دخول

عرض كامل الموضوع : مدام سحر(قصص سكس غربى منتهى المتعه والاثاره)!!!!!!!


نهر العطش
09-12-2011, 09:46 PM
بدات الحكايه عندما جاء خالي الي بيتنا في الصباح وطلب مني ان اذهب معه للعمل معه لان الصبي اللي بيشتغل معاه لم ياتي حيث يعمل خالي نقاش. الحقيقه انا كنت متعب واخذت اختلق الاعذار لخالي ولكنه اكد لي انه لابد ان يذهب اليوم لهذا المنزل الذي يعمل به حيث لم يبقي الا يومين فقط وينتهي العمل كما انه لا يستطيع ان يتاخر علي صاحب الشقه اكثر من ذلك المهم في النهايه قررت الذهاب معه فقمت وغيرت ملابسي واخذت هدوم قديمه البسها في الشغل ركبنا الميكروباص ثم استقلينا اخر حتي وصلنا الي البيت المنشود وهو في قريه مجاوره لنا كان البيت مكون من طابقين(من غير استك) صعد خالي امامي وصعدنا الي الدور الثاني حيث الشقه التي سوف نعمل بها كان باب الشقه مفتوح وهناك صوت سيده تقول:يابو ايمن اطفي الغساله علما اخلص نشر الهدوم . المهم نادي خالي : يا استاذ هاني . فرد رجل بصوت غليظ وقال: مين. فقال خالي: انا عادل النقاش . فقال الرجل اتفضل خش يا عادل .فقال لي خالي: تعالي خش . ودخلنا الصاله وخرج لنا الرجل من المطبخ حيث مكان الغساله طبعا سلم خالي علي الرجل وقال له:صباح الخير يا استاذ هاني هاه حاجه الشغل جهزه. فقال هاني: جهزه ومستنيه ايدك اللي تتلف في حرير والحرير اللي هتتلف فيه بعتنا نشتروه (من فيلم حرميه في كجي 2) كان الرجل اشبه بالبوضي جارد الذين نشاهدهم في التلفزيون ولكنه اقصر قليلا قال خالي:علي البركه تعالي يا سامي (هذا اسمي طبعا) جهز الحاجه معايا دخلنا حجره اخري وبدانا نجهز عده الشغل من سكاكين معجون وفرش ومون الشغل من زيت ودهانات وبعد قليل دخلت علينا ست فهمت انها زوجة الاستاذ هاني والتي كانت تطلب منه يطفي الغساله قالت لخالي في لهجه تشبه لهجه المعلمين :اتاخرت ليه ياسي عادل. التفت الي مصدر الصوت وياليتني ما نظرت ماهذا الجسد المشوق الطول متوسط الاثداء مرفوعه الي الامام في عزه وايباء البطن والخصر علي المقاس مستقيمان وممشوقان لا فيه كرش ولا تنه( المنطقه التي فوق الكس من ناحيه البطن) اما الارداف فحدث ولا حرج فهما مستديران ومرفوعان ولكن من غير تعصب وتستطيع ان تحس بانسيابيه عجيبه فيهما تجعل زبرك يقف من غير استاذان اما الافخاذ فكل ما استطيع ان اقوله انهما المعني الحقيقي لكلمه افخاذ وتشعر ان بينهما كنز قادر علي قهر اعتي الرجال فضلا عن الاستاذ هاني الذي اظن انه يعاني الامرين من نيياكه هذه السيده كل هذا الجسد الرائع كان تغطيه جلباب قطن خفيفه بنصف كم يظهر من خلالها ذراعيها الممتلئين ذواتا البشره القمحيه تلك البشره التي تمتلك سحرا خاصا يضفي مزيد من الاثاره لاجساد النساء. كل هذه الفتره مرت وانا غائب في عالم اللذه احاول عبثا ان اخرج منه ولكن دون فائده فقداسرتني تلك السيده بمنظرها السكسي. لم اعد الي عالم الواقع راكبا قطار الواقع السريع الا علي صوت السيده وهي تقول : هو انتي غيرت اللي بيشتغل معك ولا ايه يا اسطي عادل . فقال خالي عادل:لا دا سامي ابن اختي جاي معايا النهارده بدل الصبي بتاعي. فقالت السيده :اهلا ياسامي ازيك .فقلت لها:تعبان فقالت : ايه.فقلت:انا تعبان بجد علشان انا نايم متاخر وما كنتش هاجي معا خالي لولا انه قال انه يعمل في بيت الاستاذ هاني. فقالت السيده هو انتي تعرف هاني. فقلتلها: لا. فضحكت ضحكه خفيفه اراهن لولا وجود زوجها لكانت اطلقت ضحكه سمعتها كل القريه ليس من اجل سواد عيوني ولكن احسست ان هذه طبيعتها فهذه السيده من النساء اللي بيتكلمو بالعين والحاجب كما يقولون. المهم قالت السيده : امال جيت ليه. فقلت لها :جالي هاتف وقال لي : يا سامي فيه وااااجب لازم تادييييه رووح مع خالك يا سامي. الست مقدرتش تمسك نفسها من الضحك وبعد ان هدات رفعت حاجبها وقالت : في لهجه جعلتني اشعر انني قطعت شوطا كبيرا باتجاه هذا الجسد: ابن اختك يا عادل باين عليه ملوع(يعني واد مخلص) . فقلت وانا انظر لها نظره جريئه :انا ؟ دا انا يادوبك لسه نونو دا فيه ناس معلمين واساتذه كمان . عرفت السيده انني اقصدها. ثم قالت: انا راحه اشوف مصالحي احسن لو قعدت مع ابن اختك مش هخلص. ثم ذهبت السيده وهنا نظرت الي خالي المسكين الذي اكتفي بالتبسم .وسالته :اسمها ايه ياخال . فقال لي: ابعد يابني انتي شايف مقطوره الزلط اللي اسمه هاني جوزها عامل ازاي.فقلت له : خلص ياخال اسمها ايه المكنه دي .فقال: اسمها سحر. فقلت له: اح سحر كسها هيتنحر انهرده يا خال. ثم خرجت من الحجره التي كنا فيها انا وخالي لكي ابحث عنها فوجدت هاني امامي فتملكني الخوف في البدايه ثم شجعت نفسي وقلت كله يهون من اجل سحر. سالني هاني: عن ماذا تبحث. فتلعثمت قليلا ثم قلت له: عن الفرش ولحسن الحظ ان الفرش كان نصفها في غرفه اخري. ادخلني هاني الي حجره كان يجلس فيها ولد وبنت الولد كان يبدو انه اصغر من البنت. قال هاني قوم يا ايمن هات الفرش لعمو سامي وقف الولد لكي ياتي بالفرش ووقفت معه البنت وذهلت حيث رأيت صوره مصغره من سحر وبصراحه البت دخلت دماغي زي امها ولكن لم افكر بهابشكل سكسي لان بالي كان مشغول بامها المهم جاب الوادالفرش وفي طريقي الي الغرفه التي بها خالي لمحت الست سحر ويبدو انها لمحتني لانها بعد مرورها عادت مره اخري ونظرت الي بابتسامه خفيفه وعدت الي خالي وشعرت باني سوف اقضي يوم جميل مع الست سحر ان لم يكن بالنياكه فعلي الاقل بالكلام والدلع وذلك بعد ان تاكدت ان كل شغلي مع خالي ان اجهز له الدهان او المعجون فقط لان الصبي الذي كان معه قام بصنفره كل الجدران انفا لذلك احببت هذا الفتي الذي لم اراه لانه اسدي الي جميلا اتذكره دوما عندما اتذكر كس سحر . وبعد قليل حدث مالم يكن في الحسبان جاء هاني الي خالي وقال له: عاوز حاجه يا عادل انا نازل الشغل لو احتجت حاجه خلي سحر تتصل عليه. قلت له في نفسي: ايه الرجوله دي ثق تماما اننا لن نحتاج لشي طالما ان سحر موجوده .


