منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

 
 
أدوات الموضوع
قديم 07-31-2018, 12:33 PM
قديم 07-31-2018, 12:33 PM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 12

نسوانجي جديد

المشاركات : 12
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
عشوائي غير متصل

افتراضي قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته 3

الفصل الثالث
بعد ما سافرت لقريتي في نهاية الصيف قضيت الشتاء كله أفكر شو اعمل شان انيك نور و كان فادي كل فترة يتصل و يطلب مني اروح شان نيكه بس انا كنت مشغول في دراستي خصوصا انها اخر عام دراسي لي لكن في العام الدراسي حصل شيء غير متوقع خلاني روح هناك و هو ان عمي نصري مات في حادث أثناء واحده من سفرياته و هو يجيب بضاعه للمحل ... روحت مع ماما و بابا نحضر العزاء و قعدت بعدهم كام يوم بحجة مساعدة فادي في ادارة المحل لحين يجد عامل بس الحقيقه كانت طيز فادي و كس خالتي وحشوني ... نيكت فادي و خالتي بس مش كتير عشان نور كانت بالبيت و مكنتش اعرف انيك خالتي غير أخر الليل بعد نور ما تنام لكن فادي كان نيكه سهل أنا شباب و بننام في نفس الأوضه و لما رجعت قريتنا في يوم اتصلت بخالتي أطمن عليها قالت انها ممحونه كتير ع زبي بس هي مسويه لي مفاجأة مع فادي بس مش روح هناك قبل الصيف قلت ماشي بس انت كده شغلتيني قالت خليك مشغول للصيف في الصيف بعد نهاية الدراسه اتصلت بخالتي و خبرتها اني جاي عندهم بكير وصلت هناك وخبطت علي الباب فتحت خالتي وكانت لابسه متل عادتها عبايه بيتي خفيفه تظهر أكثر ما تخفي رحبت بيا و حضنتني و لصقت جسمها في جسمي و انا زبي كان واقف من كتر التفكير فيها هي و فادي رشق زبي في اعلي كسها وحطيت صباعي في طيزها و بوستها في شفايفها قالت طول بالك قلت مش قادر فينه فادي و نور قالت نور سافرت عند عمها بكير وهتقعد هناك كام يوم و غمزتلي عرفت انها وزعتها و فادي في أوضته مكسوف يقابلك سحبتها من ايدها لعند اوضتها قالت شو فيك رايح وين قلت مش قادر بدي نيكك قالت مش تشوف المفاجأة الأول قلت بعد ما نيكك ضحكت و قالت براحتك رفعت العباية لاقيتها علي اللحم مسكت بزازها رضعتهم و بوستهم وهي تتمحن و نزلت ترضع زبي وتمصه وتقول زبك وحشني من اليوم مافي سفر انت هتعيش هنا و تكون رجال البيت بعد عمك نصري احنا ثلاث حريم بون رجال ضحكت و قلت ثلاث ليش وين فادي قالت كيف يكون رجال و هو يلبس قمصان نوم ضحكت و قلت عندك حق من اليوم ما راح فوتكم و نيمتها علي السرير و دفعت زبي في كسها و قعدت انيك فيها لمدة نصف ساعة و هي تقول أاااااااه أااااااااه أييييييي فوتو كله قطع كسي يا رجالي يا حبيبي لين قذفت في كسها و هي حضنتني و تقول أاااااااااااااااااااه أااااااااااااااااااه .... نمت عليها ابوس شفايفها سمعت صوت متل فادي بس رقيق بيقول انا زعلانه منك كده تنيك القحبه و تسيبيني علي نار بصيت لقيت فادي بس شكله متغير شويه كان شعره طويل لعند كتفه و عامل مايك أب و كان لابس قميص نوم شفاف و فوقه روب شفاف بس كان واضح ان بزازه اكبر من الطبيعي كانوا بارزين اكتر وجسمه صاير طري أكتر قلت له شو فيك ايش صار لك صرت متل البنات و بزازك عميكبروا ابتسم و بص في الأرض بخجل ردت خالتي و قالت هي دي المفاجأة ..... بعد موت نصري و انت سافرت طلبت منه انه يصير رجال طبيعي من شان يكون رجال البيت بس هو قال انه حابب حاله هيك و انه كمان بدو انك تتزوجه قلت له كيف يتزوجك و انت ولد متله قال مش عارف و هنيك جاتني فكرة و قررنا انه يتناول عقاقيرأنوثة من شان تنمي هرمونات الأنوثه في جسمه و كمان كنت اعمل له مساج من شان فك العضلات و هو صار هيك بس لسه هو هيستمر في تناول العقاقير لين يكبر بزازه و يصيروا متلي و كمان شعره يكبر