PDA

عرض كامل الموضوع : :::: الدكتور على و يارا فتاة الثانوية ::::


أفندينا
08-13-2016, 11:07 AM
القصة كما رواها لي الدكتور على ...

أنا الدكتور على .. دكتور النساء و التوليد في احدى محافظات الوجه البحرى ... انا كاى رجل اعشق الجنس واعتبره شى مقدس في حياتي .. لم اتزوج بسبب كثرة االعلاقات .. فلقد قمت بنييك اكثر من 60 فتاة و سيدة اغلبهم من ذبائن العيادة ... فى ليلة باردة من ليالي شهر مارس ... جائني في الصباح رجل في مطلع الستينات ..
صباح الخير دكتور على قالها في تعب من اثار سلم العمارة...
صباح الخير يا حاج اؤمرني ... فقال عايز احجز لبنت ابنى .. هي في الثناوية العامة و ليها مشكلة
تمام يا حاج تقدر تيجي في اي وقت .. فقال بليل يا دكتور الساعة 8 ممكن
فقلت جيد.. تمام وفي الليل ... الساعة الثامنة جائتنى عزة ممرضتي و مدير العيادة ... دكتور على واحد اسمه الحاج اشرف عايز يقابلك ... تمام خليه يدخل ... ودخل الرجل متكئ على عكازه و واضح عليه الارهاق و في يديه ... فتاة من اجمل ما رائيت عينيها زرقاء و شعرها اصفر و طويل ... و جسمها جميل بزازها الاتنين منقوخين كانهم شمامتين ... ولابسة فيزون مبين تفاصيل الفخاد ولها عطر رائع ... اول ما شميت و شفتها زبي وقف ولولا البالطو الابيض لكان واقف 3 متر ههه... مش هطول عليكم
قلت اجلس يا حاجة ... والامورة اسمها ايه فقالت بصوت ناعم خافت .. يارا
مالك يايارا بتشتكى من ايه ... فصمتت ... فقال الحاجة ماتتكسفيش قولي مالك
فقال عندى الم من اسفل قلتلها فين ... فصمتت .. ثم اجابت في عضوى ... وانتاب وجهها الاحمرار ....
ناديت لعزة ... جهزيها ...
و بعد دقيقة جاهزة يا دكتور... طيب ياعزة روحي انتي .. فنظرت الي و كانها بتقول هتعمل ايه يا مجنون
يارا ارفعي رجلك .... كشفت الملاية البيضاء ... ويا جمال ما رائيت ...كس وردى جميل به شعر اصفر خفيف و شفرات كسها وردية .... حسيت اني عايز الحسه واشمه ..... نزلت حسست عليه ... لاقينها اتنفضت ... قلتيلها ما تخافيش ... وبصيت خلفي خارج الستارة لقيت جدها بدا ينام من التعب....
نزلت كاني ببص على كسها ... وشميت ريحته الحلوة المليانة انوسة .... مررت لساني عليه وكانها يدى ...ااااااه طعمه سكر و ريحته تهيج الميت .... وهي تتاوه كاللبوة الصغيرة...
قلتلخا فتحة الشرج فيها حاجة قالتلي الم خفيف ... قاتلها لازم نقبس درجة الحرارة من الشرج ... فصمتت
احضرت الترموميتر .... وادخلت فيب البداية اصبعة في الفاحة الوردية زات الشعر الاصفر ..... ثم ادخلت الترموميتر .... فقالت اااااه
بيوجع قوي ... فقلت ما تخافيش .... ثم اخرجت الترموميتر .... وشمممته رائحة طيزها البيضاء المستديرة فانتة الجمال و خرمها الوردي ... شممت الرائحة الجميلة ولحسته امامها نظرت باستغراب ايه يا دكتور قلتلها لاوم اتاكد من الريحة عشان لو فيه التهابات ... وكان زبي وصل لمنتاها .... فقلت لها اخلعى البرا (السنتيانة ) فقالت حاضر ويااااه عالشفتو بزاز كبيرة اكبر من سنها و حلمات وردي كبيرة كانها بترضع بياض ناصع فاقتربت من صدرها والصقت زبي في يديها من الجنب .... وكاني بفحصه و هي تتاوه .... ويديها ساكنة .... حسيت ان خلاص جابت اخرها .... مسكت يديها و ضعتها على زبي المنتصب فارتهشت ايه ده ايع ده ... قلتلها ده الي هيريحك ماتخافيش هتقضر ربع ساعة اجمل ما في عمرك ... طيب وجدو .. جدووو نام يا يارا...... بوسنها بوسة عميقة من شفايفها و دوقت طعمهم ..... و اخرجت زبي في البنطلون ... فنظرت اليه في ارتباك .. لا يا دكتور لا .... قلت لها ما تخافيش اهدى..... نزلت لصدرها الجميل لحسته حتة حتة ... ولحست العرق ,,, ثم سرتها المدفونة في بطنها دخلت لياني لجوة ....وهي اصبحت شبه غائبة عن الوعى .... ونزلت لحبيبي كسها الي بقى زي البحر نزلت عيل كتير طعمه اجمل حاجة ... وبعيدن خرمها قعدت اشمهم و الحسه و ادخل صباعى و هي تتاوه والحسه ... وادخل التاني و التالت ... وهي لولا جدها لصرخت صخرة المستعيث .... واصبحت طيزها جاهزة اخير ... حسست براس زبري على خرمها ... وبدات ادخله بالراخة وايدى على بقها ... لحد ما دخل كله .... وهي غابت عن الوعي من الالم المخلوط بالاثارة ..... حتى قذفت داخل طياازها و اخرجت زبي و قبلتها قبلة ..ز لاجمل نيكة في حياتي ... ودخلت زبي بالعافية في البنطلون ... وقلت بصوت خافت البسي هدومك بسرعة ....
وخرجت لجدها الذي غاص في النوم .... حاج مالك تعبان ... رد لا لا اسف البت مالها .... النت تمام يا حاجة تماااام قلت بابتسامة ... فخرجت يارا ..... وجهها في الارض باين عليها اثار الارهاف ... بصلها مالك يا يارا ... انا كويسة يا جدو اجابت بابتسامة خافتة .... قلت بص يا حاج هو في حبة التهابات في الشرج ماثرة شوية و عاملة الم في المنطقة السفلية كلها .... ده مرهم و غسول .... تستعمله لمدة 3 ايام و تيجي ..... وماتقلقش هي هتبقى كويسة..... سلام ... وذهب القمر من غرفة الكشف على امل انا القاها بعد ثلاث ايام