نزل الرجل ووقف زبي استعداد لملاقاه كس سحر قبل الاوان باوان جهزت الاشياء التي يحتاجها خالي ثم بدات اتجول في الشقه بالطبع كانت سحر بتغسل فلم ارد ان ابدأ الان قبل ان استكشف الشقه واول ما وجدت كانت غرفه النوم وجدت الغرفه غير مرتبه ووقعت عيني علي تشكيله من قمصان النوم اشي احمر مرمي علي السرير واسمر مرمي علي كرسي في الغرفه وابيض مرمي علي كومه هدوم ولكن الذي اثارني هذا الكيلوت الاسمر الصغير اخذته في يدي ابحث به عن اثار شهوة سحر او مني هاني الذي من الممكن ان تكون مسحته بهذا الكيلوت بعد ليله نياكه ممتعه ولكن خساره كان الكيلوت مغسول تركته وخرجت لانني لاحظت ان احدهم قادم توقعت انها سحر نعم كانت سحر ولكن النسخه الصغيره منها نظرت الي الفتاه وكان عمرها حوالي عشره سنوات دخلت الفتاه الغرفه التي اجهز فيها المعجون ودخلت ورأها وكان في الغرفه دولاب اخذت منه الفتاه بعض الملابس ثم وضعتها في سبت وهمت ان تحمله فاقتربت منها وعرضت عليها المساعده وفي اثناء نزولها لحمل السبت رأيت بززها الصغيره لانها كانت فتحه زراير البيجامه انتابتني شهوه عارمه في ذلك الحين واعترتني رعشه شديده حتي لاحظت الفتاه وبعد ان حملت السبت نظرت الي نظره ترجمها عقلي السكسي ان الفتاه تطلب مني ان الاعبها قليلا ولكن علي الطريقه الجنسيه ذهبت الفتاه الي امها بالسبت لانها فيما يبدو كانت هدوم للغسيل دخلت الفتاه الي غرفتها وقبل ان تدخل ارسلت الي نظره اخري كطلب استعجال دخلت وراها الغرفه فوجدتها واخوها يذاكران فقلت للولد: انتي بتذاكر يا ايمن . قال الولد: ايوي ياعمو سامي. كان الولد يجلس علي سرير في المقابل تجلس اخته علي سرير اخر .قلت للولد ممكن اشوف اللي انتي بتذكره يا ايمن .قال اتفضل مشيت تلك الخطوات القليله حتي وصلت الي الناحيه التي فيها الفتاه وجلست بجوارها واخذت انظر في كتاب الولد وكان كتاب حساب ومع الولد كراسه ويبدو انه كان بيحل الواجب واعدت الكتاب للولد وقلت له :كمل مذكره ياايمن علشان تبقي شاطر .انشغل الولد بالواجب ووجهت انا نظري الي الفتاه انتي اسمك ايه.فقالت:اسمي شروق. ثم سالتها: ماذا تذاكرين يا شروق. قالت :انجليزي. فقلت لها: بجد. ثم قربت منها واخذت انظر في الكتاب ثم نظرت للولد فوجدته مشغول بالواجب فقررت ان ابدأ فوضعت يدي علي ظهر الفتاه ثم اخذت احركه حتي وصلت الي طيزها واخذت احسس عليهم والبنت لا تنظر الي رفعت يدي عن طيزها وابعدت يدي عن جسمها وبعد ثواني نظرت الي الفتاه ففهمت ما تريد فوضعت يدي علي افخذها وعيني علي الولد واخذت احسس علي فخذها ثم ادخلت يدي بين افخاذها ووضعت يدي علي كسها فباعدت البت بين افخاذها حتي تستقر يدي علي كسها واخذت ادعك بالراحه في كس البت ونظرت اليها فوجدتها هتموت من المحنه فقمت من علي السرير وخرجت من الغرفه وقبل ان اقوم همست في اذن البت وقلت لها: لو فيه كلمه صعبه عليكي تعليلي وانا اقولك عليها. ثم خرجت ودخلت الغرفه التي كنت اجهز فيها العده والدهان ولم تمر دقيقه حتي وجدت البت تاتي ومعها الكتاب وتقول وهي تقترب بشده مني: الكلمه دي مش عرفاها ياعمو سامي .