دخول

عرض كامل الموضوع : يوميـــــــات كوكــــــي ( العائلة) الجـــزء الخامـس


manal big booty
03-25-2017, 01:46 AM
الجزء الخامس


بعد ما قالي احمد: ماشي يا حبيبتي انا علشان خاطرك استحمل لغاية بالليل وقرب من شفايفي وباسني بوسه حسيت انه بيقطع شفايفي فيها وانا زقيتوه وقولتله وانا بضحك: بس بقى كفايه هريتني، ضحك احمد وقالي: انتي لسه شوفتي حاجه وراح سابني وخرج وانا قفلت الباب على نفسي وقلعت ملابس الخروج ولبست بنطلون الترينج والتيشرت الضيقين وخرجت لاحمد لاقيته قاعد على كنبة الانتريه وبتفرج على التليفزيون واول ما شافني ابتسم وهو بيبصلي من فوق لتحت وقالي: يخربيت جمال امك صاروخ جسم بنت في جسد انثى، ضحكت وانا حاطت ايدي على بوقي من الخجل وفرحانه من كلامه الجميل وانا عيني في الارض وسكت قالي: تعالي اقعدي جمبي هنا قولتله: انا هاجي اقعد بس على الكرسي مش على الكنبه جمبك، ضحك احمد وقالي: انتي خايفه مني يا قمر ولا ايه ده انا خطيبك قولتله بدلع: اه خايفه منك وبعدين لما انا خطيبتك مجبتليش شبكه ليه؟ راح ضحك ووقف من على الكنبه ومسك ايدي وشدني علشان اقعد جمبه على الكنبه وقالي: انا مش بس اجبلك شبكه ده انا اجبلك الدنيا كلها ياقمر، ضحكت وانا مكسوفه وفرحان بجد واحمد بيعاملني وكإني بنت بجد قولتله بصوت رقيق وناعم: انا مش عاوزه حاجه يا احمد كفايه انت عليا ياحبيبي، لاقيته مسك ايدي وحطها على زبره اللي كان واقف وناشف اووي جوه البوكسر وانا محستش غير بحاجه ناشفه ولما بصيت على ايدي لاقيت ايده ماسكه ايدي وحاطتها على زبره وقتها اتخضيت وسحبت ايدي بسرعه وانا مكسوف اووي وقولتله بابتسامه: ياقليل الادب وروحت قومت من جمبه وقعدت على كرسي الانتريه وانا مكسوف ابص في عنيه ولما لمحته بطرف عيني لاقيته بيبصي وبيعض على شفايفه قولتله: قوم غير ملابسك علشان تروح شغلك يا احمد قالي: لاء انا مش رايح الشغل النهارده انا عندي شغل اجمل، ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض وقولتله: وانت هتقعد ليه من الشغل! انت لو فاكر انك لما تقعد من الشغل هتعملي حاجه تبقى غلطان انا قولتلك بالليل يعني قوم البس وروح شغلك لان قعدتك ملهاش لزمه وبعدين انا مستنيه اختي تجيلي قالي: واختك جايالك ليه؟ قولتله بإبتسامه: وانت مالك يا غلس يلا بقى قوم علشان متتاخرش على شغلك قام احمد ودخل اوضة النوم يلبس وانا مسكت الموبايل وإتصلت باختي هدى وقولتلها: ايوه يا هانم قالتلي: ازيك ياحبيبي عامل ايه يا كوكي؟ قولتلها: كده يا شرموطه تخلي هيثم ينيكك ومش تقوليلي قالتلي وهيا مستغربه: انتي عرفتي منين اها يبقى انت ساكن في شقة احمد دلوقتي!! قولتلها: يعني حصل وسبتيلو نفسك يالبوه؟ ضحكت هدى وقالتلي: ايوه بس انا لسه بنت يا كوكي متخافيش عليا قولتلها: ما انا عارفه ياقلب كوكي انه بينيكك في طيزك يامنيوكه قالتلي وهيا بتضحك: ايوه يا خول هيثم بيركبني من ورا قولتلها بهزار وانا بضحك: وانا اقول طالع ممحون لمين؟ ضحكنا وروحت قولتلها: قوليلي بقى ماما عامله ايه مع الراجل المتخلف ده؟ قالتلي: كويسين ياحبيبي وماما بتحاول تقنع بابا إنك ترجع البيت تاني! قولتلها: لما يوافق يبقى يتصل بيا يقولي ارجع بس اسمعي دلوقتي انا عايزك تيجبيلي مزيل شعر وعلبة ميكاج ومناكير وتيجيلي كمان ساعه قالتلي وهيا مستغربه: اجيب علبة المكياج والمناكير لمين؟ قولتلها: ليا انا يا هدى! قالتلي وهيا بتضحك: هو احمد اكلك لحمه ولا ايه؟ قولتلها وانا بضحك ومكسوف: إتلمي يا قليلة الادب، ضحكت هدى ضحكة شرموطه كبيره وقالتلي: طالما إتكسفتي يا قطه كده يبقى احمد أكلك لحمه قولتله وانا بضحك بكسوف: خفي يا سافله وبطلي قلة ادب وتيجبيلي الحاجات دي وتيجلي كمان ساعه ولما تيجي هحكيلك كل حاجه بس متتأخريش قالتلي: حاضر يامزه بس هو حصل ولا لسه يعني؟ قولتلها: لاء لسه يا شرموطه، ضحكت هدى وقالتلي: طيب عقبال البكاري ياكوكي قولتلها: انتي في الجامعه ولا في البيت؟ قالتلي: لاء في البيت هلبس واخد فلوس من ماما واجبلك الحاجه واجيلك قولتلها: بس متتاخريش يا هدى وروحت قفلت مع هدى لاقيت احمد واقف جمبي وبيقولي: بتكلم مين يا كمال؟ قولتله: كنت بكلم اختي وبعدين ايه (كمال) دي!! قالي: خلاص انا اسف تحبي اقولك (كيمو) زي ما بقولك؟ قولتله: لاء كيمو ده اسم رجاله برضو! قالي: طيب اقولك اي اسم بنت ؟ قولتله: لاء قولي يا كاميليا او كوكي، راح احمد ضحك خلاني اتكسفت وبصيت في الارض وقولتله بعصبيه: بتضحك على ايه؟ قالي: انا اسف انا مش قصدي حاجه كل الحكايه إن ازاي جمال وانوثه بالشكل ده وتبقى راجل قولتله: لو عايز ترجع في كلامك انا مش هزعل قالي: ارجع في كلامي ايه انا مصدقت انك وافقتي يااجمل كاميليا في الدنيا، ابتسمت بخجل وقولتله: انت إتاخرت على شغلك يا حبيبي يلا روح امشي قالي: حاضر ياحبيبتي بس انا هحاول اجي الساعه 8 واخد نص يوم في الشغل علشان الفرح (العرس) قولتله: انت رايح فرح (عرس) مين؟ قالي: (عرسنا) فرحنا احنا يا كوكي انتي نسيتي النهارده دخلتنا ياعروسه! إبتسمت بخجل وخدودي احمرت وعضيت على شفايفي وعنيا في الارض وقالي: اووووف يخربيتك كسوفك اللي بيهيجني عليكي يامزه، ضحكت وقولتله: طيب إتلم يا خفه وروح يلا شغلك ولو هتيجي بدري بجد رن عليا قبلها بساعتين قالي: إشمعنا ساعتين؟ قولتله وانا بضحك: ملكش دعوه وابقى اتصل بيا قولي قبلها قالي: حاضر انا اول ما اروح الشغل هتستأذن من مديري وهتصل بيكي على طول قولتله: ماشي يلا بقى يا احمد انت اتاخرت اوي، لاقيته قرب وجه من وجهي وطبع بوسه سريعه على خدي الناعم المنتفخ والملبن وقالي: هتوحشيني ياحبيبتي، خلاني إتكسفت وقولتله بصوت بنوتي ناعم ورقيق وواطي: وانت كمان يا حبيبي وراح فتح باب الشقه ونزل راح شغله روحت انا كمان قفلت باب الشقه على نفسي من جوه كويس وروحت اوضة النوم قلعت ملابسي كلها وبقيت عريان ملط وروحت طلعت من شنطتي قميص نوم ستان لونه اسود قصير لغاية اول طيازي وكان ضيق اووي على وسطي وصدري وبعدين ابتديت اروق في الشقه وخصوصا اوضة النوم طلعت من شنطتي ملابسي البناتي كلها وطبقتها ورصيتها في الدولاب جمب ملابس احمد وطلعت قلم الروج وقلم الكحله وكريمات البشره والشعر وحطيتهم على التسريحه وطلعت ملايه نضيفه كويتها وفرشتها على السرير وخرجت روقت الصاله والحمام وانا بروق في المطبخ لاقيت شريطين برشام ومن كل شريط متأخد منه حبايتين مسكت الموبايل وصورت اسماء شريطين البرشام بالكاميرا وحفظتهم وحطيت اقراص البرشام في مكانهم وكملت نظافة وترويق الشقه وفجاه لاقيت جرس باب الشقه بيرن روحت رنيت على هدى بالموبايل فتحت عليا وقالتلي: افتحي الباب انا اللي برن الجرس وروحت فتحت باب الشقه وكانت اختي ومعاها شنط كتيره دخلت هدى وسلمت عليها وهيا بتحضني وقعدنا في الانتريه وقالتلي: احمد هنا ولا في الشغل ؟ قولتلها: خدي راحتك في الشغل قالتلي: واحشتني يا كوكي البيت ملوش طعم من غيرك ياقمر قولتلها: وانتي كمان واحشتيني ياهدى قالتلي: قوليلي ايه المكياج اللي انتي عايزاه ده؟ قولتلها وانا مكسوف: استني هقولك بس الاول قوليلي جبتي ايه؟ قالتلي: لما تحكيلي الاول!! قولتلها: حاضر وروحت حكيتلها كل اللي حصل ما بيني وبين احمد من ساعة ما قابلته بس مش قولتلها حكاية هيثم لما خدها في اوضة نومه وبعد ما خلصت حكايتي مع احمد لاقيت هدى بتضحك ضحكة واحده شرموطه كبيره وقالتلي: وقعتي الراجل في حبك يا شرموطه، ضحكت بخجل وقولتلها: إتلمي يا لبوه احترمي اختك الكبيره شويه، ضحكت هدى وقالتلي: ياحبيبتي انا بموت في اختي الكبيره بس انتو الاتنين لحقتوا حبيتوا بعض بالسرعه دي ده انتوا بقالكم مع بعض يومين بس ولا انتي بتتلككي وشكلك هتموتي على الزب، ابتسمت بخجل وقولتلها: ابدا يا هدى انا بجد اتشديتلو وحبيت احمد بجد ده حنين اوي والاهم من كده انه هيموت