و يصير متل شعر البنات و بعدها يكون بنت بس بزب قلت لها من وين جاتك هاي الفكرة قالت من النت و مواقع الليدي بوي قلت وايش هي مواقع الليدي بوي ( طبعا ما كنت أعرفها لأني أعيش بقرية و ما في نت ) قالت هي مواقع جنس شباب مخنثين بزب متل الولاد و بزاز كبيرة متل البنات قلت هو هيك صاير أحلا بس فيه سؤال قالت شو قلت نور شو رأيها بالموضوع قالت عادي هي ما بتعرف شيء عن هاي الموضوع قلت كيف مش هي تشوف شكله هيك قالت لا هو قدامها بيلبس لبس ما يبين بزازه و الشعر عنا بالمدينه فيه شباب كتير بشعر طويل يعني هي ما عرفت شيء و لا شكت بشء للأن بس لين تعرف يكون فيه حل ... هجمت علي فادي و شيلته رميته علي السرير ومسكت بزازه ابوس فيهم و أعضهم و هو يتمحن و يغنج و يقول ااااااااااه أااااه و قام قلع الروب و نزل عند زبي يمصه قلت له وكمان تعلمت المص قال ماما علمتني بس كان بيمص أحسن من مامته قلت له بس انت تمص أحسن منها ضحكت و قالت التلميذ دايما يتفوق علي الاستاذ قعد يمص ربع ساعة لين زبي وقف زي العامود نيمته علي ضهره و حطيت زبي بطيزه و نيكته بقوة واعصر بزازه بايدي و هو يصرخ و يقول أااااااه أااااااااااااااااااااه بالراحة انت عنيف اليوم قلت شكلك يهيجني أكثر لما أشوف بزازك نمت عليه أبوسه و زبي في طيزه و انيك فيه لمدة ساعة الا ربع لين قذفت في طيزة و قلت له من اليوم انت فادية قمنا روحنا الحمام أخدنا دش مع بعض و طلعنا ان لبست البوكسر فقط و هما لبسوا قمصان نوم بدون سونتيا ولا اندر و استمرينا هيك انيك فيهم بالليل و النهار و ادعك بزاز فادي طول اليوم و خالتي كانت تدهن بزاز فادي كريم ضد الإلتهابات لأنه صاروا حمر من الدعك فيهم بعد اسبوع نور جاءت و رجع فادي يلبس لبس ولاد بس كان حاسس بزازه ما تستحمل و عيشت معاهم ع طول بالنهار انزل المحل مكان ابوهم و بالليل أنيك فادي و خالتي بعد كام شهر ظهرت بزاز فادي و كان لازم نور تعرف و أمها خبرتها انه صار هيك طبيعي و أقنعتها انه فيه ناس هيك يتولدوا ولاد بس لين يكبروا يصير لهم بزاز و ده مرض و ليس له علاج غي انه يتحول بنت بس احنا مش هنعمل له عمليه عشان الفضيحه و طبعا نور اقتنعت بالكلام و طلبت منه ما يخرج من البيت فرح فادي وصار يلبس لبس بنات و استمرينا هيك وبعد سنه حصلت مفاجأة غيرت الحال أنه نور فاقت بالليل و شافتني أنيك فادي و صرخت و نادت مامتها و طبعا مامتها عملت متفاجأه و أنا قلت ان حصل هيك غصب عني هو طلب مني أريحه و صعب عليا لأنه بنت بس ما في حدا ممكن يتزوجه وطبعا نور اقتنعت كالعادة و طلبت مني أريحه وقت ما يطلب و بهيك صرت نيك فادي اللي صار فادية من ها الحين وقت ما أحب و ممكن بعبصه أمام نور كمان و هنا وصلت لخطة الوصول لنور و كانت انه خالتي تقنع نور أن فادية مش تقدر تستغني عن النيك متل أي واحدة و كمان مش ينفع حد ينيكه غيري من شان الفضيحة بس المشكلة انه انا صار عندي 20 سنه وعايز أتزوج و مش ينفع اتزوج عندهم لأن زوجتي هتعرف الحكاية و تفضح فادي و كمان مش ينفع أسيبهم أتزوج بعيد من شان فادي و كده مش فيه حل غير أنها تتزوجني و كده أكون زوجها هي فادي في نفس الوقت و مافي حد هيعرف حكاية فادي .. ترددت نور في البداية لكن بعد فترة وافقت بشرط اننا نعلن الخطوبة و ما نتزوج لين تخلص دراسه وافقت بس حصل تحول كبير من جانب نور أنها صارت تلبس لبس مغري امامي يظهر مفاتن جسمها و تلبس عبايات بيتي تظهر جسمها كله لدرجة انها كانت لما تنحني كنت أشوف بزازها كلهم و صارت تهزر معايا بطريقة سكسية غير الهزار المتحشم اللي كان بينا قبل الخطوبة و انا تجرأت و كنت امسك بزازها و اضربها علي طيزها امام امها و فادي و هي تقول عيب هيك اصبر و انت هتاخد كل شيء
قديم 07-31-2018, 12:40 PM
قديم 07-31-2018, 12:40 PM
 