فمسحت علي شعرها وانا اقول لها واقرب جسمها الصغير من زبي : هاقولك عليها يا شروق بس بعد ما اسالك شويه اساله. فقالت البت من فرط ذكائها: وهجاوب عليها بالعربي ولا بالانجليزي . فضحكت وقلت لها طبعا بالانجليزي . فامسكت شعرها وقلت لها: ده ايه فقالت: hair . فقلت لها دانتي شطره ثم قبلتها وامسكت اذنها وقلت لها :دي ايه . فقالت:ear. فقلت: جميل. برافو. ثم امسكت بزها وقلت لها دا ايه فنظرت في الارض وقالت:مش عرفه. فقلت لها : طيب بالعربي فقالت:بز. فزاد هياجي ونزلت علي رجلها ومسكت افخاذها وقلت لها: دا ايه. قالت:leg. ووصلت للمحطه الاخيره ومسكت كسها وقلت لها:دا ايه. فلم ترد فقلت لها :طيب بالعربي .فلم ترد.فقلت لها :اقولك علي اسمه.فامومأت بالموافقه فقلت : كس. ولم انتظر منها جواب حيث قلت لها: احسسلك عليه. فاومات مره اخري بالموافقه كنت اتعجب من نظرات تلك الفتاه حيث ان نظراتها هي التي دفعتني لما نحن فيه الان انها مشروع شرموطه واعده. المهم اخذت احسس للبت من فوق الهدوم علي بزازها وعلي طيزها وعلي كسها والبت تتاوه تاوهات خافته كشرموطه متمرسه في فن الاثاره لابد انها رأت مثل هذه الاشياء فمنظرها لم يكن مجرد فتاه صغيره تتعرض للدعك . البت كانت تزداد محنه مع كل لمسه من يدي لم استطع ان اقلعها الهدوم لان اي حد ممكن يدخل في اي لحظه دخلت ايدي من تحت بنطلون البجامه ثم تحت الكيلوت ومسكت طيزها ويالها من مفاجاه البت قالت: دخل صبعك. كانت تقصد ان ابعبصها ولم تمهلني ان اتمالك نفسي من الصدمه الاولي حيث قالت :يالي بقي دخله. لم انتظر كثيرا حتي تصدر ندات اخري حيث ادخلت اصبعي في طيزها ببطأ ومع ذلك كانت البت تقول:اااه .اخذت ابعبص فيها وادخل صبعي بين فلقتيها وادلك بينهما ثم صعقت عندما قالت البت بشرمطه: يالي حسس علي من قدام. فقلت لها :من قادام منين. فاشارت باصبعها علي كسها. فقلت لها :ده ايه . فلم ترد. فقلت لها :مش هحسسلك عليها الا لما تقولي اسمه . فقالت: كسي. فلم اكدب خبرحيث ادخلت يدي مره اخرت تحت الهدوم واخذت ادعك في كسها والبت تقول: جامد. حقا انها الشهوه لدي الكبير والصغير الكل امامها عبيد يسعي لاراضائها باي شكل. الكل امامها يفقد مركزه ,هيبته ،سطوته وصلابته الكل يخلع امامها قناع الرزانه والوقار حتي الاطفال لم يسلموا من تحكمها وعجبي .رايت ان اكتفي بهذا القدر مع البت وان اركز جهودي مع صاحبه اليله كلها الست سحر. قلت للبت: يالي علشان امك متشفناش. البت ماقتنعتش فقلت لها:يالي دلوقتي وانا هزبطك بعدين. فقالت: بعدين امتي انا راحه الدرس كمان ساعه. اشطه الجو هيخلالك ياسمسم البت تروح الدرس والواد ممكن ينزل هو كمان وحتي لو فضل في البيت مش مشكله وخالك طيب مبيشغلش باله.هكذا تحدث الي شيطاني السكسي .