عليا وبيعشقني، هدى قالتلي: **** يسعدك ويهنيكي يا حبيبة قلبي قولتلها: ويسعدك انتي كمان مع هيثم إلا قوليلي يا هدى هيا الاوضه اللي جوه مواحشتكيش؟! ضحكت هدى وهيا مكسوفه وقالتلي: اتلمي ياقليلة الادب، ضحكت وقولتلها: شوفتي الصدفه الجميله السرير اللي انت اتنكتي عليه في طيازك انا الليله دي هتناك عليه انا كمان، ضحكت هدى وقالتلي: لاء ده كمان نفس السرير اللي انا إتفتحت من طيزي عليه هتتفتحي انتي كمان عليه، ضحكت وقولتلها: طيب تعالي وريني جبتي ايه مفيش وقت ورايا حاجات كتير وعايزه اجهز نفسي العريس هيجي بدري النهارده، ضحكت وقالتلي: وحياتك عندي انا اللي هجهزك لأحمد بإيدي يا عروسه، وراحت فتحت الشنط وطلعتلي علبة المكياج وكانت كبيره وكريم مزيل للشعر و6الوان مناكير مختلفه وقميصين نوم عريانين خالص وشفافه بالروب بتاعهم وكيلوتين فتله(ستيرنج) و2سنتيانه اصغر مقاس وشبشب كعب عالى لونه ابيض وفيه ريش وجذمه كعب عالي لونها ابيض بتاعت مناسبات وكريم مطهر مهبلي وحمام كريم وشامبو استحمام وكريمات ترطيب وتنعيم للبشره ولما شوفت الحاجات دي كلها استغربت وقولتلها: ايه ده كله يا هدى؟! قالتلي: مش كتير عليكي ياحبيبة قلبي انا ليا كام اخت يعني ده انا فرحانه اووي بيكي ياقلبي روحت قربت منها وحضنتها اوي وقولتلها: منحرمش منك ولا من حنيتك وطيبتك عليا يااجمل اخت في الدنيا راحت قالتلي: وانتي كمان اجمل وارق بنوته في الدنيا ويلا بقى قومي معايا تعالى ياعروسه اجهزك ياحبيب القلب اللي هيخليكي بنت بجد النهارده، ابتسمت بخجل وقولتلها: انا فرحان اووي يا هدى قالتلي: طيب اقفلي باب الشقه من جوه كويس، وروحت قفلت باب الشقه بالترباس وروحنا انا وهدى اوضة النوم وقالتلي: هاتيلي قميص نوم من عندك قولتلها: حاضر يا حبيبتي وقلعت عريانه ملط ولبست قميص النوم واخدنا مزيل الشعر وروحنا الحمام وقلعت انا وهدى قمصان النوم وبقينا عريانين ملط وهدى جسمها كان جميل اوي واجمل حاجه كنت معجب بيها في جسم هدى بزازها وكسها واتمنيت ان يكون عندي زأيهم المهم انا حطيت على شعري حمام كريم وابتديت هدى تفردلي جسمي كله بمزيل الشعر وسيبنا على جسمي لمدة 20 دقيقه قبل ما نشيله بالمقشط واحنا بنتكلم وهدى بتقولي: لما يقرب منك ويجي يلمسك سبيه يعمل اللي هو عايزو ومتخافيش منه لانه هو اكيد عارف هيعمل ايه وكانت بتنصحني وبتحكيلي عن اللي المفروض اعملو مع احمد وبعد ما خلصنا ابتديت هدى تشيل الكريم من على جسمي بالمقشط مع العلم ان كان جسمي ناعم ومفيهوش ولا شعره بس كان لازم اعمل السويت بتاع ليلة الدخله علشان عريسي مش يقرف مني بعد ما خلصت اختي هدى وشالت الكريم كله فتحت المايه وعلينا وابتديت هدى تحميني وتغسلي جسمي بالشامبو ولما ايديها كانت بتيجي عند طيازي هدى كانت بتضربني ضربه خفيفه كانت بتخليني اشهق واضحك انا وهدى وقالتلي: نفسي طيزي تكبر وتبقى في حجم طيزك كده انت بتعملها ايه ياكمال ؟ قولتلها: مش بعملها حاجه ياهدى هيا كبيره لوحدها كده، راحت قالتلي: لاء ولسه هتكبر اكتر من الخبط والترزيع بتاع احمد فيها وضحكنا انا وهدى ونشفنا جسمنا الملبن وخرجنا من الحمام وروحنا اوضة النوم راحت هدى قالتلي: نامي على السرير قولتلها: هتعملي ايه ياهدى قالتلي: نامي بس قولتلها: حاضر وروحت نمت على بطني، راحت هدى ضحكت وقالتلي: متستعجليش على النوم على بطنك ده انتي ياما هتنامي على بطنك ياكوكي وضحكنا بس انا كنت مكسوف من كلام هدى اوي وراحت ضربتني على فلقة طيزي وقالتلي: نامي على ظهرك الاول ياعروسه روحت لفيت جسمي ونمت على ظهري وراحت جابت الكريمات وإبتديت تدهنلي جسمي كله بكريمات الترطيب وبعدين قالتلي: لفي ونامي على بطنك يا مزه وروحت لفيت ونمتلها على بطني وابتديت تدهن جسمي من ورا بالكريمات وركزت اكتر على فلقات طيازي ووراكي وسمانة رجليا وهيا بتقولي: انا مستغربه ازاي جسم بالجمال والنعومه والانوثه دي وتبقى راجل قولتلها وانا نايم على بطني: بجد ياهدى جسمي بنوتي؟ قالتلي: انا نفسي بجد طيزي ووراكي ورجليا من تحت يبقوا زيك كده بالظبط قولتلها: متبالغيش اوي كده ياهدى قالتلي: انا مش ببالغ ولا بجاملك ياحبيبتي انت جسمك كله انوثه وخصوصا نصف جسمك اللي تحت، وإحنا بنتكلم انا وهدى وبتدهنلي جسمي بالكريم فجاه موبايلي رن وكان احمد خطيبي فتحت عليه وقولتله بصوت بنوتي ناعم: الووو، راح احمد قالي وهو بيضحك: ادخلووو، وضحكنا انا واحمد وروحت قولتله: متستعجلش ياعريس كلها كام ساعه وهتعملي كل اللي نفسك فيه، لاقيته شخر وقالي: يخربيت كلامك اللي بيهيجني انا زبري وقف على دلعك ومياصتك، ضحكت وقولتله بدلع: هههههه قليل الادب، راح قالي: بتعملي ايه دلوقتي؟ قولتله: بجهز نفسي قالي وهو بيستهبل : بتجهزي نفسك لايه؟ قولتله بخجل: بجهز نفسي للفرح ( للعرس) قالي بإستهبال: فرح (عرس) مين؟ قولتله: فرحنا يا احمد قالي: يعني الليله دخلتي عليكي ياعروسه؟! روحت اتكسفت ومرضيتش قالي: جاوبي عليا يا كوكي قولتله بخجل: انت بتتصل ليه يا احمد؟ قالي: جاوبي عليا الاول! الليله دخلتي عليكي يا عروسه؟ قولتله: امممم قالي: اممم ايه ؟ قولتله بعصبيه: ايوه يا احمد قالي: طيب بتعملي ايه دلوقتي؟ قولتله: في ايه يا احمد انت مش وراك شغل ولا ايه؟ قالي: ردي عليا زي ما انا بكلمك يا كاميليا ! قولتله: حاضر يا احمد قالي: بتعملي ايه؟ قولتله: يووه ما انا قولتلك يا احمد بجهز نفسي! قالي: ايوه بتجهزي نفسك بتعملي ايه بالظبط ؟ ضحكت بكسوف وقولتله: ملكش دعوه ياغلس قالي وهو بيضحك: يعني بتنتفي جسمك ( يعني سويت لجسمي)؟ قولتله بكسوف وانا بضحك: ههههه انت قليل الادب وسافل كمان، اول ما هدى سمعتني وانا بقول لاحمد في الموبايل كده راحت هدى قرصتني جامد في طيازي خلتني قولت: آآآآآه وقتها سمعني احمد راح ضحك وقالي: يبقى فعلا بتنتفي جسمك! قولتله: على فكره انت كده معطلني ولو طولت في المكالمه انا هأجل الفرح (العرس)!! قالي: لاء خلاص انا بس حبيت اقولك اني هاجيلك الساعه 8 مساءا قولتله: حاضر ياحبيبي قالي: ماشي ياقمر اسيبك انا دلوقتي علشان تكملي نتف جسمك، ضحكت بخجل وقولتله: طيب اقفل ياقليل الادب قالي وهو بيضحك: طيب عايزه حاجه اجيبهالك معايا ياعروسه؟ قولتله بدلع: لاء شكرا ياعريس وقفلت معاه، وقولت لهدى: إخص عليكي ياهدى وجعتيني قالتلي: انا إتعمدت إني اعملك كده وانتي بتكلمي احمد علشان يسمع صوت آهاتك ويتجنن عليكي اكتر، ضحكت وقولتلها: انتي اتعلمتي الحاجات دي فين ومن مين؟ قالتلي: ماما هيا اللي علمتني ضحكت وقولتلها: يابختك كان نفسي ماما تعلمني بس ملحقتش قالتلي: طيب ما انا بعلمك اهو ياهبله انتي قولتلها: ايوه يا هدى بس انا كان نفسي اسمع من ماما كلام من النوع ده قالتلي: طيب قوم اقعد قدامي ارفعلك حواجبك ياكمال قومت بسرعه وقولتلها: هترفعيهم زي حواجبك كده؟ قالتلي: ايوه يابنتي قولتلها: وافرضي هيثم جه وشافني وانا حواجبي رفيعه كده هيقول ايه عليا!! ضحكت هدى وقالتلي: متخافيش قولتلها: مخافش ازاي يا هدى !! قالتلي: ياحبيبتي هو عرف انك بنوتي وهو عارف دلوقتي اني انا معاك هنا وبجهزك لدخلتك على احمد ياعروسه!! بصيت لهدى وانا مصدوم ومندهش وقلبي بيدق بسرعه اووي وكنت خايف وقولت لهدى وانا بأبكي: عملتي كده ليه يا هدى حرام عليكي قالتلي: اهدي بس يا كاميليا وافهميني هيثم كده كده كان هيعرف مني او من غيري او بالصدفه ساعتها كان هيبقى موقفك مش كويس قدامه لكن انا قصدت انه يعرف مني لاني انا مسيطره عليه ومبيقدرش يعارضني، هديت شويه وقولتلها: انا خايفه من هيثم يا هدى انا مكنتش عاوزه يعرف دلوقتي قالتلي: متخافيش من هيثم وعلشان تطمني يا كوكي انا هتصلك بيه وهسمعك بنفسك، مسكت هدى الموبايل واتصلت بهيثم ابن خالتي وفتحت الاسبيكر وهيثم قال: ايوه يا حبيبتي قالتله: ايوه ياهيثم انت فين دلوقتي؟ قالها: في الشغل قالتله: طيب عاوزه اسألك سؤال ياهيثم بس تجاوبني عليه بصراحه!! قالها: قولي ياحبيبتي قالتله: انت ايه موقفك من اللي عايز يعملو كمال مع احمد! قالها: عادي ياهدى كل واحد ليه حياته يعيشها براحته زي ما هو عايز بس اللي زعلني من الموضوع اني اخر من يعلم قالتله: معليش ياحبيبي المهم احنا عايزين نبقى نروحلهم يوم انا وانت قالها: حاضر ياحبيبتي بس اظبط يوم كده وهتصل بيكي علشان ورايا شغل كتير اليومين دول قالتله: طيب ياحبيبي خد بالك من نفسك وراحت قفلت معاه وقالتلي: ها يا كوكي ايه رأيك سمعتي هيثم قال ايه!! وهنيجي كمان يباركلك على الجواز بس لما يبقى فاضي قولتلها: انا مكنتش متوقعه رد فعل هيثم يبقى كده كنت فاكراه هيبقى زي بابا قالتلي: لاء ياحبيبتي هيثم متعلم ومتفهم ومتفتح اووي وعارف إن اللي عندك ده هرمونات انوثه زايده في جسمك قولتلها: اسمعي صح عاوزه اقولك على حاجه تسأليلي عليها في الصيدليه بس اوعى تقولي لحد الموضوع ده ولا حتى لهيثم قالتلي: متخافيش حاجة ايه دي؟ قولتلها: عاوزه اعرف اسماء اقراص العلاج (شريطين البرشام) دي بتاعت ايه؟ وروحت جبتلها من المطبخ شريطين البرشام ولما هدى شافتهم قالتلي: انا عارفه واحد منهم لكن التاني ده معرفهوش بس قوليلي هو مين اللي بيأخد الحبوب دي؟ قولتلها: احمد حطلي منهم في النسكافيه من ورايا وانا مش عارفه دول بتاع ايه؟ قالتلي: ده حبوب منع الحمل بتأخده الستات لكن التاني ده معرفوش ابقى اسألك عليه قولتلها: انا نفسي اعرف هو بيحطلي الحبوب دي في النسكافيه من ورايا ليه ؟ قالتلي: ده انا غبيه صح انا هدخلك على النت من الموبايل واعرفلك الحبوب دي بتاعت ايه؟ ولما فتحت النت وبحثت عن اسامي العلاج ده طلع (حبوب منع الحمل وحبوب سينسوفيف لزيادة الرغبه الجنسيه عند النساء وهيا هرمونات انثويه وخصوصا حبوب منع الحمل لما بيتناولها الرجل تسبب تضخمًا كبيرا في أنسجة الثدي وحجمه، بالإضافة إلى توسع الحلمات وازدياد في دكانة لونه. وبطبيعة الحال، ستتراجع كثافة شعر الوجه والجسم بشكل كبير بمعنى ان هذه الحبوب تزيد الهرمونات الانثويه عند الرجل) في الاول فرحت من الحل اللي يزيد من جمالي وانوثتي وهيكبرلي بزازي وهكون بنت او شيميل وقررت إني اواظب على تناول هذه الحبوب لفتره قصيره لانها تسبب امراض خبيثه، المهم هدى سابت الموبايل من ايدها وقالتلي: يلا بقى عاوزه امشي تعالى اظبطلك حواجبك ياعروسه، ضحكت بخجل وروحت قعدت قدام اختي ظبطتلي حواجبي بملقاط الشعر وحطيتلي مسكات لوجهي وصبغتلي شعري لون اصفر دهبي، وقالتلي: اها نسيت اقولك اني انا عامله ليكي مفأجاه قولتلها: مفأجاة ايه تاني يا هدى؟ قالتلي: استنى اجيبهالك من بره وخرجت هدى وجتلي وهيا جايبه كيس كبير ومنفوخ اووي قولتلها: وايه ده كمان ياهدى؟ قالتلي هيا بتطلعو من الكيس: ده الفستان اللي بتحلم بيه تلبسو كل البنات ده فستان فرحك ياعروسه ، بصيتلها وانا مستغرب ومبتسم وقولتلها: انا اتكسف البس لاحمد الفستان ده ياهدى قالتلي: متبقيش عبيطه لازم تلبسيه النهارده دخلتك على عريسك يامزه وبعدين كسوف ايه هو عرف انك بنوتي ولسه فيرجن وعرف انك بتحبيه وعاوزاه يتجوزك يبقى ملوش لزمه الكسوف ده، وقتها اقتنعت بكلام هدى وابتسمت وانا عنيا بتلمع من الفرحه وقولتلها: طيب اخلصي احمد بقاله ساعه ويجي قالتلي: طيب روحي اغسلي وجهك وشيلي الماسك من على وجهك وتعالي قولتلها: حاضر روحت غسلت وجهي وجيت قعدت قدام هدى وابتديت تلبسني الاندر والسنتيانه والجوارب وفستان الفرح وبدأت تحطلي مناكير لضوافر رجليا وايديا الناعمين الملبن لونه احمر فاتح وعملتلي تسريحه بتاعت عروسه وابتديت تحطلي بودره خفيفه وكحله في عيوني واي شادو وايلاينر فوق عيوني ومسكارا لرموشي وحطيتلي روج احمر فاتح وجلاس تلميع الشفايف وبعد ما خلصت هدى خالص بصيت لنفسي في المرايا وانا قلبي بيدق من الفرحه وقولت لهدى: انا بموت فيكي يا اجمل واطيب اخت