه وعدت علي عايده جابتها معاها دخلت عايده البيت سلمت علي مروان وعلي عبير واميره كانو بيتغدو
مروان.تعالي اخالتي اتغدي معانا
عايده .لا الف هنا يا حبيبي انا جايه ل امك عشان بس نسيت اقولها حاجه لما كانت عندي
مروان .ماشي اخالتي
قامت اميره هقوم ااعمل ليكم عصير تشربي يا خالتي عصير
عايده .ماشي يا اميره
دخلت اميره وحطت البرشام المنوم ل امها وحطت الفياجره الحريمي ل فاطمه ول عايده والفياجره الرجالي ل مروان. وطلعت بيهم كل واحد فيهم شرب كوباية العصير بتاعتو عبير انا هقوم اجيب حاجه من الاوضه يدوبك دخلت وقعت علي السرير نمت
فاطمه وعايده مش عارفين مالهم مش علي بعضهم بيقفلو ويفتحو رجليهم وبردو مروان كمان حس ان زبه وقف تحت البنطلون راح قال ليهم انا داخل اوضتي وقام دخل الاوضه بتاعتو
اميره .تعالو انتو الاتنين علي الاوضه عاوزكم
دخلو الاوضه هما التلاته اعقدة فاطمه علي السرير وعامله تحرك صابعها علي كسها ومش عارفه مالها وعايده كسها بقا علي اخرو لحد ما اميره قامت قلعت العبايه بتاعتها وبقت با الاندر بس عايده بصت علي بزاز اميره وبقت مش عارفه تمسك نفسها هي وفاطمه قامو علي اميره ماسكو بزازها واعقدو يمصو ويلحسو في حلمة بزاز اميره اميره خليتهم اندمجو مع بعض بدأت عايده تبوس فاطمه من شفايفها بوسه مشبك و تحسس على طيزها و فاطمه حركت ايديها على بزاز عايده و فكت شفايفها ونزلت ترضع ف بزازها و شدتها عايده ع السريرو حركت راس فاطمه ونزلتها لكسهاوفاطمه قلعتها الاندر وبدأت تلحسلها كسهاو عايده مش اقدره خلاص و تقول ااااااااااه اوفففف احححححححححح..كمان يا بنت اللبوة كمان يا اخت اللبوة افشخى كس خالتك بلسانك نيكينى بلسانك ااااااااااااه اوفففففف ففف رحت أكلت كسها بشكل أكبر و عايده أرتعشت جامد و جسمها كله بدأ ينتفض و لبنها نزل كله في بق فاطمه رحت شافطاه كله راحت عايده دفعت فاطمه من فوقها و أرتميت على الارض راحت اميره بعد ما اتاكدت ان فاطمه وعايده خلاص راحت علي اوضة مروان لقيتو مطلع زبه واعقد يلعب في زبه اميره دخلت عليه
اميره.اي ده يا مروان مالك يا حبيبي
مروان .اتنافض من مكانو وراح يدري زبه با ايدو
اميره.متخافش بص تعالي وراحت شدها من ايدو لحد الاوضه بتاعتها واقالت ليه تعالي بص كده لقه
عايده بدأت تبوس فاطمه من شفايفها و تعضض بيها وراحت نزلت على بزازها و بدأت تلحسهم بجنون وفاطمه جسمها بقا زي الافعى بيتلوا يمين وشمال من الشهوه و محني و هيجاني
فاطمه : أأأأأأأأأأأاوووووف بالراحة يا بت الوسخة ايه هتاكليهم ولا ايه ؟
عايده : دا انا هخلي جسمك كله معلم من إللي هعمله فيكي وراحت عايده حاطه صباعها جوه بق فاطمه و فاطمه عماله تمصه و عايده بتطلعو و تدخلو جوا بقها وفاطمه هاجت اووووي بتمصه و صوتها بقا صوت شراميط وراحت عايده دخلت ايدها من تحت الكيلوت و بدأت تبعبص في كسها بقت هايجه لحد ما دخل مروان وهو مطلع زبه صرخت فاطمه اي مالك يا مروان. انا عاوزك تمصي زبي يلا
اميره .يلا يا لبوه الناس كلها عرفت ان انتي بتتناكي
فاطمه .ماسكة زب مروان وبدات تمص بحتراف جامده وتلحس في اوي
فاطمه .يلا افشخ اختك الشرموطة كسي بقا علي اخرو كسي يا ابن البوة
اميره .طيب تعالي يا لبوه انتي انزلي الحس كسي بلسانك
نزلت عايده تلحس كس اميره وتدخل لسانها وتعض في زنبورها بدأت تنفض اميره وتعلن عن وصول مية كسها وعايده ما سبيتش كس اميره و راحت شافطه كل ميتها و بدأت تعيد لحس كسها مرة ثانية .
اميره .كفايه يا لبوه مش اقدره حرم عليكي تعملي في بت اختك كده
عايده.آه يا شرموطة انتي واختك وامك عاوزبن نيك للصبح
اميره. اااااااااه ااااااااوووووفففففهههه اااااااااااحححححح كليهم أكثر يا لبوة يا منتاكة كلي بزاز الشرموطة بت اختك أفشخي بزاز المتناكة أفشخيني يا لبوة. لحد ما جبتهم في بق عايده قامت اميره شده عايده و نزلت اميره لحد كس عايده تلحس فيه