البت خرجت من الحجره وانا خرجت لكي اري اين ستذهب فوجدتها دخلت الحجره التي كانت تذاكر فيها هي واخوها خرجت في الصاله وانا انوي ان اذهب الي المطبخ حيث الغساله وصحبتها لمحت سحر تنشر الهدوم في البلكونه. تمام خالي العزيز يعمل في الجهه الاخري من البلكونه اذا فلاذهب اليه. اتجهت ناحيه باب البلكونه وكانت سحر امامه مباشره اتتنحنحت حتي تعلم اني قادم ولكي اري رد فعلها المفروض انها تتحرك حتي استطيع ان امر دون ان احتك بها ولكنها لم تتحرك قربت من الباب وقلت لها: ازيك يامدام سحر فقالت لي: ازيك يا سامي بلاش مدام دي انتي محسسني اننا في المعادي قلي ياام ايمن او ياسحرمن غيرمدام . فقلت لها: اول حاجه بتوع المعادي ما يحلموش انك تسكني معاهم لان انتي مكانك مش هنا انتي مكانك علي القمر.وتاني حاجه لساني ما يطاوعنيش ان ارفع التكليف وازي لساني طاوعني قلبي ما يقدرش. فقالت لي: انتي عاوز ايه. قلت لها: عاوز خالي . قالت: خالك شايف شغله مش زيك. فقلت لها :ما انا شايف بس مش قادر. لسه ما عرفتش الشغل نظامه ايه. فقالت: خلي خالك يقولك. فقلت لها:خالي مش عارف امكانياتي وحاسس ان انا لسه عيل وبعدين خالي مش حاسس بيه. فقالت سحر يالهوي مش هخلص من كلام الاونطه بتاعك ده يالي روح لخالك.فقلت لها : السكه امان لحد مكان خالي ولا ممكن اتخطف . فقالت وهي تضحك بشرمطه لانها فهمت معني السوال: الطريق امان بس انته اللي مبتعرفش تمشي." بس. السكه سالكه روح يابي روح دا الطريق مفتوح". دخلت من باب الكونه ولست ادري اكان باب البلكونه ام باب عالم الجنس الرائع وعند دخولي رفعت يدي قليلا وفردت اصابعي واطلقتهم جميعا في الهواء ومشو جميعا وراء رجلي حتي اصطدموا عن عمد بهذه الطيز الرائعه انها الين من الزبد كانت رحله طويله قطعتها يدي علي هاتين الفلقتين مرورا بهذا الاخدود بينهما بعدها وقفت رجلي عن المشي وقلت في صوت هامس تمكنت من سماعه هذه الشرموطه :ميه ميه. فضحكت ضحكه حيحه هيجت كل مشاعري وجعلت مارد الجنس بداخلي يستدعي كل اعوانه الذين انابهم عنه لاداره هذه المغامره السكسيه ليعلن انه سيتولي اداره هذه المهمه بنفسه. ذهبت الي خالي واول ما شفني قال لي:وصلت لحد فين . فقلت له : انا وصلت ودخلت كمان . فقال خالي: اشطه يعني هتعك الارموط. افتكر الجمايل دي. ثم اخذنا نتحدث. الي ان دخلت الست سحر وقالت: الفطار جاهز. فقلت لها: تسلم الايد اللي عملت الفطار. فقالت: الايد بس. فقلت لها: تسلم الايد والرجل والعيون والشفايف و.......ثم نظرت الي نصفها التحتاني. فقالت:وايه؟ فقلت :وكل حاجه. خرجت الست وانا انتظرت مع خالي حتي شطب الحته اللي كانت في ايده ثم ذهبنا للفطار واكلنا والست كانت جوه بتخلص اخر فم غسيل وبعد شويه جابت الشاي وقالت: اتفضلوا الشاي فقلت لها: من يد ما نعدمها. فاكتفت بالابتسامه ثم دخلت تغسل الاواني اللي كانت في الحوض واجلت نشر الهدوم ففهمت ان من ورا ذلك هدف وهو ان ادخل لها المطبخ ناديت عليها وانا اتوجه الي المطبخ: سحر هانم .فردت بهزار ومنيكه: عاوز ايه ياسامي بييه. فقلت لها: فين الحمام . فاشارت الي الجهه المقابله حيث كان الحمام في الجهه المقابله للمطبخ . فقلت لها :عن اذنك. فقالت لي :اذنك معاك يا باشا. قالتها بشرمطه ودلع فنويت ان اضرب عشره في الحمام ولكني تراجعت وفضلت ان تكون العشره في كسها. دخلت الحمام وقضيت حاجتي وخرجت وتعمدت ان اصلح من بنطالوني خارج الحمام فخرجت وزبي عليه الكيلوت ولكن نصفه مازال خارج البنطلون وتعمدت ان ادخله امامها وبالفعل رات المنظر فقالت وهي ترفع حاجبها وتحرك راسها : ارتحت .