في الكون، ضحكت هدى وقالتلي: طيب اسمعي بقى ابقى البسي قميص النوم ده بعد ما تقلعي الفستان قولتلها: ايوه يا هدى بس ده عريان اووي قالتلي: وفيها ايه يا عروسه ده عريسك خليه يتمتع ويفرح بجسم مراته الناعم اللي زي الملبن، روحت ابتسمت وعضيت على شفايفي من الكسوف، راحت هدى ضحكت وقالتلي: انتي بتعضي على شفايفك من دلوقتي ده احمد هيقطعهوملك متستعجليش يامزه، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله وضحكنا واحنا بنتكلم انا وهدى لاقيت موبايلي بيرن وكان احمد فتحت عليه وقالي: انه جاي بعد 10 دقايق ياعروسه قولتله: طيب حاضر يا احمد وقفلت معاه وقولت لهدى قالتلي: طيب البسي الجذمه قولتلها: حاضر ولبست الجذمه وكان كعبها عالي اوي، هدى قالتلي: كويس البس انا وامشي بقى علشان ميصحش يلاقيني هنا وابقى اتصلي عليا وعلى خالتك علشان تطمنينا بعد ما تخلصي قولتلها: وهيا كمان خالتي عرفت؟ قالتلي: وماما كمان عارفه وخالتي كان نفسها تيجي معايا بس راحت مع جارتها للدكتور قولتلها: هيا تعبانه ولا ايه؟ قالتلي: لاء دي جارتها هيا اللي تعبانه بس هيا هتجيلك معايا انا وماما في الصباحيه، ضحكت وانا مكسوف وراحت هدى لبست ملابسها وطلعنا من اوضة النوم واختي هدى رايحه في اتجاه باب الشقه لاقينا جرس الباب بيرن راحت هدى فتحت باب الشقه وكان احمد إتفاجه بهدى سلم عليها وقالها: ازيك يا هدى عامله ايه وهيثم عامل ايه؟ قالتله: كويسين يا احمد، وقتها انا دخلت اوضة النوم بسرعه من غير ما احمد ما يأخد باله لكن كنت سامع احمد وهو بيقول لهدى: هو كمال فين؟ قالتله: قصدك كوكي!! جوه في اوضة النوم استأذن انا بقى قالها: انتي ماشيه ولا ايه؟ قالتله: اه انا قاعده من بدري وبعدين هنبقى نجيلكم انا وهيثم احنا خلاص بقينا عيله يا احمد بس ابقى خد بالك من كوكي وسمعتهم وهما بيضحكوا وهدى إستأذنت ومشيت وسمعت باب الشقه بيتقفل وأحمد بينادي عليا روحت قفلت باب الاوضه من جوه وقولت لاحمد: ايوه يا احمد اقعد في الانتريه دقيقه وانا جايلك قالي: طيب متتأخريش ياكاميليا، بصيت لنفسي في المرايه وانا بترعش وخايفه وحاسه ان قلبي دقاته مسموعه هديت شويه واخدت نفسي بهدوء وتشجعت وروحت فتحت باب الاوضة وخرجت وانا ماسك الفستان بإيديا من تحت علشان ميوقعنيش واول ما شافني احمد تنح وبقى بيبصلي وهو فاتح بوقه وبيبصلي من فوق لتحت وانا مش قادر ابص في عنيه من الكسوف، راح قام من على الكنبه وقرب مني ومسك ايدي وقالي: ايه الجمال ده يا عروسه يخربيت جمال امك، ضحكت وانا مكسوفه من كلامه وعنيا في الارض قالي: هيا اختك هدى شافتك وانت بالمنظر ده يا كمال؟ قولتله: دي كمان هيا اللي لبستني الفستان وصبغتلي شعري وعملتلي التسريحه دي وحطيتلي ميكاب قالي: يعني هيا اللي جهزتك ليا؟ رديت عليه بكسوف وانا عنيا في الارض وانا بهز راسي بنعم وانا مكسوف اتكلم، وقتها لمحت زبره لاقيته عامل خيمه جوه البنطلون وشكله كان باين اووي انه في كامل انتصابه عليا، قالي: يعني هدى عارفه انا هعمل معاك ايه دلوقتي يا كمال؟ قولتله: اه عارفه ( وقتها حسيت ان احمد هاج اكتر لما عرف إن هدى عارفه ان احمد هيفتحني الليله دي ومش بس كده ده هاج اكتر لما عرف ان هدى هيا اللي ظبطتني وجابتلي الحاجات دي علشان اكون حلوه في عنيه ويهيج عليا اكتر) احمد قالي: طيب يا عروسه انا هدخل اخد شاور واظبطلك نفسي انا كمان اقعدي قدام التليفزيون بس اوعي تقلعي فستان الفرح انا عايزك تقعدي بيه لغاية ما اجيلك، رديت عليه وقولتله إنوثه وبصوت بنوتي ناعم: حاضر يااحمد قالي: لاء ياعروسه انا عايزك تقوليلي (حاضر ياعريس) ابتسمت بكسوف وعضيت على شفايفي وقولتله: حاضر ياعريسي، فجاه لاقيته جري على الحمام ياخد الشاور بتاعه وانا قعدت استناه قدام التليفزيون وبعد 15دقيقه لاقيته خارج من الحمام ولافف الفوطه حوالين وسطه لما شوفت جسمه الرجولي اللي كله عضل هيجت اوي ولما شافني ببص على جسمه ضحك وعض على شفايفه خلاني اتكسفت وإبتسمت وبصيت في الارض من الكسوف دخل احمد اوضة النوم وجه وهو لابسه شورت خفيف اووي ولازق على جسمه وكان زبره بارز اووي من الشورت وهو جاي عليا انا كانت عنيه بتبص على زبره اووي وقتها احمد لاحظ اني ببص على زبره ولما جه وقعد جمبي قالي: انا عارف انك عاوزاه متستعجليش انا هديهولك هخليكي تشبعي منه، رديت عليه بإستهبال وقولتله بإبتسامه خفيفه: انت بتتكلم على مين؟ قالي: اللي عنيكي هتطلع عليه، إبتسمت وبخجل وعضيت على شفايفي وعنيا في الارض، لاقيته بقى عامل زي الطور الهايج وقالي: لا انا مش قادر استحمل الدلع والكسوف ده ورايح قرب عليا وراح مسكني وشالني زي العرسان وانا روحت لفيت ايديا حوالين رقبته ودخل بيا اوضة النوم ولما وصلنا للسرير رماني على السرير وقتها إتعمدت إني اقول بصوت بنوتي ناعم وممحون ومايص: آآآآآه إخص عليك يا احمد براحه، ولمحت زبره وقف وكان قرب يقطع الشورت ويطلعلي بصيت لوجه لاقيته بيعض على شفايفه وكان شكله هايج عليا وعلى مياصتي ودلعي وغنجي اووي وقتها احمد شافني وانا ببص على زبره راح قلع الشورت قدامي ومكنش لابس حاجه تحت الشورت وظهرلي زبره وكان اسود وكبيررر اووي طوله وقتها كان حوالي 20سم وهو بيقلع الشورت قالي: أهو اللي انتي هتموتي عليه وعنيكي هتطلع عليه، ضحكت بكسوف وبصيت الناحيه التانيه وانا بحط ايديا على عيوني وانا بقوله بمياصه ودلع: ايه اللي انت بتعملوا ده يا قليل الادب، وقتها انا كنت على السرير لاقيت احمد طلع على السرير وهو واقف وقرب مني وقرب زبره ناحية وجهي وحك زبره في ايدي وانا حاطه ايديا على وجهي وعنيا وعامله نفسي مكسوفه واول ما زبره لمس ايدي حسيت بهيجان شديد وكنت خايف اووي وقتها انا عرفت ان زبره اللي احتك بإيدي بس انا عملت نفسي اتخضيت وروحت شيلت ايدي من على وجهي وفتحت عنيا وعملت إني إتفاجت زبره قدامي وانا ببتسم لكن احمد كان عارف وقتها اني بستهبل ولما بصيت على زبره لاقيت اجمل زبر شوفته في حياتي ( بيني وبين نفسي وقتها قولت انا كده كده هتناك من احمد الليله دي لكن لازم أدلع واتمايص عليه ) روحت عملت نفسي إني مكسوفه وقومت من على السرير وبجري منه وانا بضحك بدلع ومياصه وقتها احمد فهم اني بدلع وبتمايص عليه راح جري ومسكني بسرعه لاني انا كنت لابسه الفستان وجذمه كعب عالي وكانت الحركه فيهم صعبه ولما مسكني احمد حضني من ورا وهو زانقني في الحيطه وفكلي سوستة الفستان من ورا بحركه سريعه محستش بيها وراح لفني وبص في عيوني وهو حاضني وقالي: يخربيت جمال عنيكي الواسعه دي والكحله بيزيد من جمالهم وقتها اتكسفت بجد وعضيت على شفايفي بحركه لا إراديه لاقيته قالي: شفايفك تجنن وانتي حاطه الروج ياحبيبتي وقتها بصيت في عنيه وانا معجبه بكلامه المعسول اللي دوخني لاقيته بيبص اوي على شفايفي وبيقرب شفايفي من شفايفي روحت غمضت عيوني وفتحتلو شفايفي براحه وانا مستنيه يلتقط شفايفي في بوسه خلاني في عالم تاني وبقى بيمص في شفتي اللي فوق اللي كانت منتفخه لوحدها وطلع لسانه ودخلو بين شفايفي وقتها من غير تردد بقيت بمص وبرضع من لسانه وكإنه بينيكني بلسانه بين شفايفي المنتفخه ومكنتش حاسه بحاجه غير بشفايفه ولسانه اللي بيقطعو في شفايفي وكان واخدني في عالم كله شهوه وحب ورومانسيه وحنيه وومصحتش منها غير على ايديه وهيا بتقفش وبتهري على فلقات ولحم طيازي، قلعني فستان الفرح إزاي وإمتى مش عارفه ولا حاسه غير بشفايفه وقتها اول ما لاقيت ايده بتنزل الكيلوت وبيحاول يدخل صباعه جوه خرمي فوقت بعد ما لفيت وجهي علشان شفايفه تتجول على خدودي الطريه الناعمه المربربه وانا بقول بصوت بنوتي ناعم ممحون وكله هيجان: بحبك يا احمد اممممم حلوووو يا حبيبي، لاقيت ايدي بحركه لا إراديه راحت على زبره وبدلكه بإيديه الناعمه الطريه المربربه كنوع من رد الجميل وكإني بقوله (عاوزه ده بدلا من صباعك)

