منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

 
 
أدوات الموضوع
قديم 07-23-2018, 04:11 PM
قديم 07-23-2018, 04:11 PM
 
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 12

نسوانجي جديد

المشاركات : 12
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
عشوائي غير متصل

افتراضي قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته 2

[SIZE="5"][COLOR="Blue"][B]الصبح فوقت من النوم بكير روحت ع الحمام سمعت صوت في المطبخ عرفت أنها خالتي دخلت عليها كانت لابسه متل عادتها عبايه بيتي خفيفة مقسمة جسمها بس باين مافي تحتها اندر ولا سونتيان دخلت عليها و حضنتها من الخلف و رشقت زبي بين فلقاتها شهقت و لفت راسها لما لاقتني قالت شو بتعمل قلت ولا شو وبوستها تحت ودنها قالت اذا كنت مفكر اني عشان سيبتك تنيك ابني يبقي هسيبك تنيكني انت وهمان مديت يداي من تحت زراعها مسكت بزازها وقلت لا انا ماني وهمان انا فاهمك كويس انت قبحه و نفسك في النيك من أي واحد و انت مش لبستي أندر عشان نفسك في زبي قالت بس سكوت انت لازم تسافر عند مامتك و مش تيجي هنا تاني قلت مش قبل ما أنيكك قالت لا مش ممكن قلت خلاص هقول لعمي نصري علي حكايتك مع سليم قالت مافي شيء بيني و بين سليم هو بس ينيك فادي قلت طب ليه سكتي لما قلتلك اسمه و سبتيني انيك فادي لو كلامك صح كنتي فضحتيني سكتت مرديتش قلت أيوه كده انتي فهمتي الكلام يلا عايز انيكك قالت مش دلوقتي ممكن حد يفوق من النوم و يكشفنا قلت مش تخافي عم نصري أكيد راح المحل و فادي و نور مش بيفوقوا بكير .. طبعا كل ده و زبي راشق بين فلقتي طيزها سحبت نفسي لورا شوي و رفعت طرف العباية و ضغطت علي ضهرها وطت روحت بسرعة حاطت زبي في كسها من الخلف شهقت و قالت أاه و نزلت فيها نيك بسرعه لحد ما قذفت في كسها و هي تقول أاااااااااااااه أاااااااااااااااااااااه أيييييييي بعد ما خلصت مسحت زبي في العبايه و دخلت الحمام خدت شاور و طلعت كانت هي قاعده في الصالة علي الكنبه بصت لي و قالت خلاص كده ارتحت قلت لا دي نيكه سريعه مش تتحسب و كمان انا عايز انيكك انا بدل من سليم و بالمرة نكون ستر علي بعض و مفيش غريب يدخل بينا قالت انت جريء قوي يا سامر اتعلمت الكلام ده فين قلت هنا لما عرفت حكايتك انتي و فادي مع سليم قلت انا اولي و مفيش حد هيحس أو يشك في شيء احسن من سليم اللي ممكن يقول لأي حد ويفضحكم بصت في الأرض و قالت كلامك مقنع بس ازاي نبعد سليم بدون ما نخاف انه يفضحنا قلت سيبي الموضوع ده وأنا هلاقي له حل وقومي فوقي بنتك نفطر قبل نور ما تفوق استغربت و قالت مش عندي بنات غير نور قلت بنتك فادي قصدي فادية قالت هو انت خليته بنت قلت طبعا و كل يوم بتنام في حضني بقميص النوم حتي روحي فوقيها و شوفي بنفسك وسحبتها من ايدها دخلتها عليه كان نايم