فقلت: لها لسه . ثم استطردت قائلا: الحمام ده للميه الزياده اوالاكل الزياده عن الجسم بس فيه حاجات تنيه برده زياده ولازم تخرج. فقالت: مهي برده ممكن تخرج في الحمام. فقلت لها: ممكن بس مش هتكون طبعيه لان مكنها مش الحمام . فنظرت الي نظرتها المعتاده اللي كلها شرمطه ولم تعقب . غسلت ايدي في الحوض اللي في الحمام ثم خرجت وشربت باقي الشاي ووجدت ان خالي قد انهي شرب الشاي ثم خرج يكمل شغل ووجدت البت شروق خرجه راحه الدرس فرايتها فرصه لانهاء هذا الامر فانتظرت حتي خرجت البت ثم اخذت الكبايه بتاع الشاي ودخلت المطبخ وقلت لسحر التي كانت تتوقع مجيئي : علي فكره انا ما شربت شاي قبل كده . فقالت: يا سلام ليه مافيش عندكم شاي ولا سكر ولأ مفيش عندكم حد بيعرف يعمل شاي .فقلت لها: الحكايه مش حكايه سكر ولا شاي الحكايه حكايه مين اللي عمل الشاي احساسي وانا بشرب الشاي وانا عارف ان اللي عملته الست سحر فتخيلت شكلك وجسمك ورسمك و...... فقالت :تاني و........ بتعتك دي .فقلت لها :تاني وتالت وميه اعمل ايه خيال ال......... دوخني وانا بشرب الشاي فزعل ال..........الي عندي علشان مش عارف يوصل لل........... اللي عندك. فقالت :ياعيني علي الكلام ال......... فضحكت وضحكت معي واردت ان امسك طيزها ولكن قلت لنفسي :لسه علي الحلو دقه. ثم قلت لها : احط الكبايه دي فين. فقالت: حطها عندك. واشارت براسها الي الجهه الاخري من الحوض اي انني سوف امر علي جسمها اثناء خطواتي القليله التي سوف اخطوها للمكان اللي هحط الكبايه فيه قربت جسمي من الحوض اثناء خطواتي الاولي حتي يحتك بجسمها عندما اخطوي الخطوات التاليه وبالفعل يدي وجنبي الان ملتصقان تماما بظهرها وطيزها ووضعت الكبيه علي الحوض وانا اميل بجسمي عليها وهمست في اذنها: احطها هنا. فقالت وقد تخلت قوتها من شده المحنه بصوت لجمته نيران الشهوه التي اشتعلت في جسمها: لأ اعدلها كمان شويه . ففهمت انها تريد ان الصق زبي في طيزها فعدلت وجهتي الي طيزها التي غصت بزبي فيها كقطعه من الملبن وهمست مره اخري في اذنها :كده الكبايه في مكنها . فقالت :لا اضغط بزبك كمان . هذه هي الكلمه التي كنت انتظرها اخذت اضغط بزبي عليها واحرك جسمي علي ظهرها وطيزها وامسكت طيزها بايدي اخذت ادعك فيها ثم انتقلت الي بطنها واخذت يدي في الصعود الي ان وصلت الي بززها الناريه وفي ذلك الحين اعترتني شهوه جباره جعلتني اقول لها وصوتي انهكته المحنه انا ايضا: بزازك مفتريه. نار.يا بخته اللي في بالي . فقالت بشرمطه: حاسب لالنار تولع فيك. ثم ضحكت ضحكه بصوت منخفض ولكنها كانت شديده الاثاره وقلت لها :ماتخفيش دا انا متخصص في الحرائق. ابتعدت عنها قليلا لكي اعدل وجهها ناحيتي ثم حضنتها والصقت زبي بكسها وهو في كامل انتصابه حتي كاد ان يدخل وحده الي كسها من شده وقوفه وشده العناق بيننا. فقالت سحر: زبك مولع نار شكله هياطع كسي. فقلت لها: عيب عليكي دا انتي كسك باشا اراهن انه زي فتاحه الكاكولا ما بيتعبش. فضحكت ضحكه شرمطه بصوت عالي هيجتني اكثروههممت ان امسك بززها بعنف ولكني تراجعت حتي لا افسد كل شي ثم قلت لها:هتفضحينا. فوضعت يدها علي فمها وقالت :صحيح البت زمنها سمعت. فقلت لها: بت مين البت راحت الدرس . فقالت يالهوي هاني زمانه جي. فقلت لها: اشمعني. فقالت: البت وهي رايحه الدرس بتعدي عليه لعلشان يجي لانه عارف ان الواد ايمن ممكن يخرج يلعب فابقي انا لوحدي معاكم في البيت . فقلت لها : لأ راجل شهم بصحيح.طيب وبعدين هنكمل المعركه دي امتي . قالت اساسا احنا مكناش هنعمل حاجه هنا. فقلت لها :نعم؟ يعني تهيجيني وتسبيني اهون عليكي. فقالت وهي تضحك :ما تهدي يا واد انا قصدي ان احنا كنا هنكمل تحت عند سلفتي (مرات اخو جوزها) . فقلت لها :ويعني سلفتك ملهاش جوز واكيد من نفس نوعيه هاني ماهو اخوه . فقالت وحياتك وامر منه كمان بس هو مسافر . فقلت لها: اشطه يعني انتي وسلفتك . فقالت: يا ملعون والبت شروق كمان. فقلت لها : ايه ده هو انتي شفتينا . فقالت: ايوه وعرفه ان البت هيجه وبتحب الدعك فيها زي عنيها. فقلت لها: اقلب القدره علي فمها تطلع البت متناكه لامها . فقالت: مش وقت كلام ياله روح اقف مع خالك علشان هاني لو حس بحاجه يبقي انتي اللي.................. ثم ضحكت ضحكه اراهن ان الكام شعره البيض الي في راسي منها ذهبت الي خالي