عايده.أأأأأأأأأاه اأأأأأأأأااه أأأأأأأأاه أأأأأأأاه نيكني اوووي يا لبوة افشخيني قطعيني يا كس نيكي كسي أوووووووي يا بنت المنتاكة . لحد ما جبتهم عايده هي كمان كل ده وفاطمه بتمص في زب مروان قامت اميره لبست قميص نوم بسرعه وجابت الفون بتاعها وبدات تصور .اخد مروان عايده ف حضنو واقعد يرضع ف بزازها وفاطمه بتمص زبه.و عايده سحبت نفسها ونزلت تمص زبه مع فاطمه.و كل واحده تلحس بلسانه في ناحية من زبه.ويبوسوابعض
مروان اوفففففففففففف
.سحب فاطمه و نيمها ع السرير و فتح رجليها و بدا ينيكها و يطلع ويدخل زبه بسرعه ف كسها و عايده الشرموطه قاعده تلعب ف بزاز فاطمه و ترضع فيهم.و تبعبص ف كسها بصوابعها سرع اوى مروان في نيك فاطمه
فاطمه. بتصوت اااااااااااااااه اوففففف اح وبدأت تشخر..خخخخخخخخخخخخخ.وتقول نيكنى نيكنى قوى..نيكنى يا ابن المتناكه نيكنى اوى
سرع مروان اوى لغاية ما نزل اكتر من مرة حس انو هانزل
مروان. انة هانزل
فاطمه. نزل ف كسي نزل ف كس شرموطه اختك نزل ف كسي المتناك.كس اللبوة اختك
كلامها هايجه اكتر.نطرت لبنو ف كسها نام مروان جنبها ع السرير شويه بيفوق مروان لقه المتناكة عايده رايحه جرى علي زبه تلحس لبنو و تشفطه من زبه عايده. امممممممم بموت ف اللبن لبنك طعمو حلو اوي يا واد يا مروان و قعدت تمص ف زبه وتلحس ف بيوضو غاية زبه ما وقف تانى راحت عايده طالعه فوق وقعدت على زبه وبقت تطلع و تنزل و تهز ف شعرها ... وبزازها...منظرها جامد اوي راح قايم مروان و قالبهاونزل نيك ف كسها و نام فوقها وهو ببنكها مسك بزازها ببوقو و بدا يرضعهم ... و بقا بنيكها ويرضع ف بزازها ف نفس الوقت تجننت عايدنه بقت بتقول لا...الاتنين مع بعض لااااااااااه اوفففف فف مش قادرة و تصوت لغاية ما نزل لبنو و هو قفش نيك اتحركت فاطمه و قعدت على بوق عايده تلحسلها كسها المنظر هايجه زياده سرع ف كس عايده و قلها هانزل زى المجنونه زقت فاطمه من على بوقها و اتعدلت ومسكت زب مروان وقعدت ترضعه وفاطمه بتقولى نزل ف بوق اللبوة خالتي نزل في بوق الشرموطه
عايده.بموت ف اللبن
فاطمه.نزل ف بوقها يمكن تشبع الشرموطة خالتي من اللبن.
كلامها هايجه اكتر بقا بينيك عايده ف بوقها .و بنت اللبوة مستمتعه جدا لغاية ما نزل ف بوقهامصت لبنو لاخر نقطه و بلعته كله مافيش نقطة نزلت ع الارض نام مروان ع السرير و هو عرقان وبنهج قامو الاتنين ع الحمام
كانت اميره صورة كل ده طلعو عايده وفاطمه من الحمام لبست عايده هدومه بس كان باين عليه ان هي لسه هايجه وفاطمه بردو ومروان كان نايم علي السرير وزبه شبه نايم
عايده .بقولكم اي انا هتصل با محمود واقالو ان انا هبات عندكم انهارده وابت مع مروان
اميره .مفيش حد هيبات هنا رواحي يلا
عايده .اصل يا اميره كسي هايج اوي مش عارفه ليه انهارده
اميره.مش انهارده بس انتي كسك هايج علي طول يا متناكه
عايده .راحت ضحكه زي اكبر شرموطه
راحت اميره ضربها علي طيزها وقالت ل فاطمه خدي المتناكه خالتك ونزلها بدل ما تدخل اوضة مروان وتعقد جوها خدت فاطمه عايده لحد باب لحد ما نزلت
اميره.بس يا مروان انا هتكلم معاك بكره انا بعت ليك فيديو علي الموبايل دلوقتي اتفرج عليه لما تقوم من النوم وراحت وخدها هي وفاطمه لحد الاوضه بتاعتو ونايمو علي السرير وهو عريان. وطلعو. من الاوضه
فاطمه .انتي ناويه علي اي
اميره.ولا اي حاجه انا ناويه ابقا واحده تانيه خالص والكل يخدمني وبس
فاطمه .ربنا انتي مجنونه
اميره .ههههه عارف. روحي شوفي امك صحيت ولا المنوم جامد عليه
راحت فاطمه لحد الاوضه بتاعت امها لقيت موبايل بيرن رجعت تشوف لقيت موبايل امها لقيت الرقم مكتوب عليه سيد
راحت جري فاطمه لحد اميره
فاطمه .اميره بصي مين بيتصل علي امك
اميره .مين
فاطمه .بصي
اميره.اتصدمت بس افتكرت لما شافت ايمان وقفه هي وسيد وهما رجعين من عند عايده
اميره. بس ده بتصل عاوز اي
فاطمه.طيب هنعمل اي ده بيرن لسه
اميره .استني لما امك تصحها ونعرف ياخبار دلوقتي بفلوس بعد شويه ببلاش
اعقدة تفكر اميره كل ما تظبط حاجه يطلع حاجه
انتظروا في الجزء الجاي