علي بطنه و القميص يدوب مغطي نصف طيزه راحت ضرباه علي طيزه بالكف فاق مزعور قالت له قومي يا شرموطة جوزك عايز يفطر قال لها شو فيه ماما قالت بص علي حالك افتكر انه نايم بالقميص قام يجري عايز يغير قلت له خلاص هي عرفت و كمان مش هي شافتنا بالليل قال عندك حق حبيت اكسره قدامه روحت ضاربها علي طيزها و قلت و هي كمان بقيت ضرتك قال كيف قلت لسه واكله زبي بكسها في المطبخ قالت عيب يا سامر مش قدامه قلت لا لازم يعرف و من اليوم مش عايز اشوفكم غير بقمصان النوم و عشان اي حد عايز انيكه فيكم يكون جاهز قالت بس نور قلت انت عادي بس هو طول ما نور في البيت يلبس بيجامه أو يقعد بالقميص في الأوضة و لما تخرج تلعب أو تروح أي مكان يلبس القميص و يخرج في البيت عادي قال أمر ياراجل البيت روحت ضاربهم علي طيازهم و قلت يلا نفطر كده قبل نور ما تفوق طلعنا فطرنا و ضحكنا و بعدها قامت لبست قميص بس مش فاضح قوي عشان نور لما تفوق مش تحس بحاجة و فادي قام لبس بيجامه و قعدنا علي كده كام يوم بالنها انيك خالتي و بالليل أنيك فادي و في يوم جاتني فكرة أكسر عين سليم كان عمي نصري مسافر و هيغيب كام يوم طلبت من خالتي عليا تجيب سليم بحجة انه هينيكها و كانت الخطه انه لما يكون قالع و بينيكها أدخل عليه بدون ما يحس و انيكه و يكون فادي بيصور بالموبايل انتظرنا نور لما خرجت تلعب و نفذنا الخطه جيد جدا و لما كان سليم منهمك في النيك دهنت زبي كريم عشان ينزلق بسهولة في طيزه و دخلت عليه بدون ما يحس و غرست زبي في طيزه و هو يصرخ و يقول مين ده قامت خالت من تحته و ضربته بالقلم و قالت ده اللي هيخليك قبحة يا منيوك و نزلت نيك في طيزه لمدة نصف ساعة و هو بعد الصراخ صار يتمحن و يقول أااااه كمان نيك أاااااااااااااه أاااااااااااه و قمت من عليه و قذفت علي وجهه و قلت له شايف الموبايل ده صور كل شيء لو شوفتك هنا تاني أو عرفت أنك تكلمت بكلمة واحده عني خالتي أو فادي هأنشره علي النت و أوزعه علي الشباب و أفضحك قال خلاص من اليوم مش هتشوف وجهي تان و هرب بعيد عن المدينه و في الليلة دي نمت مع خالتي و فادي علي سرير واحد و نيكتهم الإثنين و كانت ليلة حمراء لا تنسى ..... قضيت الصيف كله عندهم و رجعت علي قريتي عند بابا و ماما بس كانوا زعلانين أني هسيبهم بعد ما تعودوا علي زبي قلت لهم متعوا بعض لحد الصيف الجاي بس مش عايز حد غريب يدخل بينكم لأن سليم عرفنا نخلص منه مين عارف لو حد تاني كان عمل ايه اقتنعوا بالكلام و سلمت عليهم و علي نور و عمي نصري و سافرت بس فيه حاجه غريبه حصلت كانت شاغلة تفكيري و هي و انا بسلم علي نور حضنتها حضن أخوي بس حسيت ان بزازها كبرت و كانت في حجم الليمونه قررت الصيف الجاي يكون فرصتي للحصول علي نور طبعا بمساعدة خالتي و فادي اللي مش بيكسروا لي كلمه
الفصل ده صغير شوية بس مش هتأخر