وبعد عشره دقائق وصل هاني وجاء الي خالي ليطمان علي الشغل فقال له خالي : كله تمام يا استاذهاني ومر الوقت واقتربت الساعه من الواحده ولم اري سحر في البيت وتوقعت انها ذهبت الي سلفتها وبالفعل بعد قليل صعدت ومعها امراه بيضه ومليانه شويه واقصر من سحر قليلا وتلبس هي الاخري عبايه صيفي قطنيه استطيع من خلالها ان اري حلمات بزازها البارزين وفي اثناء حركه هذه السيده التي ادعت سحر انها اتت لكي تساعدها كنت استطيع ان اري بزازها البيضه لان العبايه كانت واسعه عليها بعض الشيء كانت سحر تناديها يا هاله_ نعم هذاهو اسمها _ ومرت حوالي ساعه ونصف وتم تجهيز الغداء ودخلنا انا وخالي اليالصاله التي بها الكنبه التي افطرنا عليها جلسنا عليها للغداء كنت انا في الجهه الي ناحيه المطبخ وكان هاني واقف امام احدي الغرف وكان يتحدث مع خالي الي ان ساله عني وطبعا خالي اخذ يتحدث عني وهاني يسالني بعض الاسئله من باب التعارف وفي هذه الاثناء خرجت سحر وانا لمحتها بطرف عيني ولم ارد ان اطيل النظر اليها حتي لا يلاحظ هاني شيء ولكنها جاءت ووقفت امامي ورفعت يدها الي راسها زي الاسري وهذه حركه معتاده لتريح اليد المهم تحدثت سحر وقالت: بزمتك ياهاني سامي مش فيه شبه من عماد. فقال : بس الشبه مش كبير وهنا نظرت اليها وهنا كانت المفاجاه حيث استطعت ان اري جزء من بزازها وابطها والسنتيانه السماوي التي كانت ترتديها وهنا عرفت ان الاستاذ هاني رجل سبور وعادي يعني لما اشوف بزازها بس عرفت دلوقتي اننا اصحاب بيت وممكن نخلص براحتنا بعد ما خلصنا اكل وهم خالي ان يواصل العمل جاء هاني اليه وقال له : انتي عاوز حاجه يا عادل. فقال خالي :عاوز سلمتك .فقلت انا في بالي:انا عاوز كس مراتك .خرج الرجل الهمام وتركنا مع الفريسه انتظرت حتي خرجت هاله ولكن المفاجاه ان هاله اخذت معها البت شروق بحجه انها سوف تعطيها شيء تطلعه لامها والواد ايمن كان بالفعل في الشارع بيلعب يعني الجو فاضي ودخلت الي سحر وقلت لها: كل حاجه جهزه؟ . فقالت : اصبر هاله راحت تجهز القعده. فلم احتمل واقبلت عليها اقبل فمها ادخل لساني فيه والحس شفايفها واعضهما فقالت: يالهوي عليك انت بتعمل ايه دا هتاطععع شفيفي ياشرس . احه علي الهيجان اللي انا فيه نزلت بعد ذلك علي بززها التي انتصبت حلماتهما واخذت امصصمص وارضع فيهما من فوق الهدوم واخذت اعضضعض في حلماتها وهي تقول : بالراااحه اييييييييي هتقطعهم يواد. ثم رفعت لها العبايه ودخلت ايدي من تحت الكيلوت ومسكت احلي كس احسست فيه ببعض الشعر القصير يعني انها كانت حلقاه من فتره قليله ثم نزلت الكيلوت ورايت احلي كس في الدنيا الكس منتفخ قليلا ولكنه صغير الحجم بعكس ما توقعت المهم لاقيت الكس غرقان في مياه الشهوه حسست علي كسها بايدي اداعب زنبورها المنتصب من المحنه وقلت لها: هاني بيلحسلك كسك. فقالت في حرقه:لا.فقلت لها:عبيط حد يكون قدامه هذا الكس ويسيبه .ثم قربت فمي من كسها ومددت لساني واخذت احرك لساني علي زنبرها واعضه والقحبه تصدر تاوهات بصوت مسموع وتقول :اااااااااه الحس الحس كمان قطعه بلسانك . فزدت من الحس وحركت لسان علي جميع اجزاء كسها وهي تتاوه وتقول :يالهوي انت جتلي منين ياخول . قلت لها: من بتنا علشان اريحك يا شرموطه. ثم وقفت وقلعتها العبايه فبقيت بالكلوت والسنتيانه فخلعت السنتيانه وبقيت بزازها مرفوعه فامسكتهما علي الفور بين يدي واخذت ادعك فيهما وامسك الحلمات باصبعين وافركهما بين يدي ثم مددت طرف لساني لكي يلامس حلماتها واخذت احركه علي واحده تلو الاخري ثم نزلت بلسلني علي بطنها احس وابوس فيها الي ان وصلت الي سرتها فادخلت اصبعي فيها ابعبصها وادعك فيها باصبعي ثم اقتربت بلساني ادلكهما ثم دورتها