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 06-02-2019 في 03:11 AM.
قديم 04-14-2019, 10:09 AM
قديم 04-14-2019, 10:09 AM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 10,206

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 10,206
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
bigteto غير متصل

افتراضي رد : خالد والقواده وعائلة حبيبتو

جميله وفى انتظار الجزء التانى
قديم 04-14-2019, 10:48 AM
قديم 04-14-2019, 10:48 AM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 816

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 816
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
alex 13 غير متصل

افتراضي رد : خالد والقواده وعائلة حبيبتو

جميلة اوووووي
تسلم ايدك
منتظرين باقي الأحداث والاجزاء
قديم 04-14-2019, 12:48 PM
قديم 04-14-2019, 12:48 PM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 451

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 451
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
wezooo غير متصل

افتراضي رد : خالد والقواده وعائلة حبيبتو

جميله في انتظار الجزء التاني
قديم 04-14-2019, 03:18 PM
قديم 04-14-2019, 03:18 PM
 
الصورة الرمزية لـ معاك فى اى حاجه
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 455

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ معاك فى اى حاجه

المشاركات : 455
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
معاك فى اى حاجه غير متصل

افتراضي رد : خالد والقواده وعائلة حبيبتو

حلوه القصه بدايه ولا اروع
ف انتظار المزيد
__________________
النفس تميل لمن يُشبهها، والقلب يميل لمن يدخُله دون إستئذان، والرب وزع محبته بين البشر كيفما يشاء، والأرواح على أشكالها تلتقي ..👌❤️
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مكتملة سلاح مرات خالى الفتاك ..( 35 ) جزءا .. الجزء 22 و ما بعده في الصفحه الثانيه mody hany قصص سكس المحارم 1390 08-08-2020 02:36 PM
متسلسلة محل الموبايلات ..حتى الجزء العاشر 18/1/2019 الثعبان الجديد قصص سكس عربي 196 11-06-2019 06:56 AM
خالد والقواده وعائلة حبيبتو 3 بحر الظلومات المواضيع المخالفه والغير مطابقه 4 04-15-2019 08:59 AM
بحر الظلومات المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 04-14-2019 07:25 PM
خالد والقواده وعائلة حبيبتو 2 بحر الظلومات قصص سكس عربي 1 04-14-2019 07:05 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
جامد, حبيبتو, والقواده, وعائلة
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 03:33 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -


قصص داله نسوانجیصور طيذ مفلقسهقصص سكس عذراءنكني قوي أنا الولد البنوتيقصص سكس حينما يتحكم المال بالإنسان كاملةصور واضحة طيز أشقر لونو زهريبورن هوب ولد وامه ومراته سكسصور نيكـ اجمل كس لاول مره واهات نااار توجعسكس تحكي قصتها محرمقصص س عبده عيلتهقصص نسوانجي محارم site:bfchelovechek.ruصور عاهرات منتدى عدلاتموقع.سكس.ماشفت.كيف.الفلمجزء 49 من ميكسات القيصر عروض ونيك ومنيكه ولبونة نسوان بمزاج عشان توقف ازبار النسوانجيهاححححح واااي حلماتيصقص سكس ومداعباتقصص نيك بنات بعبصه وترقيم سعودياتسكس نيك عروسه وهي توحوح وتصرخ ااااي احححمبادل نيك ليبياسكس عايز انيك سوسوقصص نيك تستعجل على زب كبيرقصص سحاق دخلت علي اختها وهي نايمهصور قصتي وعمتي تمارس نيك معيقصص سكس محارم سحاقيات مصورة بكل غنجصوتهايهيج الزبصورسكس موقع شراميط يتسلو بلعب الزبصورمحارم بيوت بلبس الجنزصور ديوث عربيﺣﺼﺮﻯ ﻓﻀﻴﺤﺔ ﻣﺪﺍﻡ ﻧﺮﺟﺲ ﻣﻊ ﺻﺎﺣﺐ ﺟﻮﺯﻫﺎ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺴﺮﻳﺮ ﻣﻘﻄﻌﻬﺎ ﻫﺮﺱ ﻭﻧﻴﺎﻛﺔ ﻓﻰ ﻛﻞ ﺣﺘﻪ ﻓﻴﻬﺎصور ولد ينيك خالتهقصص سكس نار بزاز وكس مكتوبةسكس اغتصاب ببطئ نيكقصص جارتي ناكتنيسكس فينا بنت فيلاماقصص جنس كيف تحولت إلى خدامقصص سكس جريدةقصص سكس محارم نسوانجي ذكرياتي site:forum.lazest.ruنيك طيزي المولع في النفقصور نيك أجنبي من ارشيف نسوانجي من الصفحه ‏٣طيازام سيدقصص سكس محارم نردبنقصص سكس عربي يا لهويقصص سكس شعوذةمواقع سكس بتاع الخضاراحلامن كسي مافيش site:evangelism.ruقصص سكس دخلو طيز مرتي البوم صورصور اطياز تلصص على الحريم نسوانجىقصص لحس كس ونيك المدير والطالبه غصبا عنهاصور سكس البوم كامل لبوة مصريةسكس زوجه اخي عريانهافلام سكس طيزمع مساج زيتنيك أمي ديأثهقصص.سكس.ناكنى.تاجر.الحشيشتبادل نيك ولواط شيميل مززعربصورسكس ولسحنا ومينا وامه واخته قصص سكسافلام سكس مراتو بتقول اجيب بتاع الانبيب ينكنيسكس متحرك شمايل وسحقيات منقبات ومحجبات وزن ثقيل منتديات نسوانجيمنتدي نسوانجي نكت مرت عمي وبناتهاxmxx رمنسي من اةطيزنيك مخالفلا تخافي زوجك منيوك معرص قصص سكسقصص سكس محارم بنات عربيه وبنطلون فيزونقصص لواط شحنه نسوانجيشرميط السودانونيك قويالبوم للسورية لولو منتديات نسوانجيسكس صور وحش البزاز الجيلي نسوانجي site:evangelism.ruقصص محارم مستريس الصفحةزوجة ممحونة تخون زوجهاصور كرتونيه لحس خرم الطيزأحسن.طيز.في.روب.انجليزي.صورقصص ناكوني انا وماما الارشيفقصص سكس سالب سليفقصص مكتوبه عن بنت ينيكوها في مساجقصص جنس اوفر نيوقصص سكس طالبه اعدادي وخالوقصص نيك قد كده يعني طيازي عجبوك اوي كدهزبي مولع اويزبر كبير اوياغرب بزازقصص سكس نسويجي في المكتبةقصص محارم مصوره اجبرت ابني ينيك كسيقصص لواط خدام زبريقصص سكس 99نيك فرسة مصريه شرقانة وبكس مولع نار مع عشيقها نكني بقوة غريبةقصص سكس محارم الاخت متجددهقصص السكس العربي الصفحه٣٠٠قصص منتدى نسوانجي قصص مكتملةصور سكس اتش دي18