دلوعه البنات
08-13-2016, 05:02 PM
حلوه اوووووووووووووووووووي

love_woman_moot
08-13-2016, 05:25 PM
تسلم على القصه

Ma7awy
08-13-2016, 08:31 PM
رووووووعة كثير وغير تقليدية
والاروع العبارة المكتوبة في توقيعك


ياريت بلاش ذكر اى اسماء لاى دولة فى عنوان الموضوع او فى المحتوى الداخلى للموضوع
انا اضم صوتي بصوتك وياليت يكون فيه قانون في المنتدى يمنع ذكر الدول

وبجد هالمرة يسلمووو طالعة من قلب ^_^

استاذ نسوانجى
08-13-2016, 09:11 PM
فيها تجاوزات كثيره لا تتنفق مع بعضها
1-جدها راح يحجز لواحده والكدتور فاضى ماعندهوش زباين قال تعالى فى اى وقت
2- البنت اكيد بلغت جدها سبب تعبها
3- البنت زى ما تقول رايحه تتناك مش تتعالج
..........
لكن هى قصه وخلاص

Ma7awy
08-13-2016, 09:15 PM
فيها تجاوزات كثيره لا تتنفق مع بعضها
1-جدها راح يحجز لواحده والكدتور فاضى ماعندهوش زباين قال تعالى فى اى وقت
2- البنت اكيد بلغت جدها سبب تعبها
3- البنت زى ما تقول رايحه تتناك مش تتعالج
..........
لكن هى قصه وخلاص

هههههههههههههههههههه
وربي انت رهيب في تحليلاتك

العبرة بالخواتيم يا استاذ^_^

استاذ نسوانجى
08-14-2016, 10:18 AM
وكمان جدها اللى حريص على البنت وراح حجز نام فى العياده
والدكتور ما كشفش على البنت
نزل نيك والبنت موافقه
مش قلت تجاوزات

اخصائي لحس كس
08-14-2016, 01:13 PM
قصه جميله اتمني المزيد منها

شهريار العاشق
08-14-2016, 02:10 PM
وهو الدكتور كان متاكد انى المغامرة دى مش هتنتهى بكارثة لسمعته و عيادته !