الي ان اصبحت طيزها في مواجهتي نزلت اليهما بلساني واخذت الحس فيهما ثم باعدت بينهما الي ان رايت خرم طيزها واقتربت بلساني من خرم طيزها الحس فيه وهنا احست انني اعشق هذا الجسد بكل تفاصيله فقالت :الحس ياسامي انا شرموطتك وهنا ضرب جرس التليفون فابتعدت عنها واخذتهي تلبس هدومها وتقول :يلا تعاليهاله زببطط الجو. فنزلنا من الشقه وطرقت الباب علي هاله ففتحت وقالت: اتفضلو. وسحبتني الي غرفه النوم مباشره وقالت لهاله: ما تدخليش علينا ياشرموطه الا لما نخاص. فقالت هاله :علي طول كده اصبروا شويه. فقالت لها سحر :بس يا قحبه. ثم دخلنا الغرفه واغلقت سحر الباب وكانت كالمجنونه فاخذت تقلعني الهدوم الي ان اصبحت عاري تماما ونزلت الي زبي واخذت تمصه باحتراف واحسست انني هنزل من شده لحسها فطلبت منها ان تتوقف وبالفعل هدات قليلا وهمت ان تخلع هدومها فقلت لها : لا استني شويه .فتعجبت فقلت لها :عارفه انتي عاوزه ايه انتي عاوزه شويه شذوذ ايوا شويه شذوذ. فقلت لها :لخرجي هاتي ايد مقشه . فقالت: يالهوي هتحط ايد مقشه في طيزي . فضحكت وقلت لها: لا يال بقي ما تيعيش وقت ففتحت الباب وهنا قالت لها هاله اللي كانت تتصنت :ايه النظام. فلم ترد عليها سحر وعند خروجها بايد المقشه صاحت هاله :يالهوي هو هينيكك بالمقشه. فلم ترد عليها ثم دخلت واغلقت الباب افخذت المقشه منها وطلبت منها ان تبتعد وتعطيني ظهرها ففعلت فاخذت احرك ايد المقشه عليطيزها واضغط عليها جامد واقول: حني وسيحي ياشرموطه والقحبه لم تعقب لانها متكيفه وصوت التاوهات يصدر منها وتقول: فينك من زمان. ثم تحركت الي ان اصبحت في مواجهتها واخذت المقشه ووضعتها علي كسها واخذت اهدهد كسها بالمقشه ثم تركت المقشه ونمت علي الارض وطلبت منها ان تاتي وتفتح رجليها وتقف علي جسمي بحيث يكون جسمي بين رجليها وطلبت منها ان تتقدم الي ان اصبح وجهي تجاه كسها والعبايه مغطيه وجهي فادخلت ايدي تحت العبايه واخذت العب في المسافه السحريه بين كسها وطيزها من فوق الكيلوت ثم انزلت الكيلوت قليلا واخذت احرك ايدي بالطول علي كسها وصولا الي حدود طيزها لم تحتمل المراه كل هذا الهياج فابتعدت عني ثم اوقفتني وقالت : احه انتي هتعذبني كده كتير يلا نيكني ثم خلعت كل هدومها وسحبتني الي السرير ونامت وقالت :نيك وريحني .فنظرت اليها نظره انتصار ثم قربت زبي من كسها واخذت افرش كسها وهي تتاوه وتقول ما تعذبنيش ياخول دخله بقي. فاستجبت لامرها واخذت ادخله رويدا رويدا لانه كان تخين وكسها رغم كل الشرمطه دي وانها مخلفه عيلين الا انه لسه ضيق اخيرا استقر في كسها ثم اخذت احركه دخولا وخروجا ببطاء وهي تثتغيث: جامد دخله جامد وبسرعه. فحاولت ان البي لها طلبها اليان استطعت ان احركه بسرعه وفي هذه الاثناء كانت بيوضي تصطدم بجسمها فتحدث صوتا يزيد هياجي ومنظر لحمها اللي بيتهز هياجني اكتر فكدت ان انزل لولا ان توقفت واخرجت زبي منها بسرعه واخذت اركز تفكيري الا انزل ولكن علمت ان هذه الحركه تذبح النساء حيث صرخت سحر صرخه وقالت :يابن الكلب روحي كانت هتطلع . احسست ان كلامها المره دي مش كلام شرمطه حيث انها كانت علي وشك البكاء. فقلت لها:انا اسف . وشرحت لها سبب ذلك فقالت :ان ما تعرفش تتحكم في نفسك وانت جوه واذا ما عرفتش خرجه ببطء مش سلت كده. فضحكت من كلمتها الاخيره فقالت: بتضحك. وبعدين لما تنزلهم بسرعه ارحم من الحركه اللي انتي عملتها دي. شكلك كده اول مره تنيك. فقلت لها: ايوه .فقالت : اللي يسمعك وانت بتعكسني والكلام الي بتقوله والحركات الي شعللتني بها دي يقول انك خبير .فقلت لها :البركه في افلام السكس وبعض تفانين عقلي المهم اكملنا النيكه وانزلت علي بطنها بعد ان اخرجت زبي منها ببطء