الصورة الرمزية لـ Dead.Heart
عــمــيــد النــســوانــجــيه
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 5,920

عــمــيــد النــســوانــجــيه
 
الصورة الرمزية لـ Dead.Heart

المشاركات : 5,920
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Dead.Heart غير متصل

افتراضي رد : قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته 3

ينقل لقسم قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

تحياتي
قديم 07-31-2018, 03:00 PM
قديم 07-31-2018, 03:00 PM
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi
مشرف القصص و أدمن الشات
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 10,238

مشرف القصص و أدمن الشات
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi

المشاركات : 10,238
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Sami Tounsi غير متصل

افتراضي رد : قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته 3



لو كنت راجعت الردود على قصتك لرايت تعليقي هذا
//evangelism.ru/dirtynakedpics/showpost...46&postcount=6
الذي اوضح لك فيه ان الاجزاء الجديده في اي قصه متسلسله تنشر على شكل رد في قصتك الاصلية هذه //evangelism.ru/dirtynakedpics/showthread.php?t=366384
كما انه تم تفهيمك و التوضيح لك حينما نشرت الجزء الثاني في موضوع منفصل ..
اضف الاجزلء الجديدة على شكل رد في قصتك الاصلية و نحن سندمجها هناك لا تفتح موضوع جديد كلما اضفت جزء ..
يغلق و يدمج في القصه المتسلسله ..
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته .. حتى الجزء الثالث 31/7/2018 عشوائي قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 12 08-02-2018 03:32 PM
قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته 2 عشوائي قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 1 07-23-2018 04:21 PM
قصتى الحقيقيه مع ابن خالتى dodo elsharmota المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 05-01-2018 01:32 PM
خالتى توأم أمى المتماثل .. قصتى مع خالتى حبيبتى وأمى روحى اسطورة النيك قصص سكس المحارم 8 11-01-2017 10:45 PM
قصتي ويه بنت خالتي mrla1000 قصص سكس عربي 0 10-24-2017 07:08 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
تزوجته, خالتي, فادي, قصتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:42 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -