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 07-23-2018 في 08:48 PM.
قديم 07-23-2018, 04:21 PM
قديم 07-23-2018, 04:21 PM
 
الصورة الرمزية لـ *ESRAA*
آسرة القلوب ❤
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : الرجال
مشاركات : 17,184

آسرة القلوب ❤
 
الصورة الرمزية لـ *ESRAA*

المشاركات : 17,184
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : الرجال
*ESRAA* غير متصل

افتراضي رد : قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته 2

اولا لما تحب تضيف جزء جديد مش بيبقي عن طريق موضوع جديد بيبقي عن طريق زرار اضافه رد جديد الموكود ف اخر الموضوع او اوله

تاني حاجه دي صور من النت !!

ينقل للقسم المناسب مغلقا وهيقوم مشرفي القسم بدمج الجزء الجديد

تحياتي
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته .. حتى الجزء الثالث 31/7/2018 عشوائي قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 12 08-02-2018 03:32 PM
خالتى توأم أمى المتماثل .. قصتى مع خالتى حبيبتى وأمى روحى اسطورة النيك قصص سكس المحارم 8 11-01-2017 10:45 PM
قصتي ويه بنت خالتي mrla1000 قصص سكس عربي 0 10-24-2017 07:08 AM
قصتى معى بنت خالتى الصغيره pop.pop waleed قصص سكس المحارم 5 11-30-2013 02:43 PM
قصتي مع بنت خالتي السحاقيه ايام وبنعشها قصص السحاق المثيرة 4 01-05-2013 04:21 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
تزوجته, خالتي, فادي, قصتي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 08:10 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -


سكس محارم انمي مدام مارجوطيز السمراوات جيراني قصص سكسصور ارداف املس رومانسيقصص محارم سميره امهاتقصص سكس منتديات نسونجي المدرسةقصص شرموطات من الجزائرقصص جنس الاسكندريهموقع افلام مايقىنيك بلدي تخينه في الورشهقصص سكس عربي متسلسلة الرهانقصص سكس مجنون ومدامسكس جنان site:bfchelovechek.ruشافت ازبفديوكسي اغتصبني جامدصور بنات اصحاب الاميره مها بملابس سكسيه تنزل عليها عشره داله نسوانجيقصص سكس مصورة دكتورة برانديسكس عربي منتديات نسوانجي قصص مكتملة فقطاخ.يقتضب.خته.عن.امهNeswangyPinkyقصص محارم سكس مثيره مصوره مضحكهصورسكس افلام7سكس ام ان امك نكنيقصص نيك شيميل الخدامه الصعيديه site:forum.lazest.ruشرموط مدلةنيك بلدى عسوله صور سكسمجموعة صور نسوانجيالراجل يروج يزور اخوه يلقى مراته لوحدها وزعلانة عشان جوزها مش مكيفها نياكة فيقلع وينكها وعليها جسم روعة رابط مباشرقصص سكس نكت عمتي الراهبةسكس نيك بنت دللتزب وكعل موجب وتس يمنقصتي انا نيك طويله معا الملبنااختي المتزوج قصص سكس دالة المحارمقصص السليفمملكة السكس مها صور site:forum.lazest.ruصورسكس يمني مشعر منتديات نسوانجيقصص نيك مش عاديةقصتي البت وامها سكس محارمقصة سكس مراتى نيكت واختى مطلقة بزب صناعىقصتي سكس اناخالته وامهمنتديات نسوانجي سالب مليت من الميارصور منتديات نسوانجي عرض اطياز مثليينقصص نيك لبوه مع ابوهاسكس تصرخ من شدةشهوتهاوهىبجيبهمقصص ست كبيره عجوز سكسقصة سكس حقيقة الارشيف نيك شهوانيه محرومهالاستاذ بعبصنيقصص منيوكة ومفتوحة site:bfchelovechek.ruقصص نيك مغامراتي مع زوجة ابي site:foto-randewu.ruلهوء ينكشف كسها احلا نيتكة طيزوكسطيز.شادية.قصص جنس زوجتي اثارتني بلبسها سحاق مع اختي بدأت تلحس كسيقصة نيك الضيفة من طيزهاقصص نسوانجي فاجرهالطيزالمفتوح نسوانجي الارشيف site:forum.lazest.ruصعيدية ناربتتناكصورخول سعودي نسوانجيقصتي انتاكزبي بزبكقصص سكس اتناكت في الفرحقصص نيك متسلسلة لام وصديقاتهااجمل قصص سكس مع بنت جارتنابنت تحكي يتناك مقابل المالسكس بزاز دائريةقصص نيك اﻻرشيف الصفحةزبي قايد نارنيك الكس المرعشنيك ستات لبنانيةقصص لحس فتحة منتديات نسونجيقصص نيك متسلسله الشيكلوته قصص سكس الزوجةفايزةكسي مبلل قصة مثيرة