more man
09-14-2011, 01:22 PM
مشكور على القصة

نهر العطش
11-03-2011, 05:56 PM
وقت ممتع معنا دائماااااااااااااا تحياتى

ragel
02-27-2013, 03:40 AM
تحياتى و بعتت اشترى الحرير

نفسى انيك اى كس
02-28-2013, 12:09 AM
إيه يا عم الشغل ده ما براحه علينا يا عم

إيه الشغل الجامده قوى ده :) :)

تسلم.

سكرتير ابليس
03-03-2013, 09:08 PM
قصة روعة ...
تـــــســــلـــــم ايدك يا غالى :g058:

fares.eg77
10-19-2013, 01:21 AM
انا عارف ان فيه ستات وبنات محترمات بيخشو هنا عشان يحاولوا يعوضو حاجه نقصاهم ولانهم محترمات مش بيقدرو يصارحو حد باللى هما فيه بس انا بوعدهم ان اى حاجه هتبقى بينا هتبقى بسريه تامه لانى انا كمان متزوج ومن عيله انا فارس من الجيزة وده ايميلى للجادات
[email protected]

العميــد
01-07-2016, 04:47 PM
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.مكررررررررررررررررررررررررررررر ره

العميــد
05-16-2016, 07:41 PM
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)

شاطى العطش
05-16-2016, 09:19 PM
/>



قصص نيك ام وابنها اه واي حي/archive/index.php/t-213984.htmlنسوانجي قصص نيك فشخ جديدة/archive/index.php/t-507884.html/archive/index.php/t-230216.html/archive/index.php/t-362958.htmlقصص سيكس مصوره ل شهرزاد/archive/index.php/t-340292.html/archive/index.php/t-474349.html/archive/index.php/t-518284.html/archive/index.php/t-256873.htmlسكس سالبان شخ في طيظي/archive/index.php/t-60263.html/archive/index.php/t-362307.htmlقصص نيك اغتصابسكس اغتصاب بنات سيقر فتح كسسكسي تكبير اكساسقصه سكس مره حملت من زوجه بعد اطلاق/archive/index.php/t-482948.html/archive/index.php/t-457064.htmlقصص سكس تنام أمام زوجها الكفيف/archive/index.php/t-307203.html/archive/index.php/t-262858.htmlنكت كس اخت زوجتي قصص site:rusmillion.ruاناوزوجي في ممارسه جنسيه متحرره قصص جنس/archive/index.php/t-13414.html/archive/index.php/t-194792.htmlقصص سكس ناكني اخوصاحبي/archive/index.php/t-34342.htmlصور العاهرات ف تسوانجي سولا قصص نسوانجي استاذتي في الجامعة/archive/index.php/f-77.htmlشرموطه نوفل نيكنيالبوم صور منقبه شرموطهقصص محارم العائله المجنونه/archive/index.php/t-38560.htmlقصص سحاق مع بت عمتياعشق اختي قصه نيكقصص سكس يمني.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-304623.html/archive/index.php/t-225472.html/archive/index.php/t-150209.html/archive/index.php/t-380867.html/archive/index.php/t-33007.html/archive/index.php/t-14189.html/archive/index.php/t-283244.htmlبدي شب ينيك بنتقصة نيك طيز محارم صبي ام خجولةأجمل فتات تطلب مينا المعليم إنيكها سيكسقصص نيك طيزي اول مرهقصص نيك كس لبوتيقصص نيك محارم أخته منيكة دي/archive/index.php/t-331885.html/archive/index.php/t-193648.html/archive/index.php/t-340862.html/archive/index.php/t-488120.html/archive/index.php/t-437516.htmlقصص سكس انا واختي ودرس السباحة.com site:rusmillion.ruمحارم اه اه/archive/index.php/t-33525.html/archive/index.php/t-2126.htmlقصه سكس نيك كسي في الريفقصص سكس متسلسله حماتى site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-487657.htmlزبي والبنات قصص site:rusmillion.ruقصص سكس .مصريه تتناك في بيت مهجورمن خمس رجاله/archive/index.php/t-30154.htmlقصص جنسية تجعلني أقذف من ألإثارةقصص سكس عربي طويلة/archive/index.php/t-228032.html قصص سكس نيك زوجة اخيهحاب اعرف متعة نيك السوالب قصص سكس شاب في الغربةالبوم رقم 4شراميطقصص سكس جوزي