Ma7awy
08-14-2016, 02:51 PM
وكمان جدها اللى حريص على البنت وراح حجز نام فى العياده
والدكتور ما كشفش على البنت
نزل نيك والبنت موافقه
مش قلت تجاوزات

وانت وش حارقك المخرج عاوز كده واحنا بعد عاوزين كده

بصراحة هالطبيب طلع عنده فراسة وشخص حالتها وعرف علاجها من صوتها ونظرة عيونها
ههههههههه

Ma7awy
08-14-2016, 02:52 PM
وهو الدكتور كان متاكد انى المغامرة دى مش هتنتهى بكارثة لسمعته و عيادته !

اطباء الروايات على راسهم ريشة يا شهريار عندها جواز دبلوماسي لدخول دهاليز المراجعات دون حسيب او رقيب ^_^

Hima HUnter
08-19-2016, 08:17 PM
حلوة القصة جميلة بجد

darw
08-20-2016, 01:03 AM
روووووووووووووعه بجد

أفندينا
08-25-2016, 03:33 PM
شكرا على مروركم الطيب

السبع
08-26-2016, 07:33 AM
قصه كلها كذب استحاله زب الواحد يدخل بسهوله فى طيز الواحده غير انها تكون شرموطه من الدرجه الاولى

العميــد
08-26-2016, 11:45 AM
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووو

أفندينا
09-17-2016, 04:34 AM
شكرا على الزيارة



سكس حريم مصر طيذ وكس شراميط اجسام عاري مسيرهقصص جنسيه تتمايل بطيزها الطريه site:forum.lazest.ruفصة سكس مع الملكة السادية انيكها ابوهاxxنسوان نتف شعرتهااجمد فصص السكس المصوره واه واف واجقصص سكس عربيا عامل المحطة كاملهطيز سالب بنوتي صور نسوانجي site:forum.lazest.ru،قصصسكس،نيك،مطلقات،ارملقصص سيكس محارم الاسطى صبحيسكس اخوا عرب غصب عنها مخفيصور سكس وسخةديوث يمنيقصص محارم انا ونجود الصفحةنبي نيك قوي قوي متحرك اباءوبناتهمماالذ النيك بعد القاتمتناكة شاب مع بنت وامها تصورهمقصه سكس شرموطه عمانيه تمص زب خادمها مصقصص نيك ساخنهتجربة لعشاق المحارمسكس بنات بغداد مخفي سكس زب كبير طمني افريقياقصص محارم صفحه66صور سكس انماايةBrazares Skylar Snow مترجم للعربيةصور اكساس كبيره جاهزه للنيك تهيج الذلصورقحبة فاتحة رجليها لزبمنتديات نسوانجي قصص نيك محارم مضرب عن الزواجقصص سكس ماما وصحابيأرقام مناييك نسوانجيخليكى متناكخ تكسبيقصص نيك اهلي جعلوني اتناكيحك زبرة علياقصص جنسيه حقيقة ام ياسر المتناكهقصص سكس مخطوبين تقفيشالبوم كامل لشرموطه من الجزائرقصة لوطي اتناك من شميل قصص السكس كاتبه جنسيهقصة نيك خطيبته فشخفلم سكسي ابو محل نسونجسقصص ناكني واستغل حاجتي٥قصص اخت زوجتي حوريةسكس الصحوبيهقراءةقصص سكس عرابي ميلف مصريقنص مكوتينيسوانجيقصص نيك محارم وشذوذ عرب نارصور عاريه للنساء والرجال بالنيقالبومات صور سكس الفهد الصعيدىروايات سحاق مثير بكلام وسخقصص محارم ممتعة ومثيرةقصص سكس زميلتي وجارتي يمنيه الارشيفسكس المحرمات وكيف اتناكت قصصقصص سكس متسلسله مع اخيصورسكش عاديقصص سكس متسلسله كامله البدايه كانت خالتي صوره زب متغطي بكلتoنيك جامدقصص سكس محارم خلت ولد ينيك عمته عشان ينتقم منقصة سمينة منتدى نسوانجي صور سكس سيقان ملبنقصتي مع صديقيقصص سكس تحرر لمياءكن نفسي انيكها من طيزهاحكايات سكس شيميل بصوررواية سكس جماعي مازنحريم شيميل عربي بنوتيراجل اتمسك وهو بينيك مرات ابنهورعان دلوع مالتىقصةنيك شاميه