lost60
03-25-2017, 03:16 AM
تسلملي ايديكي يا احسن كاتبه قصه اكثر من رائعه

brins42
03-25-2017, 08:09 AM
زبري واقف عليكي يا كوكي يخربيت مياصتك ودلعك الي تجنن 😍

mrla1000
03-25-2017, 10:21 AM
روعه روعه روعه تسلم ايدك يامبدعه نتظر الجزء القادم بفارع الصبر

ميار 99
03-25-2017, 05:40 PM
تسلم ايدك قصصك روعه

Medo Ghost
03-25-2017, 07:53 PM
وحياتك يا كوكي ما هرحمك

manal big booty
03-25-2017, 08:25 PM
وحياتك يا كوكي ما هرحمك
هههههه :blush: هو انا عملتلك حاجه..!! يا غلس :g058:

03-25-2017, 09:29 PM
لو انا مكانة يا كوكى حظبطيك طظبيط تحلمى بية

max222
03-26-2017, 05:48 AM
خلصت كل الكلام فيكي مش لاقي حاجه اقولها

manal big booty
03-26-2017, 08:36 AM
لو انا مكانة يا كوكى حظبطيك طظبيط تحلمى بية
لاء شكرا مش عاوزه اتظبط.. وبعدين انت شايفه مش راجل ولا ايه !!

manal big booty
03-26-2017, 08:39 AM
خلصت كل الكلام فيكي مش لاقي حاجه اقولها
مرسيه يا ماكس :blush::blush: كده تكثفني وتخلي خدودي احمرت :blush::blush:

manal big booty
03-26-2017, 08:42 AM
تسلملي ايديكي يا احسن كاتبه قصه اكثر من رائعه
ميرسيه يا نور انتي اجمل يامزه :g058:

manal big booty
03-26-2017, 08:48 AM
زبري واقف عليكي يا كوكي يخربيت مياصتك ودلعك الي تجنن 😍
طب ما انا عارفه ههههه

manal big booty
03-26-2017, 08:49 AM
روعه روعه روعه تسلم ايدك يامبدعه نتظر الجزء القادم بفارع الصبر
ميرسيه يا جميل :g058:

manal big booty
03-26-2017, 08:51 AM
تسلم ايدك قصصك روعه
ميرسيه يا ميار انتي اجمل يا قمر

max222
03-27-2017, 05:21 AM
مرسيه يا ماكس :blush::blush: كده تكثفني وتخلي خدودي احمرت :blush::blush:
بجد جننتيني وخلتيني اتابعك



قصص نيك خيانه معا اكبر قضيب/archive/index.php/t-334418.htmlرجال مع رجال وازبار منتصبةقصص سكس ام مطلقة.com/archive/index.php/t-21233.html/archive/index.php/t-49406.html/archive/index.php/t-297450.html/showthread.php?t=114979قصص سكس مصورة عندما يتلذذ الابن بجسد امه/archive/index.php/t-39271.html/archive/index.php/t-445335.html/archive/index.php/t-286129.htmlالديرتي توك بين الزوجين/archive/index.php/t-10831.html/archive/index.php/t-352790.htmlقصه سكس مراهق وزميلهقصص سكس اغتصاب محارم site:rusmillion.ruقصص جنسية اول مرة لمسني في المواصلات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-67973.html/archive/index.php/t-420559.htmlقصص سكس كلام مين يقدر على امي الاجزاء كامل/archive/index.php/t-416689.htmlالابن يفقد صوابه وينك امه سكس مترجم/archive/index.php/t-236508.html/archive/index.php/t-539341.html/archive/index.php/t-355122.htmlقصص نيك ولواط عنيفقصص سكس في الامرات/archive/index.php/t-14189.html/archive/index.php/t-280470.html/archive/index.php/t-208064.htmlصور جسم فلاحي مربربقصص سكس يفعصها بزبرو/archive/index.php/t-442193.html/archive/index.php/t-481674.htmlقصص جنسية سالب في الساحلقصص سكس محارم حلوه من اليمن/archive/index.php/t-114494.html/archive/index.php/t-214373.htmlقصص سكس مدام نوسيقصص لواط نيك ورع حلو يشتغل في فندقصور سكس ليلة الدخله بي تفصيلقصص جنسزوجة ابيطيزك نار سكس/archive/index.php/f-15-p-10.htmlقصص لحس كس ونيك الحرامي وست البيت/archive/index.php/t-310731.html/archive/index.php/t-333942.htmlقصص سكس عربي نيك نسوان خمسينيات /archive/index.php/t-462153.html/archive/index.php/t-443475.htmlﺍﻟﺨﻮﻝ ﺧﻼﻧﻲ ﺍﻧﻴﻚ ﺍﺧﺘﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﺎ ﻧﻜﺘﻪ site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-490638.html/archive/index.php/t-254469.htmlصور نيك مخانيثقصص سكس ست امينهزوجات متحررات نسوانجيصور سكس سودانيه نسونجي/archive/index.php/t-459067.htmlقصه.سكس.ماما.دالياقصص جنسيه مع ارامل فاضيهقصص سكس شرموطه تنتاك من مدير زوجها/archive/index.php/t-289885.htmlالارمله وسائق التكسي قصة سكسعرض اكساس مع الكلامقصة جنس اني واخي 17 سنةحريم عيلتنا قصص سكس نسونجي متسلسلة site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-562553.html/archive/index.php/t-4758.html/archive/index.php/t-358571.html/archive/index.php/t-543993.htmlقصص محارم ناااار مممم اححح/archive/index.php/t-98834.htmlقصص سكس محارم حمل امي وخالتيقصص سكس يمنيه متعة عالم النيك حصصكيف أوسع طيزى/archive/index.php/t-61019.htmlقصص نيك ليلة العيدعاوز واحد ينياك مراتى/archive/index.php/t-432940.html/archive/index.php/t-35975.html/archive/index.php/t-468157.htmlمساج لمراته قصص site:rusmillion.ruقصصية سكس المطريه الولد واخته site:rusmillion.ruقصص سكس فانتازيا/archive/index.php/t-363827.html/archive/index.php/t-570167.html/archive/index.php/t-491088.htmlناك زوجتي/archive/index.php/t-221111.html