Qesas sex algeraiBARZZERS حقيقيةقص ص سكس ولد والشحاتةاحلاكس في الصباح مندااجمدواكبر وافشخ صورسكس طياز وبزازوكساس لنسوان شراميط محارم عرب ميلفسكسكوي.نيك.شرموط.افلامMonamalak3eshkصور سكس بزاز واقفة نسوانجي قصص جنسيه مع صدقات اخواتي متسلسلقصص لواط بلبس حريمي منتديات نسونجيسؤال وجواب حول لحس الكسستات بتتناك مباشرجوجل موضوعقصص سكس تعالي فوققصص نيك مصوره زبك موتنيصور شرميمسكس ام المصريين محارم وخولات موجب وسالب نسونجيقصص اغراء وشغفصور بنات لبسات سراويل فى كس ويتناك فيهازوجتي ترفض نيك طيزها؟ماالحلقصة نيك طيز زهرةقصص جنس لنسوان عراقيه محرومهسحاق تحت بيرالسلم يوتيوبسكس متعة نيك نسونجي مصري لليبي خيانة زوجيةدكتور اشعة وتحاليل زانق محجبة وقت الكشف ويلعب ف بزازها وطيزها وكسهاقصص سكس نهر العطش نيكني site:bfchelovechek.ruقصص سكسي تببول في السرير متلسلسلة جراءقصص سكس منتدي ام محمودالديوث قصص سكس الزوجه في فندق الارشيف قصص جنسية مصورة كرتون المدير والسكرتيرةقصص نيك رقيهامي تحلق اكساس في سجن نسوانانفراد وبنار الفرن عشيقتى دينا مع سهرة حمرة واحلى جسم بلدى وامكانيات نارموجب وعاوز سالبنيك طيزي وكسي ومتعتي مع اكبر زب ناكني اجزاء متسلسله نار site:foto-randewu.ruقصة سكس مدرسه منتديات نسوانجياجمل شرموطه عربيسكس فديو بااوضاع مختلفه في اطيازهنصورهدي زب سكسبنت لبنانبة تصور جسمهاقصص سكس لبوتينسكس مع مراه صاحب الشركهصور طيز كبير بألملأبس آلشفأفةقصص اكساس وحيواناتﻟﻌﺸﺎﻕ, ﺍﻟﺼﻮﺭ, ﺍﺣﻠﻲ, ﺍﺟﺴﺎﻡ, ﺟﺪﻳﺪﺓ,عاشق الطيز وتسفلام سكس شباب مع خالتهمتسلسلة زوجتي و أصدقائي منتدى نسونجي قصص نيكفري سكس قصة نيك امراه مختونهنيك.جوه.اطياز.كبيره.عربقصص سكس طالبه اعدادي محارم site:forum.lazest.ruعايز اتعرف انا عشقت اه دعاره الاسكندريهقصص سكس صاروخنيك فنادق العرب 3GPلواطه اناقه شياكه نياكهنيك الهكهرباء موتيرضع من بزاز عشيقته وهو كبيريشدها من سعرها و ينيكهاتحميل افلام سكس روز منيرو مع الحلاققصص نيك بنت عمي مكتوبهقصه نيك زوجه بموافقه زوجها يمنيهقصص سكس محارم صنعاءمنحرفه منتديات نسوانجيخيمار نسوانجي افندينا جنيرال صور بزاز وكس مشعر ليلي علويامراه تتناك من اجل المال واحلا قصص سكساحلي قصص لواط الصدفه خير منbrazzers تبادل اصدقاءقصص سكس حماتي. بنته واهاتنريد قصص بنت تنتك من حارس المدرسةسكس اثناء تعليم القياده ساحققصص سكس لحريم في الكوافير حف وشه وحواجب بالفتله عشان تتنيك وكلام سكستفريش النونه صورمربربه.هيجه.موتنياكه مع النساءقصص سكس من السائق زبه 35 سماقدام منيوكتيصور نيك متحركة نسوانجيقصص سكس محارم متسلسله2019صور سكس طياز اغراء مكتبةسكس رشابالصور اجمل شي تحبهو البنت من الرجال سكسيهمني فاروق بوس فرنساويقصص كيف تنتاك براحهكﻻم موضيع قصة نيك نسوان بلديجيدد جكاوقصص انتاك واحدقصص نيك ورعانصورازبار واكساس جميلهقصص سكس مع صاحب الشقهالبوم كامل لمزه بنانيه منتدا نسوانجي